عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شرکت ایران خودرو اقدامات خوبی را در راستای بهبود کیفیت محصولات در دستور کار خود قرار داده است و کاهش شکایات کیفی از محصولات این شرکت بیانگر از ارتقای کیفیت خودروها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با بیان اینکه با اقدامات مختلف ۵۰ درصد ناترازی برق بر پایه مصرف ۱۴۰۰ کاهش یافته است، گفت: کشور می‌تواند با روش‌های مختلف در کنار توسعه نیروگاه‌ها مصرف برق کشور را مدیریت کند.
کاهش حقوق گمرکی اقلام دارویی فصل ۳۰ کتاب مقررات صادرات و واردات و کاغذ ترمال سونوگرافی از ۴ به یک درصد ابلاغ شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب و با تاکید بر رعایت الگوی کشت، سطح کشت گوجه فرنگی در استان را تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به خالی بودن برخی از سدهای کشور گفت: دلیل بحران آب در برخی مناطق به دلیل کاهش بارندگی ، کاهش بارندگی های موثر و افزایش دما و تبخیر بوده است.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
امروز تا این لحظه بیش از ۲۰۳ نماد در وضعیت مثبت قرار گرفته اند.
قاسم زاده گفت: براساس نتایج سومین مرحله آماربرداری سراسری برداشت از منابع آب کشور حدود۹۲ میلیارد متر مکعب است.
در حالی که کریستیانو رونالدو سالهاست که با نایکی قرارداد دارد و به عنوان یکی از نمادهای این شرکت شناخته می شود، در بازی دوستانه النصر و سلتاویگو ، از ساق بند های آدیداس استفاده کرد که برخی معتقد هستند که با این کارش مرتکب نقض قرارداد شده و ممکن است که با شکایت یا جریمه از جانب نایکی مواجه شود.
بعد از مشکلات اقتصادی و رکود که بیشتر شرکت های بزرگ فناوری آمریکا را مجبور به اخراج کارکنان کرد، توییتر هم بیش از نیمی از نیروی کار خود را به عنوان اقدامی برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد.
در هفته گذشت نمایندگان مجلس طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کردند و از سوی دیگر قیمت مسکن روند کاهشی پیدا کرد.
سخنگوی قوه قضاییه در باره تلاش دستگاه قضا برای کاهش سرقت، سرانجام شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغدی، زمان برگزاری دادگاه ۲ خبرنگار و پرونده حمید نوری توضیحاتی ارائه کرد.
مادر المیرا اظهار کرد: در نهایت فهمیدیم که حامد عکس‌های خصوصی المیرا را نه تنها برای بهزاد بلکه برای فامیل و دوست و آشنایان ارسال کرده است. دخترم وقتی از این ماجرا باخبر شد از شدت ناراحتی تا صبح نخوابید. صبح روز بعد هم با ناراحتی به محل کارش رفت، اما چند ساعت بعد به ما خبر دادند که او فوت کرده است. ما حامد را در مرگ دخترم مقصر می‌دانیم و از او شکایت داریم.
تعداد کل شکایات واصله به اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به طور چشمگیری کاهش یافته است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو از کاهش ۴۱ درصدی سرانه درخواست‌ها و شکایات حوزه کیفیت محصولات ایران‌خودرو در مهرماه امسال در مقایسه با میانگین شکایات سه ماهه پایانی سال گذشته خبر داد.
اگر فردی غیر پزشک طبابت کند و بخواهید از کارش جلوگیری کنید، باید یک وکیل داشته باشید که به دادگاه عمومی انقلاب رود و شکایت کند و بعد از چند ماه دوندگی حتی اگر فرد محکوم شود، تنها ۵ میلیون تومان جریمه نقدی می‌شود که اصلا بازدارنده نیست.
مدیرکل امور حقوقی و قوانین سازمان تامین‌اجتماعی، از کاهش ۲۰ هزار موردی آمار شکایات علیه سازمان تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری خبر داد.
معاون کیفیت ایران خودرو از کاهش ۳۸ درصدی شکایات مشتریان در حوزه کیفیت محصولات در مردادماه امسال نسبت به سه ماهه پایانی سال گذشته خبر داد.
رحیمی تصریح کرد: در راستای خدمتگزاری امروز فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور در سامانه ۱۹۷ پاسخگوی سوالات و مشکلات مراجعان بودند.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در سال جاری با بررسی‌های صورت گرفته شاهد کاهش ۴ درصدی شکایت شهروندان از عملکرد پلیس و نیز افزایش ۳ درصدی تقدیر شهروندان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بودیم.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که روند فعلی کاهش شکایات مشتریان، بیانگر حرکت صحیح در مسیر جلب رضایتمندی مشتریان است، گفت: نتایج پروژه‌های کیفی در زنجیره ارزش ایران‌خودرو در حال به ثمر نشستن است.
بیش از دو هفته پس از انتشار نسخه جدید، چند کاربر آیفون از کاهش عمر باتری دستگاه خود پس از نصب نسخه جدید iOS 16 در شبکه های اجتماعی شکایت کردند.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.
نزدیکان امیرحسین خادمی نوجوان زرین دشتی، اعلام کردند که او از طرف ۳ نفر از جمله ۲ صاحب کارش مورد تجاوز قرار گرفته است. امیرحسین فردای آن روز از متجاوزان شکایت می‌کند. اما آنطور که خانواده امیرحسین می‌گویند، دادستانی توجه چندانی به این شکایت نمی‌کند و چند ساعت بعد جنازه اش در بیابان‌های شهر حاجی آباد پیدا می‌شود.
هنوز شکایت دستیاران ویلموتس رسیدگی نشده است و در مورد آنها هم احکامی در راه خواهد بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ