با دستور رئیس جمهور مقرر شد کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه تا جلسه بعدی شورای‌ عالی فضای مجازی به بررسی کیفی شبکه ادامه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال در روزهایی که تیمش حواشی بسیاری دارد، از لو رفتن اخبار آبی ها گلایه دارد؛ او تهدید کرد در صورت ادامه این ماجرا علیه برخی مصاحبه خواهد کرد.
اولین خبر مهم نیما نکیسا در جلسه با خبرنگاران تمدید قرارداد محمد ربیعی بود و همچنین از نظارت او به تیم‌های پایه ذوب آهن خبر داد.
اولین خبر مهم نیما نکیسا در جلسه با خبرنگاران تمدید قرارداد محمد ربیعی بود و همچنین از نظارت او به تیم‌های پایه ذوب آهن خبر داد.
دریابد نیکلای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا، گفت: تنها یک کشور ابرقدرت از عهده چنین مأموریت مهمی برمی‌آید.
دریابد نیکلای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت ناوگروه ۸۶ جمهوری اسلامی ایران به دور دنیا، گفت: تنها یک کشور ابرقدرت از عهده چنین مأموریت مهمی برمی‌آید.
بارسلونا تلاش برای امضای قرارداد جدید با عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، را آغاز کرد.
سعید فتاحی که به تازگی به عنوان قائم مقام باشگاه مس رفسنجان انتخاب شده مامور مذاکره با محمد ربیعی است.
سرمربی جدید شباب الاهلی هنوز معرفی نشده و با رفتن ژاردیم احتمال اینکه مربی جدید ، قائدی را خودش برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بخواهد، بسیار زیاد است.
ماموریت ژابی آلونسو در بازگرداندن لورکوزن به روزهای اوج در صورت برتری این تیم برابر بوخوم و رسیدن به لیگ اروپا به صورت کامل محقق خواهد شد.
فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
«اوانا لونگسکو» سخنگوی ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) گفت: ماموریت استولتنبرگ به عنوان دبیر کل ناتو تاکنون سه بار تمدید شده و او تا پایان دوره ماموریت خود در مجموع برای ۹ سال در این پست فعالیت خواهد کرد.
ماموریت هیات حقیقت‌یاب در مورد ایران یک‌ساله است که این مدت قابلیت تمدید دارد و فعالیت آن متمرکز بر جمع آوری مدارک و مستندات نقض حقوق بشر در ایران در بازه زمانی یاد شده و ارائه یک گزارش شفاهی ابعاد جنسیتی نقض حقوق بشر به پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر و یک گزارش جامع از یافته‌ها در پنجاه و پنحمین جلسه شورا از جمله مواد دیگر این قطعنامه است. این قطعنامه همچنین خواستار همکاری دولت جمهوری اسلامی برای همکاری کامل با هیات حقیقت یاب شده است.
نخست وزیر ارمنستان امروز در نشست مشترک کمیته های پارلمانی این کشور اعلام کرد: پیشنهاد تمدید ماموریت را مطرح کرده اما این پیشنهاد پذیرفته نشده است.
لایحه تمدید یک ساله مدت ماموریت نیروهای ترکیه در جمهوری آذربایجان در مجمع عمومی پارلمان این کشور به تصویب رسید.
نخست وزیر ارمنستان اعلام کرده که آماده است تا ماموریت صلحبانان روسیه را تا ۲۰ سال تمدید کند.
دولت آلمان تصمیم گرفت ماموریت نظامیان خود را که در عراق فعالیت می‌کنند، برای یک سال دیگر تمدید کند.
ماموریت حافظ صلح ناتو در کوزوو از آمادگی این ائتلاف نظامی برای تشدید حضور خود در این کشور خبر داد.
انتظار می رفت وزارت ورزش حالا که به خواسته اش رسیده، حداقل حمایت خود از فدراسیون نیمه جان ورزش همگانی را ادامه دهد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه با عدم تمدید ماموریت ملایی، به جسم نیمه جان این فدراسیون یک لگد هم پراند
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!
سینا کلهر در نامه ای که 12 شهریورماه جاری به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش زده با تمدید ماموریت افشین ملایی مخالفت کرده است
ارشیا حیدریان مدیر حقوقی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک گفت: با عنایت به تغییرات پیاپی شرایط بازار سرمایه در سال‌های اخیر و جذب خیل عظیمی از سرمایه گذاران به این بازار اصلاح قانون بازار مصوب ۱۳۸۴ ضروری می‌نمود و بر همین اساس اصلاح قانون بازار در مجلس شورای اسلامی کلید خورد. پس از انتشار پیش نویس قانون جدید بازار، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار بعد از برگزاری ۱۵ جلسه با متخصصان پیشنهادات خود را به مجلسی‌ها ارائه داد. در پیش نویس جدید ردپایی از پیشنهادات کانون کارگزاران دیده نمی‌شود.
به قرار اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، خواستار منع دیوان عدالت اداری از رسیدگی به شکایات علیه مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ