مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: از بهمن ماه سال گذشته پروژه ارتقای کیفی ۲۹ رام قطار کلید خورده است و تا خرداد سال آینده تمام قطارهای خود را اورهال می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی چمران تهران همچنین به موضوع حجاب و رعایت آن در سطح شهر و مترو اشاره کرد و گفت: هیچ تفاوتی در خصوص رعایت حجاب در مترو و خیابان ندارد و باید همه آن را رعایت کنند ضمن اینکه باید جداسازی واگن‌های مترو نیز برای بانوان و آقایان هم انجام شود که این موضوع عملیاتی شده است.
قطاری با ۷ واگن با محموله آسفالت و گوگرد روز شنبه به رودخانه یلوستون در مونتانا آمریکا افتاد؛ مقامات منابع آب آشامیدنی پایین دست را قطع کردند تا تأثیر مواد شیمیایی خطرناک از بین برود.
طبق گزارش مقامات محلی، با خروج از ریل یکی از واگن‌های قطار باری در کینگستون، "نشت محدود" اسید صنعتی مشاهده شده است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در خصوص طرح درهای جداکننده در قطار توضیحاتی ارائه داد.
شهردار تهران گفت: با تصمیم دولت ۷۷ میلیون یورو برای تولید واگن‌های ملی اختصاص یافت.
مدیر روابط عمومی مترو گفت: چکش‌های ایمنی برای تعویض و بهسازی برداشته شده بودند که روز دوشنبه ۱۵ اسفند به واگن‌ها بازگردانده خواهد شد.
تصویری از داخل قطار یخ زده مشهد در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر مربوط به قسمت در ورودی یکی از واگن‌های قطار است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرارداد ساخت ۱۱۳ دستگاه واگن در داخل کشور بسته شده که حداقل ۱۵ ماه زمان می برد تا به دست ما برسد.
چمران رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در گذشته واگن‌های مترو به جای تعمیر رها شده و از آن‌ها قطعه برداری کردند، حالا امروز همان‌ها طلبکار شدند، گفت: حالا پیشنهاد دادند که شهردار را عوض کنیم و فکر می‌کنند که ما منتظر پیشنهاد حضرات هستیم که شهردار را عوض کنیم.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از خودکفایی حدود ۸۵ درصدی کشور در تولید واگن‌های مترو و قطعات آن خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان ریلی و اورهال کردن دو سوم قطارهای مترو، یک ضرورت است.
عضو شورای شهر تهران گفت:به همان صورت که نباید به سمت اتوبوس‌های دست دوم برویم با اجاره واگن‌های مترو هم مخالفیم.
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره انتصابات در شهرداری و واگن‌های اجاره‌ای ارائه داد.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد واگن‌های اجاره‌ای مترو که مدیران شهرداری در مورد آن صحبت کردند توضیحاتی ارائه کرد.
پیگیری‌ها از روابط عمومی مترو تهران حاکی از این است که اصلاً چیزی به نام واگن آقایان وجود ندارد. یک و نیم واگن ابتدایی قطار از هر طرف ویژه بانوان است و چهار واگن دیگر از مجموع ۷ واگن قطار، عمومی.
پیگیری‌ها از روابط عمومی مترو تهران حاکی از این است که اصلاً چیزی به نام واگن آقایان وجود ندارد. یک و نیم واگن ابتدایی قطار از هر طرف ویژه بانوان است و چهار واگن دیگر از مجموع ۷ واگن قطار، عمومی.
بنا بر اعلام سازمان جهانی بهداشت و آژانس بهداشت عمومی ایالات متحده، شیوع سرخک در حال حاضر به عنوان یک «تهدید قریب‌الوقوع» در جهان شناخته می‌شود. این دو سازمان در گزارشی مشترک اعلام کردند که در طول همه‌گیری کووید، نرخ دریافت واکسن‌های سرخک کاهش یافته و نظارت کمتری بر این موضوع صورت گرفته است.
فردی که با آتش زدن صندلی یکی از واگن‌های مترو ایستگاه صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت، توسط پلیس مترو دستگیر شد.
پلیس تهران از دستگیری فردی که با آتش‌زدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت خبر داد.
فردی که با آتش زدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت، توسط پلیس مترو دستگیر شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: واگن های مترو به این زودی وارد نمی‌شود، خرید واگن از چین و دیگر اقدامات یک سال و نیم زمان می‌برد.
واکنش‌های اولیور کان، رییس اجرایی بایرن مونیخ، در بازی برابر بروسیا دورتموند توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مقداری از هزینه واگن ها باید پیش پرداخت می شد و دولت این موضوع را تقبل نکرده‌ است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مقداری از هزینه واگن ها باید پیش پرداخت می شد و دولت این موضوع را تقبل کرده‌ است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: لوکوموتیو و واگن‌های سه رام قطار ۹ واگنه در خط پنج مترو تهران اورهال شده و به چرخه فعالیت برگشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ