درپی نقص سیستم ترمز یک دستگاه کامیون و برخورد آن با جمعیت در دیریک واقع در استان ماردین، ۱۶ نفر کشته و ۲۹ نفر زخمی شدند که حال ۸ نفر از آنها وخیم اعلام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اراک- مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از برخورد دو دستگاه خودرو پژو پارس در محور اراک - قم خبر داد.
زنجان- سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد هفت دستگاه خودرو در آزادراه زنجان – قزوین ۶ نفر را مصدوم کرد.
تبریز- مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی از سانحه رانندگی برخورد خودروی سواری هیوندا با تریلی با یک کشته خبر داد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: چنانچه خودروسازی خودرو را با قیمت بالاتری به فروش برساند، با گزارش شاکی خصوصی و یا سازمان حمایت با گران فروشی آن برخورد می‌شود.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌ مدار بسته، لحظه وحشتناک برخورد یک خودرو با عابرین پیاده را نشان می‌دهد.
رئیسی گفت: ما با مجلس اتفاق نظر داریم. حتی کسانی که درباره وزیر سوال دارند، به پاکدستی و ضد فساد و ضدرانت خوار بودن و ضد روابط ناسالم وزیر اشاره دارند و ما هم خلاف این ندیدیم که وزیر نسبت به فساد و رانت‌خواری و مافیا حساس نباشد. در خودرو که قیمت بالایی دارد، طبیعی است که مافیا در آن بیشتر شکل می‌گیرد.
کیهان نوشت: با توجه به اهمیت و تاثیر این نوع دروغ‌پراکنی و لجن‌پراکنی، جا دارد مراجع قضایی و امنیتی ضمن بازخواست فرد مدعی این دروغ، شبکه‌ای را هم که این نوع عملیات روانی را تدارک و محتوای دروغین مورد نیاز را میان افراد شاخص توزیع می‌کند، تحت تعقیب قرار دهند.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: برخورد هولناک ۲خودرو با عابر پیاده در بزرگراه شهید میرزایی عابر پیاده را به کام مرگ کشاند.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: برخورد هولناک ۲خودرو با عابر پیاده در بزرگراه شهید میرزایی عابر پیاده را به کام مرگ کشاند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه دو خودروی پژو۴۰۵ و پراید در محور میامی_جاجرم به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه چهار فوتی بر جای گذاشته است.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر بجستان گفت: هفت نفر بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و ۴۰۵ در محور بجستان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
مشهد ـ سرپرست جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: برخورد سه دستگاه خودروی سواری و آتش‌گرفتن یکی از خودروها در محور بردسکن به بجستان خراسان رضوی، جان سه نفر را گرفت.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: فرزند چهار ساله راننده خودرو حامل دانش آموزان نیشابوری که روز گذشته با تیر چراغ برق برخورد کرد بر اثر شدت تصادف در بیمارستان جان باخت.
نیشابور ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد خودرو پراید که به عنوان سروریس مدرسه فعالیت می‌کرد با تیر چراغ برق در نیشابور ۶ سرنشین مصدوم شدند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار، پنج سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار پنج سرنشین خودرو سواری جان خود را از دست دادند.
تربت حیدریه ـ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی پژ و۲۰۶ و یک دستگاه کامیون یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
در پی تصادف یک راننده ۲۲ ساله که با خودروی خود با جمعیتی متشکل از ۷۵ نیروی پلیس تازه استخدام شده در کالیفرنیا، برخورد کرد، ۲۵ نفر مصدوم شدند.
اصفهان -سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۸ نفر در حادثه برخورد ۵ خودرو در باغ بهادران خبر داد.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان از مصدومیت شش نفر بر اثر برخورد سه خودروی سواری با یکدیگر در محور قوچان به چکنه خبر داد.
شب گذشته یک دستگاه خودروی سمند که از خروجی شهر نیر به سمت شهرستان سراب در حرکت بود با گله گوسفند برخورد و ۲۸ راس گوسفند در این تصادف تلف شدند.
سخنگوی اورژانس از وقوع یک تصادف زنجیره ای در بزرگراه اشرفی اصفهانی و مصدومیت ۸ نفر خبر داد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس پیش بیمارستانی سبزوار گفت:بدنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده جوین به این شهرستان ۹ نفر مصدوم شدند.
وزیر بهداشت ترکیه از کشته شدن دست کم ۱۶ نفر و زخمی شدن ۲۹ نفر دیگر براثر برخورد یک دستگاه خودرو با جمعیت در جنوب شرقی این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ