رئیسی گفت: ما با مجلس اتفاق نظر داریم. حتی کسانی که درباره وزیر سوال دارند، به پاکدستی و ضد فساد و ضدرانت خوار بودن و ضد روابط ناسالم وزیر اشاره دارند و ما هم خلاف این ندیدیم که وزیر نسبت به فساد و رانت‌خواری و مافیا حساس نباشد. در خودرو که قیمت بالایی دارد، طبیعی است که مافیا در آن بیشتر شکل می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص استیضاح وزیر کشور عنوان کرد: اتفاق جدیدی رخ نداده البته هفته پیش نامه‌ای را در سایت خانه ملت گذاشتند که مثلا جمعی از نمایندگان در این خصوص نامه‌ای نوشته‌اند که بعدا آن را برداشتند چیز جدیدی هم نبود.
ما باید سفارت افغانستان در تهران را از طالبان پس بگیریم، هیچ نماینده از این گروه را در ایران نپذیریم، گلوگاه‌های تجارت آن‌ها در ایران را ببندیم، تسهیلاتی که در چابهار و مناطق مرزی برای طالبان به وجود آمده است قطع شوند و در سطح بین‌المللی نیز فشارهائی به آن‌ها وارد کنیم تا مجبور شوند به قوانین بین‌المللی تن بدهند. مردم افغانستان آماده مقابله با طالبان هستند و اگر مورد حمایت قرار گیرند قطعاً خودشان فتنه طالبان را از افغانستان و کل منطقه ریشه‌کن خواهند کرد.
فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری سرباند مافیای بین المللی قاچاق مواد مخدر و طراح اصلی نقشه شهادت سرهنگ مسعود پرکاس خبر داد.
حجاریان و همفکران او به جای پذیرش این واقعیت که دیپلماسی اقتدار دولت رئیسی عملاً شکست رویکرد غربگرایانه آنان را نشان داده است، سیاست نعل وارونه را انتخاب کرده‌اند. به عبارت دیگر، نه دولت سیزدهم، بلکه از قضا این حجاریان و دوستان او هستند که امروز به پوپولیسم، شعارمحوری و ناتوانی شهرت یافته‌اند. زیرا اگر این‌گونه نبود، دست‌کم دستاورد یا واقعیت ملموسی بود که امروز بتوانند از آن دفاع کنند.
رئیس‌جمهور تشکیل خانواده را از جلوه‌های جامعه قرآنی مبتنی بر اصول دانست و با اشاره به الزامات و نیازهای جوانان برای تشکیل خانواده گفت: مسأله ازدواج فقط به یک وزارتخانه مربوط نمی‌شود و همه دستگاه‌ها در این‌ زمینه مسئولیت دارند.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت مردمی برای تحول گرایی در جامعه آمده است و در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در کشور رخ داده که باید آن را دید.
رسانه‎‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به سفر قریب‌‎الوقوع رئیس‌جمهور ایران به دمشق اشاره کرده و آن را رخدادی نگران‌کننده توصیف کرده‌اند.
رئیسی اظهار کرد: مدیران باید در تراز مردم انقلابی مردم خوزستان باشند و هر مدیری که نمی‌خواهد روحیه تحولی داشته باشد و خسته ظاهر شده است باید جای خود را به یک مدیر انقلابی بدهد.
محسن مهرعلیزاده در پیام توییتری نوشت: آقای رئیس جمهور تغییر کابینه فایده ندارد، شما باید عوض شوید.
رئیس جمهور اقدامات انجام شده در باغ ملی گیاه‌شناسی و اصلاح و ذخیره ژنتیکی گونه‌های مختلف گیاهی را از جمله اقدامات ماندگار و تاثیرگذار در افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی و دستیابی به خودکفایی کشور در زمینه بذر دانست و از پژوهشگران، محققان و متخصصین کشاورزی در این مرکز قدردانی کرد.
«اگر رئیس بانک مرکزی از دلال‌های کلان و مافیای بازار ارز خبر نداشته باشد باید در بانک مرکزی را تخته کنند و کلیدش را تحویل دهد. می‌خواهم بگویم تا امروز هر فردی در این جایگاه قرار داشته کاملا می‌دانسته در بازار چه خبر است. ولی مشکل اینجاست که درگیری با مافیا و قاچاقچیان ارز و خیلی از این پتروشیمی‌هایی که با ارز ارزان خوراک تهیه می‌کنند، اما ارز درآمد خود را در بازار آزاد به جای بازار نیما به فروش می‌رسانند، بسیار کار سختی است.»
رشیدی کوچی، نماینده مجلس گفت: من به رئیس جمهور می‌گویم که اگر شجاعت برخورد با مافیای خودرو را نداشته باشید، بقینا قیمت خودرو روز به روز بیشتر می‌شود. خرید خودروی بی کیفیت داخلی هم برای مردم آرزو شده است.
حسینی درباره وعده شفافیت مجلس یازدهم بیان کرد: شفافیت وعده نمایندگان مجلس است و باید پاسخ دهند. من در دولت هستم. رییس مجلس اخیرا گفته است که طرح شفافیت را خودم جزو اولین نفرهایی هستم که امضاء کردم. این طرح تصویب شده است و الان در رفت و آمد بین مجلس و شورای نگهبان است. شفافیت بسیار خوب است و ما طرفدار آن هستیم.
رئیس جمهور خانواده‌های شهدا را مایه آبرو، افتخار و عزت جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: شهدا و جانبازان ارزشمندترین و مهمترین دارایی‌های خود، یعنی جانشان را در مسیر امتحان الهی به میدان آوردند و لذا در ابتلا و امتحان خود نمره قبولی گرفتند.
دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم؛ چون خیلی از انقلابی‌ها و متدینان ما در این جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم؛ چون بزرگ‌تر‌های ما دهه ۶۰ را برای ما خوب روایت نکردند.
رئیس جمهور همچنین گفت: خروجی اقدامات و عملکرد بانک مرکزی و سایر نهاد‌های اقتصادی دولت باید در جهت ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال باشد و با هرگونه یأس‌آفرینی با هدف برهم زدن نظام اقتصادی کشور و یا تشویش اذهان عمومی با جدیت برخورد شود.
رئیس جمهور هدایت صحیح تسهیلات به سوی ایجاد اشتغال واقعی و پایدار را نکته مهم بعدی دانست و تصریح کرد: اتصال سامانه‌های اطلاعاتی و خدماتی دستگاه‌ها از جمله سامانه بانک‌ها به سامانه سازمان تامین اجتماعی، راهکاری موثر برای اطمینان‌بخشی از هدایت صحیح منابع و تسهیلات به سوی اشتغال‌آفرینی واقعی و پایدار است.
رئیس جمهور در همایش ملی منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع‌سازی باشد، این مسائل بخشنامه‌ای فقط نیست و باید افکار عمومی اقناع و به سوالات و شبهات پاسخ داده شود، از این رو تصمیمات فرهنگی باید همراه با اقناع‌سازی باشد.
رئیس جمهور گفت: باید برای امید و اعتماد آوری مردم تلاش شود و آن هم در گروی کار مداوم و شبانه روزی است.
رئیسی گفت: تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور ناشی از احساس خطری است که از اقتدار و پیشرفت نظام می‌کند.
رئیس جمهور گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا کنون ۱۵ بار بر صلح‌آمیز بودن و عدم انحراف فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از مقررات این آژانس تاکید کرده است، آیا این گزارش‌ها برای کشور‌های غربی فاقد اعتبار است؟
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید بهره وری در کشور افزایش پیدا کند، گفت: هر دستگاهی با نگاه به افزایش بهره وری پیش برود.
رئیس جمهور گفت: کنترل برای مچ گیری نیست بلکه برای تداوم اعتماد است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ