نیشابور ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد خودرو پراید که به عنوان سروریس مدرسه فعالیت می‌کرد با تیر چراغ برق در نیشابور ۶ سرنشین مصدوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
تبریز - برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری تبریز با تعدادی خودرو ،منجر به مصدومیت ۱۰ نفر از شهروندان شد. حال ۵ نفر از حادثه دیدگان وخیم گزارش شده است
مدیر سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری با تعدادی خودرو و عابر منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شهروند تبریزی شد.
مشهد ـ واژگونی ۲ خودرو سواری در جاده مهنه - فیض‌آباد از توابع شهرستان مه ولات واقع در جنوب خراسان رضوی ۶ مصدوم برجای گذاشت که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهکیلویه و بویراحمد از فوت ۴ نفر و مصدومیت ۲۰ تن در پی برخورد تریلر با ۱۴ خودرو در یاسوج خبر داد.
رباط کریم- تصادف یک دستگاه کوییک با کامیون در اتوبان ساوه سبب فوت یک مادر و کودک شش ساله و مصدومیت دو نفر دیگر شد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو مورد حادثه واژگونی خودرو در محورهای استان به ثبت رسید، گفت: این حوادث منجر به مصدومیت شش نفر شده است.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۱۱ نفر در برخورد یک دستگاه مینی بوس با وانت در میدان بسیج تبریز خبر داد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از برخورد زنجیره‌ای بیش از ۱۰ خودروی در اتوبان پیامبراعظم (ص) تبریز و مصدومیت ۹ نفر خبر داد.
اهواز - مدیر روابط عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت سه چرخ در شهرستان سوسنگرد و مصدومیت پنج نفر خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۲ نفر در سانحه رانندگی برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو در اهواز نیز داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت ۳ نفر در جریان حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس در خیابان شوش خبر داد.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری ۱۴ مسافر داشته که در مسیر دهگلان به سنندج با گاردیل کنار جاده برخورد و واژگون می‌شود، افزود: در این حادثه سر صحنه کسی فوت نکرده، اما حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده به طوری‌که دست یکی از آنان قطع شده و دیگری در حال احیا است.
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
اصفهان -سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۸ نفر در حادثه برخورد ۵ خودرو در باغ بهادران خبر داد.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان از مصدومیت شش نفر بر اثر برخورد سه خودروی سواری با یکدیگر در محور قوچان به چکنه خبر داد.
سخنگوی اورژانس از وقوع یک تصادف زنجیره ای در بزرگراه اشرفی اصفهانی و مصدومیت ۸ نفر خبر داد.
تصادف اتوبوس با تانکر نفت در پاکستان به کشته شدن دست کم ۲۰ نفر و مصدومیت ۶ تن منجر شد.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردستان، تصریح کرد: مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.
سخنگوی سازمان اورژانس از برخورد یک خودرو ۲۰۶ با عزاداران یکی از هیئت‌های مذهبی اصفهان و جان باختن دو نفر در پی این حادثه خبر داد.
بخشدار سوسن از توابع ایذه گفت: برخورد صاعقه موجب جان باختن یک زن جوان و مصدومیت یک نفر دیگر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ