مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: برخورد هولناک ۲خودرو با عابر پیاده در بزرگراه شهید میرزایی عابر پیاده را به کام مرگ کشاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گناباد ـ جانشین رئیس پلیس راه گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان گناباد یک کشته بر جای گذاشت.
خودرو سمند از سمت ارومیه به سلماس در گردنه قوشچی در حال حرکت بود که بر اثر انحراف به چپ با کامیون کمپرسی برخورد کرده است.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از برخورد خودروی ۴۰۵ به صندوق صدقات در جاده لنگرود به لاهیجان خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان باختند و یک نفر به شدت مصدوم شدند.
لحظه برخورد موتور سوار با راننده خورو پرشیا که برای خود نمایی در حال دریفت زدن در جاده بود را ببینید. راکب موتور از شدت جراحات، در بیمارستان زاهدان جان باخت.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
یک تبلیغ قدیمی از گجت نامتعارف برای حمل سگ خارج از ماشین. ظاهرا نگهداری سگ داخل ماشین با دردسرهایی برای مالک خودرو همراه بوده که زمینه طراحی این گجت را ایجاد کرده است. البته این طرح ایرادهای زیادی داشت برای مثال برخورد باد شدید با صورت و چشم سگ مشکلات جدی برای بینایی حیوان ایجاد می کند. همچنین دشواری نصب و آسیب به بدنه ماشین و البته عدم ایمنی برای جان حیوان هنگام تصادف نیز از دیگر چالش های این طرح هستند.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: برخورد هولناک ۲خودرو با عابر پیاده در بزرگراه شهید میرزایی عابر پیاده را به کام مرگ کشاند.
سرهنگ مؤمنی معاون پلیس راهور تهران بزرگ از اولین تصادف منجر به فوت پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد. در این حادثه که در بزرگراه شهید خرازی تهران به وقوع پیوست، یک جوان ۲۱ ساله بر اثر سرعت زیاد و برخورد با گاردریل و نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه دو خودروی پژو۴۰۵ و پراید در محور میامی_جاجرم به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه چهار فوتی بر جای گذاشته است.
سبزوار ـ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد ۲ خودرو سواری پژو و پراید با یکدیگر در جاده سبزوار - خوشاب ۹ مصدوم برجای گذاشت.
مأموران نیز به تعقیب سارقان پرداختند و از سعادت آباد تا بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع بزرگراه همت، زانتیا سواران را تعقیب کردند. در نهایت مأموران پس از اخطار‌های پی در پی و شلیک چند تیر هوایی سرانجام چرخ‌های خودرو را نشانه گرفتند. اما گلوله‌های شلیک شده به لاستیک خودروی زانتیا و یکی از سرنشینان خودرو اصابت کرد که منجر به مرگ وی شد. راننده زانتیا با دیدن این صحنه از خودرو پیاده شده و قصد داشت به سمت دیگر بزرگراه فرار کند که ناگهان هنگام عبور از عرض اتوبان یک خودروی تالیسمان با او برخورد کرد و در دم جان باخت.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر بجستان گفت: هفت نفر بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و ۴۰۵ در محور بجستان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
مشهد ـ سرپرست جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: برخورد سه دستگاه خودروی سواری و آتش‌گرفتن یکی از خودروها در محور بردسکن به بجستان خراسان رضوی، جان سه نفر را گرفت.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: فرزند چهار ساله راننده خودرو حامل دانش آموزان نیشابوری که روز گذشته با تیر چراغ برق برخورد کرد بر اثر شدت تصادف در بیمارستان جان باخت.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار، پنج سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار پنج سرنشین خودرو سواری جان خود را از دست دادند.
در جریان یک مسابقه اتومبیلرانی در مالزی یک خودرو پس از انحراف از پیست به یک تماشاگر برخورد کرد و جان او را گرفت. قربانی ۳۲ ساله پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات وارده به سر و خونریزی ریه جان خود را از دست داد.
بی‌دقتی و بی‌احتیاطی یک راننده، باعث به خطر انداختن جان خود و دیگران شد. در این ویدیو صحنه واژگونی خودرو و برخوردش به اتومبیل‌های دیگر را می‌بینید.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مرگ دو نفر در اثر برخورد خودرو به تیر چراغ راهنمایی خبر داد.
تربت حیدریه ـ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی پژ و۲۰۶ و یک دستگاه کامیون یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
رشتخوار ـ فرماندار رشتخوار گفت: برخورد سه خودروی پژو ۴۰۵، وانت نیسان و خاور در محور رشتخوار به تربت حیدریه، دو کشته و دو مجروح برجا گذاشت.
شب گذشته یک دستگاه خودرو BMW ۴۲۸i به ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان، زیر پل صدر تهران به شدت با دیواره‌ها برخورد کرد و دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. خوشبختانه راننده از این سانحه جان سامل به در برد.
سخنگوی سازمان اورژانس از برخورد یک خودرو ۲۰۶ با عزاداران یکی از هیئت‌های مذهبی اصفهان و جان باختن دو نفر در پی این حادثه خبر داد.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه روز گذشته دو خودرو در لاین زیرگذر دانشگاه سمنان به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه یک کشته بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ