در پی تصادف یک راننده ۲۲ ساله که با خودروی خود با جمعیتی متشکل از ۷۵ نیروی پلیس تازه استخدام شده در کالیفرنیا، برخورد کرد، ۲۵ نفر مصدوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موتور سواری که در خیابان مشغول انجام حرکات غیر عادی روی موتور بود؛ تعادل خود را از دست داد و با خودرو برخورد کرد./آخرین خبر
در حادثه شب گذشته، در سراشیبی انتهای بلوار هاشمیه مشهد متأسفانه دختر خانم اسکیت سوار کنترل خودش را از دست داد و زمین خورد و یک خودرو با وی برخورد کرد.
موتورسواری که از پشت با یک خودرو سمند برخورد کرد؛ بر روی سقف ماشین فرود آمد و سالم ماند.
یک دستگاه پراید با یک تریلی در محور روستایی نصرآباد خواف تصادف کرد. سرنشینان خودرو از روستای مزرعه شیخ خواف بودند که توسط مردم نجات یافتند.
یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان بندر خمیر با یک قلاده پلنگ تصادف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در دو روز گذشته سگ نگهبان یکی از کسبه در بلوار امیرکبیر شهریار به یک نوجوان حمله می‌کند که نوجوان در حین فرار با یک خودرو برخورد و جان خود را از دست می‌دهد.
ویدیو ضبط شده توسط دوربین‌ مدار بسته، لحظه وحشتناک برخورد یک خودرو با عابرین پیاده را نشان می‌دهد.
دو خودرو در پی تصادف در وسط چهارراهی به یک ساختمان برخورد کردند و باعث ریزش آوار شدند.
دو خودرو که قصد داشتند در یک جا پارک کنند، همزمان به سمت جا پارک رفته و با یکدیگر و ماشین‌هایی که پارک بود برخورد کردند.
ویدیویی پر بازدید از لحظه برخورد وحشتناک چند خودرو در یک اتوبانی در سوئد را ببینید.
سرهنگ مؤمنی معاون پلیس راهور تهران بزرگ از اولین تصادف منجر به فوت پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد. در این حادثه که در بزرگراه شهید خرازی تهران به وقوع پیوست، یک جوان ۲۱ ساله بر اثر سرعت زیاد و برخورد با گاردریل و نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد.
راننده خودرو پژویی که در پیست فدک اندیمشک در حال هنرنمایی بود در یک لحظه کنترل خودرو را از دست می‌دهد و با تماشاگران برخورد می‌کند.
خوردویی در حال عبور از جاده‌ای تاریک که با نور بالای خودرو روبه‌رویی، دید خود را از دست داد و با یک گاوو برخورد کرد.
یک موتورسوار که دوربین GoPro را برای ثبت لحظات موتورسواری به کلاه ایمنی خود وصل کرده بود، در اتفاقی تلخ تصادف راکب موتور ناشی از برخورد دو خودرو پشت چراغ قرمز را ضبط کرد.
ویدیوی ضبط شده توسط دوربین ماشین در هوای بارانی از برخورد ماشین با کامیون و تصادف چند خودروی دیگر را ببینید.
(ویدئو) وضعیت هولناک یک خودروی سمند بعد از برخورد با گاردریل
لحظه دیدنی لیز خوردن دنا در روز برفی و برخورد با یک خودرو سمند در تبریز را در ادامه ببینید.
در جریان یک مسابقه اتومبیلرانی در مالزی یک خودرو پس از انحراف از پیست به یک تماشاگر برخورد کرد و جان او را گرفت. قربانی ۳۲ ساله پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات وارده به سر و خونریزی ریه جان خود را از دست داد.
بر اثر برخورد یک خودرو با گروهی از نیرو‌های پلیس در لس آنجلس دستکم ۲۵ نفر زخمی شدند.
شب گذشته یک دستگاه خودرو BMW ۴۲۸i به ارزش تقریبی ۴ میلیارد تومان، زیر پل صدر تهران به شدت با دیواره‌ها برخورد کرد و دچار آسیب‌دیدگی شدید شد. خوشبختانه راننده از این سانحه جان سامل به در برد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با سه سرنشین شامل دو آقا ۱۷ و ۱۸ ساله و یک خانم در مسیر غرب به شرق طبقه اول بزرگراه در حرکت بودند که به دلایل نامشخص این خودرو از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردرریل‌های محافظ بزرگراه خودرو به پایین بزرگراه سقوط کرد.
درگیری بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل و محافظانش با یک فعال فضای مجازی با واکنش گسترده رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. این فعال فضای مجازی در حالی که رئیس جمهوری قصد پیاده شدن از خودرو را داشت، اظهاراتی را علیه او مطرح کرد که با برخورد فیزیکی رئیس جمهوری و تیم همراهش مواجه شد.
حوالی ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه بود که یکی از دسته‌های عزاداری منطقه در حال عبور از بلوار بود که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ که سرعت زیادی داشت سر رسید و به‌دلیل ناتوانی در کنترل خودرو با عزاداران برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ