سخنگوی اورژانس از وقوع یک تصادف زنجیره ای در بزرگراه اشرفی اصفهانی و مصدومیت ۸ نفر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد سواری پژو با کامیون در بزرگراه یاسینی تهران و فوت زن ۲۳ ساله بر اثر این حادثه خبر داد.
برخورد یک دستگاه کامیون به چندین خودور در غرب کنیا، دست کم ۵۱ نفر را به کام مرگ کشاند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد خونین کامیون و پژو پارس در محور سرخه_ آرادان خبر داد و گفت: متاسفانه طی این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند.
به گزارش رسانه های محلی ژاپن، بر اثر برخورد یک کامیون با اتوبوس در هوکایدو در شمال ژاپن، پنج نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.
پلیس کانادا اعلام کرد: روز پنجشنبه اتوبوس حامل افراد مسن با یک کامیون در یکی از مناطق روستایی استان منیتوبا در کانادا برخورد کرد که بر اثر آن ۱۵ نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.
یک اتوبوس مدرسه با یک کامیون تانکر سوخت در کارولینای جنوبی برخورد کرد و حداقل ۱۸ نفر که اکثرا کودک بودند زخمی شده و به بیمارستان فرستاده شدند.
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر دادند؛ به گزارش منابع محلی هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌اند.
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر داد و منابع محلی گزارش دادند که یکی از هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌ است.
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر داد و منابع محلی گزارش دادند که هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌اند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون تانکر در مسیر جنوب به شمال بزرگراه بسیج و فوت ترک نشین و مصدوم شدن راکب آن در این حادثه خبر داد.
تصویری از فاجعه در اتوبان که توسط دوربین‌ها ضبط شده؛ برخورد شدید کامیون به تابلو در ترکیه را نشان میدهد.
ویدیوی ضبط شده توسط دوربین ماشین در هوای بارانی از برخورد ماشین با کامیون و تصادف چند خودروی دیگر را ببینید.
در سانحه برخورد یک اتوبوس و یک دستگاه کامیون در جنوب غربی نیجریه، ۱۵ نفر در آتش سوختند.
لحظه برخورد یک کامیون به تیم برق و انفجار منبع توزیع را در این ویدیو ببینید.
صبح امروز پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ در جاده تفرش به فرمهین یک دستگاه کامیون و اتوبوس مسافربری با هم برخورد کردند و در جریان آن ۱۸ نفر کشته یا زخمی‌شدند.
این حادثه در اثر برخورد اتوبوس ولو و کامیون ایسوزو در گردنه نقره‌کمر تفرش روی داد که ۴ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار، پنج سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار پنج سرنشین خودرو سواری جان خود را از دست دادند.
مرگ ۱۶ مسافر در برخورد مینی بوس و کامیون
صبح امروز سانحه رانندگی برخورد مینی‌بوس با کامیون در محله گاومیش آباد به سمت پل کابلی شوشتر رخ داد. متأسفانه در این سانحه رانندگی ۱۳ نفر جان خود را از دست دادند.
منابع خبری از برخورد یک دستگاه کامیون با جمعیت در جنوب روتردام و کشته و زخمی شدن چند نفر خبر دادند.
درپی نقص سیستم ترمز یک دستگاه کامیون و برخورد آن با جمعیت در دیریک واقع در استان ماردین، ۱۶ نفر کشته و ۲۹ نفر زخمی شدند که حال ۸ نفر از آنها وخیم اعلام شده است.
وزیر بهداشت ترکیه از کشته شدن دست کم ۱۶ نفر و زخمی شدن ۲۹ نفر دیگر براثر برخورد یک دستگاه خودرو با جمعیت در جنوب شرقی این کشور خبر داد.
وزیر بهداشت ترکیه از کشته شدن دست کم ۱۶ نفر و زخمی شدن ۲۹ نفر دیگر براثر برخورد یک دستگان کامیون با جمعیت در جنوب شرقی این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ