مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان از مصدومیت شش نفر بر اثر برخورد سه خودروی سواری با یکدیگر در محور قوچان به چکنه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عامل تکفیری عصر امروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.
مشهد ـ واژگونی ۲ خودرو سواری در جاده مهنه - فیض‌آباد از توابع شهرستان مه ولات واقع در جنوب خراسان رضوی ۶ مصدوم برجای گذاشت که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.
اراک- مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از برخورد دو دستگاه خودرو پژو پارس در محور اراک - قم خبر داد.
دلیجان- واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور دلیجان-اصفهان ۶ مجروح برجا گذاشت.
زنجان- سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برخورد هفت دستگاه خودرو در آزادراه زنجان – قزوین ۶ نفر را مصدوم کرد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تعطیلات پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان شش حادثه رانندگی به وقوع پیوست، گفت: در مجموع این حوادث ۱۷ نفر مصدوم شدند.
تبریز- واژگونی خودروی سواری پژو در اتوبان پیامبر اعظم تبریز یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: انفجار سیلندر گاز پیک‌نیک در یک مهمانپذیر در مشهد ۶ نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: انفجار سیلندر گاز پیک‌نیک در یک مهمانپذیر در مشهد ۶ نفر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو مورد حادثه واژگونی خودرو در محورهای استان به ثبت رسید، گفت: این حوادث منجر به مصدومیت شش نفر شده است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در شش روز گذشته ۳۲۰ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۶ هزار نفر مصدوم شده‌اند.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته شش حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است، گفت: این تصادفات ۱۷ مصدوم برجای گذاشته است.
برخورد قطار با اتوبوس در نیجریه دست کم ۶ کشته و چندین مصدوم برجای گذاشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته این جمعیت به شش حادثه امدادرسانی کرده است، گفت: در این حوادث ۱۱ نفر مصدوم شدند.
انفجار سیلندرهای گاز پخت و پز در زیرزمین یک آپارتمان ۴ طبقه در شمال مصر باعث فروریختن ساختمان شد و حداقل ۶ کشته و ۲۷ مصدوم برجا گذاشت.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در تصادف امروز سرویس مدرسه فرزند چهار ساله‌ راننده به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
نیشابور ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد خودرو پراید که به عنوان سروریس مدرسه فعالیت می‌کرد با تیر چراغ برق در نیشابور ۶ سرنشین مصدوم شدند.
هافبک مصدوم فولاد خوزستان پس از ۶ ماه دوری از میادین به تمرینات تیمش بازگشت.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: واژگونی خودروی سواری پیکان در محور بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بر اثر این برخورد، موتورسیکلت های کارکنان یگان امداد دچار خسارت و ۶ نفر از راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت ها مصدوم شدند، افزود: با سرعت عمل مأموران انتظامی،خودرو متوقف و راننده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
ساوه - رئیس فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ۲ حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه- همدان شش فوتی و یک مصدوم بر جا گذاشت.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام ۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی در هفته چهارم چمپیونشیپ مصدوم شد و به گفته سرمربی این تیم، ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ