مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر بجستان گفت: هفت نفر بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و ۴۰۵ در محور بجستان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد- مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: در پی تصادف کوئیک با آریو در جاده مشهد - سرخس ۵ نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.
پیشوا- مسئول آتش نشانی شهرداری پیشوا از تصادف شاخ به شاخ دو خودرو در این شهرستان و مصدوم شدن هفت نفر در این حادثه خبر داد.
به دلیل انفجارهای سیلو در محل یک تعاونی کشاورزی در ایالت پارانای جنوبی برزیل، ۸ نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.
در پی بارش تگرگ به اندازه یک توپ تنیس در منطقه ای در شمال ایتالیا، دست کم ۱۱۰ نفر مجروح شدند.
عباس عابدی سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: آتش سوزی یک باب ساختمان پنج طبقه و چند دستگاه خودرو در بامداد یکشنبه در فولادشهر سبب جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۲۶ نفر شد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پنج حادثه تصادف و واژگونی خودرو به صورت جداگانه منجر به مصدومیت ۲۹ نفر در سطح خراسان رضوی شد.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: به دنبال بروز تصادف زنجیره‌ای در آزادراه تبریز - تهران، هشت نفر مصدوم شده و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
بهارستان- تصادف خودرو پراید در شهر صالحیه موجب مصدومیت دو نفر شد.
تربت حیدریه ـ رئیس ادارۀ اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در پی انفجار منزل مسکونی در یکی از خیابان‌های این شهر، ۸ نفر مصدوم شدند.
در نتیجه آتش‌سوزی یک ساختمان دولتی در قاهره، ۲۳ نفر مصدوم شدند و یک نفر هم برای نجات جانش از طبقه پنجم به پایین پرید.
ری- واژگونی مینی بوس در بخش کهریزک در جنوب تهران سبب مصدومیت ۲۰ نفر شد.
در پی وقوع زمین لرزه نسبتا شدید در مناطقی از افغانستان و پاکستان، منابع محلی از جان باختن دست‌کم سه نفر و زخمی شدن 150 تن گزارش دادند.
بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، آمار مصدومان حوادث چهارشنبه سوری به ۴۰۹۵نفر رسید.
۵۴۵ نفر تا ساعت ۱۸ عصر امروز بر اساس اعلام اورژانس مصدوم شده‌اند.
رشت- رئیس اورژانس گیلان از مصدوم شدن ۱۱ نفر در دو تصادف جاده ای در امامزاده هاشم و گردنه حیران آستارا خبر داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از برخورد شدید سواری سمند با ۷ وسیله نقلیه دیگر در خیابان دماوند و مصدوم شدن دو نفر در این حادثه خبر داد.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۲ نفر در سانحه رانندگی برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو در اهواز نیز داد.
در پی تصادف یک راننده ۲۲ ساله که با خودروی خود با جمعیتی متشکل از ۷۵ نیروی پلیس تازه استخدام شده در کالیفرنیا، برخورد کرد، ۲۵ نفر مصدوم شدند.
یکی از نیرو‌های امدادی حاضر در صحنه گفت: آتش‌سوزی تاکنون هیچ فوتی نداشته و آمار مصدومین نیز تاکنون ۸ نفر است.
صبح امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
عصر امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.
در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سوزوکی ویتارای حامل همراهان وزیر ارشاد که ساعت ۱۷:۴۰ (۱۸ شهریورماه) در محور هفتکل - باغملک رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر حادثه انحراف اتوبوس مسافربری در محور تربت حیدریه، ۲۷ نفر مجروح شدند.
مصرف برق از ۵۹ هزار مگاوات عبور کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ