سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه دو خودروی پژو۴۰۵ و پراید در محور میامی_جاجرم به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه چهار فوتی بر جای گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره‌ای بین سه خودرو سنگین در محور شاهرود_دامغان خبر داد و گفت: متاسفانه این حادثه یک فوتی بر جای گذاشته است.
میامی-«هلیا»، یوزپلنگ ماده که توله خود را دو روز قبل در حاشیه محور میامی-سبزوار بر اثر تصادف با خودرو از دست داده، همچنان کنار جاده به انتظار فرزند می نشیند.
پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد یک دستگاه خودروی تریلر بر اثر نقص سیستم ترمز با ۲۱ خودروی سبک و سنگین در محور دماوند - فیروزکوه محدوده بلوار منطقه گیلاوند برخورد کرده است.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهکیلویه و بویراحمد از فوت ۴ نفر و مصدومیت ۲۰ تن در پی برخورد تریلر با ۱۴ خودرو در یاسوج خبر داد.
شیراز- رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با خودروی تندر ۹۰ در محور مواصلاتی استهبان چهار نفر فوت کردند و یک نفر مجروح و روانه بیمارستان شد.
رییس پلیس راه گفت: محور قم _گرمسار فعلا مسدود است و رانندگان تا اطلاع بعدی از حرکت به سمت این محور خودداری کنند.
یک دستگاه پراید با یک تریلی در محور روستایی نصرآباد خواف تصادف کرد. سرنشینان خودرو از روستای مزرعه شیخ خواف بودند که توسط مردم نجات یافتند.
شاهرود- تصادف یک دستگاه خودروی سمند با یک خودروی دنا در محور مجن شاهرود ۹ مصدوم بر جا گذاشت که یکی از مصدومان رئیس پلیس راه استان گلستان است.
شاهرود- تصادف یک دستگاه خودرو سمند با یک خودروی دنا در محور مجن شاهرود ۹ مصدوم بر جای گذاشت که یکی از مصدومان رئیس پلیس راه استان گلستان است.
رشت- رئیس پلیس راه گیلان از واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور آستارا به تالش و جان باختن ۳ نفر در این حادثه خبر داد.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه یک خودرو ام. وی. ام در محور سمنان_دامغان واژگون شد، گفت: متأسفانه طی این حادثه دو نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از تصادف زنجیره‌ای ۲۳ خودرو در محور قم ـ اراک خبر داد.
کاشمر ـ رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: تصادف یک دستگاه کامیونت با خودروی سواری پراید در محور خلیل آباد به بردسکن بعدازظهر امروز جان یک نفر را گرفت.
تربت حیدریه ـ مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ تربت حیدریه گفت: تصادف دو خودرو سواری در محور تربت حیدریه به زاوه یک کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آسیب‌دیدگی ۱۲ تن درپی وقوع تصادف زنجیره‌ای میان پنج خودرو در محور زاهدان - خاش خبر داد.
رشتخوار ـ فرماندار رشتخوار گفت: برخورد سه خودروی پژو ۴۰۵، وانت نیسان و خاور در محور رشتخوار به تربت حیدریه، دو کشته و دو مجروح برجا گذاشت.
مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تصادف چهار دستگاه خودرو شامل کامیونت، کامیون، پراید و تریلر در محور مشهد- نیشابور ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه این جمعیت به هفت حادثه رانندگی امداد رسانی کرده است، گفت: یک تصادف زنجیره‌ای شامل شش سواری و یک کامیون در محور شاهرود_میامی به وقوع پیوست.
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: سحرگاه امروز چهارم شهریورماه جاری یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانی در محور فهرج-زاهدان واژگون شد و ۱۰ نفر در این حادثه مصدوم و ۵ نفر فوت شدند.
ویدیویی منتشر شده از محور تهران - فیروزکوه محدوده جابان پس از تصادف خودرو با عابر پیاده را ببینید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف چهار خودرو در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: حوادث رانندگی در محورهای استان یک فوتی در بر داشت.
برخورد یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در کیلومتر ۶۰ محور نهبندان به زاهدان ۱۵ نفر مصدوم و ۴ نفر جان‌باختند.
در مورد جنسیت یوز و علت حادثه نمی‌توان هم اکنون اظهار نظر قاطع کرد، ولی طبق نظر شاهدان به علت له‌شدگی ناحیه زیر دم این حیوان در تصادف با خودرو جنسیت این یوز نابالغ به درستی معلوم نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ