تربت حیدریه ـ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی پژ و۲۰۶ و یک دستگاه کامیون یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
برخورد سه قطار در شرق هندوستان دست کم ۵۰ کشته و صدها زخمی برجای گذاشت.
صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
همشهری: فرمانده انتظامی گلستان با اعلام اجرای طرح برخورد با کشف حجاب در خودرو گفت: در صورت سه بار تکرار کشف حجاب و ارسال پیامک، خودرو توقیف خواهد شد.
فرمانده کل انتظامی کشور: همکاران من در سه حوزه معابر عمومی که کشف حجاب بعضا در آن صورت می‌گیرد، خودرو و اماکن اقدام‌هایی را انجام دادند و به صورت جدی با اعلام خبر قبلی از شنبه ۲۶ فروردین همکاران من به صورت جدی در این سه حوزه عمل می‌کنند به صورتی که در حوزه معابر با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته فرد شناسایی می‌شود؛ به فرد توجه و تذکر داده می‌شود و بعد از آن فرد با مدارک به دستگاه قضایی معرفی می‌شود تا به مورد آن رسیدگی کنند.
سردار رادان تصریح کرد: در حوزه خودرو بار اول به فرد تذکر و توجه داده میشود و بار دوم خودرو توقیف می شود به سه نحو ممکن؛ توقیف الکترونیکی یا توقیف در محل یا توقیف در پارکینگ هرکدام که عملی باشد که توصیه می‌کنیم که رانندگان عزیز دقت داشته باشند به خصوص صاحبان خودرو.
سردار رادان تصریح کرد: در حوزه خودرو بار اول به فرد تذکر و توجه داده میشود و بار دوم خودرو توقیف می شود به سه نحو ممکن؛ توقیف الکترونیکی یا توقیف در محل یا توقیف در پارکینگ هرکدام که عملی باشد که توصیه می‌کنیم که رانندگان عزیز دقت داشته باشند به خصوص صاحبان خودرو.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه تصادف مینی بوس با خودروی سواری پژو ۴۰۵ در مشهد، سه نفر را روانه بیمارستان کرد.
مسابقه استقلال - گل‌گهر هرگز خالی از حواشی داوری نیست و این بار هم این اتفاق رخ داد.
این سه کهکشان برخورد کننده که ستاره شناسان آن را با نام SDSSCGB ۱۰۱۸۹ می‌شناسند یک ترکیب به نسبت نادر از سه کهکشان بزرگ ستاره ساز است که در فاصله تنها حدود ۵۰ هزار سال نوری از یکدیگر قرار دارند.
مشهد ـ سرپرست جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: برخورد سه دستگاه خودروی سواری و آتش‌گرفتن یکی از خودروها در محور بردسکن به بجستان خراسان رضوی، جان سه نفر را گرفت.
مشهد ـ معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: در پی برخورد خودرو سواری ساینا با کامیونت ایسوزو و محبوس شدن سرنشینان داخل یکی از این خودروها یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد دو دستگاه پژو پرشیا در  جاده آناخاتون یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به ورزشگاه خلیفه رسانده اند امیدوارند شاگردان کارلوس کی روش بتوانند در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2022 برابر انگلیس به پیروزی برسند.
رشتخوار ـ فرماندار رشتخوار گفت: برخورد سه خودروی پژو ۴۰۵، وانت نیسان و خاور در محور رشتخوار به تربت حیدریه، دو کشته و دو مجروح برجا گذاشت.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان از مصدومیت شش نفر بر اثر برخورد سه خودروی سواری با یکدیگر در محور قوچان به چکنه خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه مینی بوس با سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه خاور حامل بار ماسه برخورد کرد و با توجه به شدت برخورد، خودرو مینی بوس واژگون شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با سه سرنشین شامل دو آقا ۱۷ و ۱۸ ساله و یک خانم در مسیر غرب به شرق طبقه اول بزرگراه در حرکت بودند که به دلایل نامشخص این خودرو از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردرریل‌های محافظ بزرگراه خودرو به پایین بزرگراه سقوط کرد.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
باشگاه استقلال از برخورد شبکه سه سیما گلایه کرد و این نحوه برخورد را «توهین» دانست.
تعدادی از دوچرخه سواران شرکت کننده در یک مسابقه در استرالیا بر اثر برخورد یک خودروی سواری سرنگون شدند. دوچرخه سواران در حال رکاب زدن در کنار جاده در شورتلند بودند که خودروی سواری با بی احتیاطی به نفر اول آن‌ها برخورد و منجر به سرنگونی او و تعداد دیگری از دوچرخه سواران شد. هیچ کس در این حادثه آسیب جدی ندید، اما دو تن از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. پلیس گفته راننده متخلف ۳۱ ساله ۴۶۴ دلار جریمه شده و سه امتیاز از دست داد.
شاهرود- بعد از برخورد یوز ماده با خودروی عبوری حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت، یگان محیط زیست در منطقه مستقر شد که توانستند یوز ماده همراه چهار توله را شناسایی کنند.
یک دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو با سه سرنشین از جمله یک کودک پنج ساله به همراه دو مرد جوان در مسیر شرق به غرب جاده خاوران از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه وارد مسیر مخالف شد و با یک دستگاه نیسان باری برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ