مشهد ـ مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: فرزند چهار ساله راننده خودرو حامل دانش آموزان نیشابوری که روز گذشته با تیر چراغ برق برخورد کرد بر اثر شدت تصادف در بیمارستان جان باخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلمه برگ مو یکی از غذا‌های مهم ترکی است که با به کار بردن یکسری ترفند هنگام پخت دلمه برگ مو لذیذتری خواهید داشت.
آبگوشت یکی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین غذا‌های ایرانی است که منوی اصلی رستوران‌های سنتی و قهوه خانه‌ها محسوب می‌شود.
مهریه در عقد موقت و دائم متفاوت است. در عقد موقت پرداخت مهریه ضروری است و در عقد دائم دارای انواعی است که زن و مرد پیش از ازدواج در خصوص نوع آن باید با یکدیگر توافق کنند.
اصطلاح فوت کوزه‌گری یکی از ضرب‌المثل‌های مشهور زبان فارسی است که در زبان عامیانه بسیار پرکاربرد است.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
کوکی کلاسیک یکی از انواع شیرینی‌های خوشمزه است.
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره پیگیری حادثه فوت نوزاد تازه متولد شده در سردخانه یکی از بیمارستان‌ها عنوان کرد: مجموعه وزارت بهداشت و همکاران ما حساس هستند هرگونه تخلف و قصوری صورت بگیرد حتما در مقابل آن عمل می‌کنند.
استاندار تهران گفت: با حضور نیروهای امدادی و انتظامی تا به امروز ۳ نفر فوتی در قدس، بهارستان و ملارد گزارش شد و ۵۳ نفر نیز مصدوم شدند.
یکی از عادت‌های بد ما ایرانی‌ها در هنگام گرسنگی خستگی بیش از اندازه، ذوق خوردن و در مواقعی که بسیار عجله داریم فوت کردن غذا‌های بسیار داغ است که در ادامه این مطلب با برخی از عوارض فوت کردن و دمیدن بر روی خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های داغ آشنا می‌شوید.
کتلت مرغ و گوشت مخلوط یکی از کتلت‌های بسیار خوشمزه و لذیذ می‌باشد که از ترکیب مرغ و گوشت چرخ شده تهیه می‌شود و شما می‌توانید این کتلت خوشمزه را برای شام یا نهار به همراه سیب زمینی سرخ کرد و نان تازه میل کنید.
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
یکی از نگهبانان ورزشگاه لوسیل قطر که بعد از دیدار آرژانتین و هلند از روی دیوار سقوط کرده‌ بود، جان باخت.
آش شله قلمکار یکی از انواع آش‌های سنتی و خوشمزه ایرانی است که گوشت از ترکیبات اصلی آن به شمار می‌رود و به همین دلیل غذایی مقوی و سرشار از انرژی است.
ته چین مرغ یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار است که ظاهر بسیار زیبایی دارد و غذای مجلسی برای مهمانی و جشن‌هاست.
آش رشته یکی از انواع غذاهای سنتی و مشهور ایرانی است که بسیار محبوب و پرطرفدار است و در شهرهای مختلف ایران با روش‌های متفاوتی طبخ می‌شود.
خوراک لوبیا یکی از خوراک‌های سنتی و محبوب ایرانی است که معمولا برای وعده صبحانه یا شام تهیه می‌شود و پخت آن به صورت غلیظ و جا افتاده نیاز به رعایت نکات خاصی دارد که در این مطلب گردآوری شده است.
آبگوشت یا دیزی یکی از غذاهای سنتی و بسیار مشهور ایرانی است که بسیار پرطرفدار و محبوب است و تهیه آن به روش سنتی فوت و فن‌های مخصوص خود را دارد.
زرشک پلو با مرغ یکی از خوشمزه‌ترین و پر طرفدارترین غذاهای سنتی ایران است که به روش‌های مختلف تهیه می‌شود و فوت و فن‌های مخصوص به خود را دارد.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به درگیری در یکی از بندهای زندان لاکان رشت گفت: به دلیل ممانعت از خدمات رسانی به مجروحان توسط زندانیان، برخی از مجروحان فوت کرده اند.
سوپ قارچ یکی از انواع سوپ‌های خوشمزه و پرطرفدار است که برای تهیه آن از ترکیب قارچ و مرغ با شیر و خامه استفاده می‌شود و یک سوپ غلیظ و مجلسی است.
آرش صادقیانی روایت جالبی را از برد فوق العاده تیمش در هفته اول لیگ برتر مطرح کرد.
املت گوجه فرنگی یکی از غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی است که معمولا برای وعده صبحانه یا شام صرف می‌شود و پخت آن فوت و فن‌های خاص خود را دارد.
سخنگوی سازمان اورژانس از برخورد یک خودرو ۲۰۶ با عزاداران یکی از هیئت‌های مذهبی اصفهان و جان باختن دو نفر در پی این حادثه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ