اعضای تیم ملی غنا در قطر متوجه شدند پیراهن‌هایی را که قرار است با آن‌ها به میدان بروند در کشورشان جا گذاشته‌اند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، می‌گوید تصمیم حضور در جام جهانی 2026 کاملا برعهده شخص لیونل مسی است.
تیم‌ملی جوانان درحالی برای حضور در رقابت‌های حساس قهرمانی آسیا آماده می‌شود که برخلاف اخباری که منتشر می‌شود، اوضاع این تیم اصلا مساعد نیست.
دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال پیش از حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی از برنامه این تیم خارج شد.
دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال پیش از حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی از برنامه این تیم خارج شد.
سعید ارمغانی شانزده بازیکن را به اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره ی آخر انتخابی جام جهانی دعوت کرد .
اشرف حکیمی، مدافع راست پاری‌سن ژرمن می‌گوید حضور در جام جهانی 2022 قطر باعث شده تا او اعتماد به نفس بالایی داشته باشد.
اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که همین دو ماه پیش نایب قهرمان جام‌جهانی الجزایر شدند در حالی پیگیر اردوی خود برای حضور در گرندپری تونس هستند که مربی بدنساز در کنارشان نیست.
اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که همین دو ماه پیش نایب قهرمان جام‌جهانی الجزایر شدند در حالی پیگیر اردوی خود برای حضور در گرندپری تونس هستند که مربی بدنساز در کنارشان نیست.
بدون تعصب دو نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های قهرمانی جهان و بعد جام جهانی در حالی که روس‌ها هم حضور نداشتند حتی از صعود نکردن تیم ملی به مرحله حذفی جام جهانی هم نتیجه بدتری است، چراکه کلا سه کشور صاحب کشتی در دنیا وجود دارد و در غیاب روسیه انگار فقط ایران و امریکا در مسابقات حضور داشتند و ایران دو بار بین دو تیم دوم شد!
شاید کمتر کسی بداند که پاکستان بدون حتی یک حضور در جام جهانی، چه نقش پررنگی در برگزاری این رقابت‌ها در قطر دارد‌.
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
اعضای تیم ملی ایران دقایقی پیش برای شرکت در مسابقات جام جهانی تهران را به مقصد دوحه ترک کردند.
هافبک ایرانی برنتفورد بدون حضور مقابل منچستر سیتی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود.
کمیته محلی برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرده است افرادی که در طول برگزاری این مسابقات علاقه‌مند به حضور در این کشور هستند و بلیت مسابقات را ندارند، می‌توانند پس از پایان مرحله گروهی این رقابت‌ها وارد قطر شوند.
پیشکسوت آبی پوشان با تاکید بر مهم بودن حضور در جام جهانی برای هر فوتبالیستی تاکید کرد: ملی پوشان و ستاره‌های استقلال که از لیست تیم ملی خط خوردند مایوس نشوند.
کاپیتان سوم تیم ملی ایران بدون مصدومیت آماده حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌شود.
کی‌روش احتمالاً بدون سردار آزمون، مهاجمی که در اوایل اکتبر در حین گرم کردن برای لورکوزن مصدوم شد در جام جهانی حضور خواهد داشت. باشگاه بوندسلیگایی اعلام کرد که انتظار می‌رود آزمون ۲۷ ساله ۶ تا ۸ هفته را از دست بدهد.
تیم ملی ایران از جمعه هفته آینده، تمرینات آماده سازی خود جهت حضور در جام جهانی را جدی تر آغاز می کند.
جلسه هماهنگی ستاد جام جهانی با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال و ارگانهای مختلف برگزار شد.
هافبک پرسپولیس می‌گوید امروز روز خوبی بوده چراکه تیمش بدون گل خورده برده و البته بازی با حضور بانوان و آقایان برگزار شده است.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفتکو با رادیو تهران تاکید کرد مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد تهران بدون حضور تماشاگران فوتبال برگزار می شود.
مهرداد محمدی می گوید شاد بودن دل مردم برایش از حضور در جام جهانی مهمتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ