باشگاه گل‌گهر سیرجان با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال به برگزاری دیدار هفته اول برابر تراکتور بدون حضور هواداران معترض شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیروس دین‌محمدی از امروز کارش را به عنوان مربی هوادار آغاز کرد و به فوتبال ایران برگشت.
پرسپولیس مانند بازی دور برگشت لیگ مقابل استقلال باز هم باید برنامه‌ریزی داشته باشد و با برنامه‌ریزی مانند دور رفت خیلی بی‌گدار به آب نزند. استقلال در جام حذفی نیاز به جام دارد، چون قهرمان لیگ نشده و پرسپولیس قهرمان شده است، از این رو پرسپولیس با خیال آسوده‌تر و با صبر به دنبال پیاده کردن برنامه‌های یحیی باشد، چون در این صورت حتماً برنده شده و باز هم قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.
ساندرو تونالی، ستاره میلان، در آستانه دربی اروپایی برگشت و جدال با اینتر می‌گوید روسونری باید با تمام قوا برای برگرداندن شکست در بازی رفت و صعود به فینال تلاش کند.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
ادواردو کاماوینگا، مدافع رئال مادرید، می‌گوید همبازیانش انگیزه دارند در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان منچسترسیتی را شکست بدهند.
وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادرید، معتقد است که با توجه به بازی برگشت در خانه چلسی، تیمش باید گل‌های بیشتری در دیدار امشب می‌زد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینترمیلان، با وجود پیروزی 2-0 در خانه بفیکا تاکید کرد که تیمش در بازی برگشت باید حسابی حواس جمع باشد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به شاگردانش هشدار داد که باید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم نمایش خوبی داشته باشند تا بتوانند از سد بایرن عبور کنند.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
هافبک استقلال از بند مصدومیت رهایی یافته اما بعید است در ترکیب بازی با فولاد قرار داشته باشد.
سپاهان در دو بازی رفت و برگشت مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد تا چهار امتیاز را در مسیر دشوار قهرمانی از دست داده باشد.
تساوی لیورپول برابر کریستال پالاس شاید زنگ خطری برای این تیم درباره بازی برگشت برابر رئال مادرید باشد.
سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است که لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، باید از دیدار برگشت دو تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان محروم شود.
یولیان ناگلزمان در پاسخ به ادعای کیلیان امباپه گفت که حق بایرن پیروزی پرگل تر برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و تاکید کرد که در بازی برگشت نیز هجومی بازی خواهند کرد.
یولیان ناگلزمان معتقد است حق بایرن پیروزی پرگل تر برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و تاکید کرد که در بازی برگشت نیز هجومی بازی خواهند کرد.
دور برگشت لیگ برتر والیبال زنان سه شنبه بازی دو حساس پیگیری می‌شود.
مدافع تیم فوتبال استقلال از بازگشت سیاوش یزدانی به ترکیب این تیم ابراز خوشحالی کرد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
سیمون کیائر که بعد از ماه‌ها مصدومیت در بازی امشب میلان مقابل ساسولو به میدان برگشت می‌گوید از تاکتیک ساسولو برای به تساوی کشاندن بازی شگفت‌زده شده است.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دو بازیکن دیگر لازم داریم و در حال مذاکره برای جذب آنها هستیم.
باشگاه استقلال اعلام کرد با توجه به عدم حضور تماشاگران در دیدار با سپاهان، بازی برگشت نیز باید بدون تماشاگر برگزار شود.
عرضه اولیه ددانا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به عنوان سومین نماد عرضه اولیه شده فرابورسی و چهارمین نماد عرضه اولیه شده از ابتدای سال، انجام شد. در این عرضه اولیه چند کد مشارکت داشتند و به هر کد چند سهم رسید؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ