مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت دلار در بازار با افزایش نسبت به دیروز مواجه شده است.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش نسبت به روز گذشته همراه بود.
قیمت دلار اسکناس با افزایش قیمت نسبت به هفته های گذشته به ۴۱۷۲۴ تومان رسید.
قیمت دلار اسکناس با افزایش قیمت ۱۰۰۰ تومانی نسبت به دیروز به قیمت ۴۰۹۹۸ تومان رسید.
قیمت دلار و یورو نسبت به دیروز با افزایش قیمت همراه شده و قیمت دلار اسکناس به ۴۳۸۱۵ تومان رسید.
دلار امروز نسبت به دیروز با افزایش قیمت همراه شد.
قیمت دلار در سامانه متشکل ارزی با افزایش قیمت نسبت به دیروز به ۴۴۵۷۴ تومان رسید.
دلار توافقی با افزایش قیمت نسبت به هفته قبل مواجه شده و به ۴۰۹۱۴ تومان رسیده است.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
دلار توافقی امروز با افزایش قیمت نسبت به روز پنج شنبه مواجه شده و به 39 هزار تومان رسید.
دلار توافقی با افزایش قیمت نسبت به روزهای گذشته به قیمت ۳۷۰۱۶ تومان رسید.
قیمت نفت برنت با افزایش تقاضا نسبت به روز دوشنبه مواجه شده است.
قیمت یورو با افزایش قیمت نسبت به دیروز به ۳۷۶۴۲ تومان رسید.
قیمت ها در بازار با افزایشی اندک نسبت به دیروز مواجه شدند.
قیمت دلار توافقی نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده است.
معاملات ارز در سومین روز هفته بر خلاف روز قبل، دوباره با افزایش نسبی مواجه شده است؛ به گونه‌ای که بهای دلار در بازار ارز تهران به بالای کانال ۳۶ رسیده است.
معاملات ارز در دومین روز هفته با افزایش عرضه در بازار توافقی همراه شده و در نتیجه نرخ دلار توافقی نسبت به ابتدای روز، با کاهش نسبی روبروست؛ هرچند بهای دلار در بازار آزاد همچنان در کانال 36 جای دارد.
«در دو سال گذشته هر زمانی که بازار ارز شروع به بالا رفتن کرد، خبر آزادسازی ۷ میلیارد دلار دارایی بلوکه شده ایران در کره جنوبی مطرح می‌شد که تنها خبرسازی بود. الان نیز مقامات بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درباره آزادسازی این ارز‌ها در کره و کشور‌های دیگر صحبت می‌کنند، اما به هیچ عنوان بازار نسبت به این موضوع واکنش مثبت نشان نمی‌دهد، زیرا که پی برده است این اخبار تنها برای گفتار درمانی است و جنبه واقعی به خود نخواهد گرفت.»
هر دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۲۰ تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ ۲۸ هزار و ۹۰۳ تومان به فروش رسید.
معاملات بازار ارز در آخرین روز هفته با افزایش نسبی قیمت‌ها مواجه شده است. به گونه‌ای که بهای دلار در بازار توافقی همچون روز قبل، در کانال سی هزار تومان در نوسان است.
فعالان بازار ارز در  اولین روز هفته نظاره گر افزایش نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار در هفته‌های گذشته به کانال بیست و هشت هزار تومان کاهش یافته بود.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۱)، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش ۰.۲ درصدی نسبت به روز قبل مواجه شد.
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۷۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۳۸۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ