اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام هیئت فوتبال تبریز، امکان حضور زنان در دیدار تراکتور - پرسپولیس به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های لازم وجود ندارد.
عضو تیم ملی اسکیت بانوان گفت: به دلیل پیچ خوردگی مچ پا کمیته فنی اسم من را بدون این که اجازه دهند دوباره در تست آمادگی جسمانی شرکت کنم از حضور در بازی های آسیایی خط زدند، در حالی که جزو ۳ نفر برتر بودم.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دو بازیکن ایران به دلیل دو کارته بودن امکان حضور در بازی مقابل ژاپن را نخواهند داشت.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران به دلیل سرماخوردگی در تمرین توپی امروز مردان ایران شرکت نکرد.
بریکس به دلیل نوظهور و هم هدف بودن با کشورمان چه در مسائل سیاسی و چه در مسائل و همکاری‌های اقتصادی و بین‌المللی، میتواند مسیری موثر در آینده همکاری های بین المللی ایران با جهان باشد.
نعمت احمدی گفت: نمی‌شود صرفا به دلیل زاویه سیاسی به این راحتی تمام ساختار‌های سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی ایران را زیر سؤال ببریم. اگر با آقای حسن روحانی زاویه سیاسی داریم، خوب از آقا انتقاد کنید، نه اینکه با یک اتهام‌زنی و بدون هیچ‌گونه سند و مدرکی کل ساختار جمهوری اسلامی ایران تحت‌الشعاع قرار بگیرد؛ چون این آقا هشت سال رئیس‌جمهور بوده است و در کل ۴۴ سال هم در پست‌های کلیدی نظامی، دفاعی، امنیتی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران حضور داشته است. نمی‌شود که یکباره او را جاسوس بخوانیم؛ یعنی هیچ‌کدام از این نهاد‌ها و ارگان‌های اطلاعاتی در این ۴۴ سال نفهمیدند حسن روحانی جاسوس بوده است و اکنون حسن رحیم‌پورازغدی این را فهمیده؟! اینکه نمی‌شود، همین‌طور و بدون سند و مدرکی هرکسی را خواستیم متهم کنیم.
حضور در شبکه‌های اجتماعی به دلیل گستردگی و ناشناخته بودن ابعادی از آن، می‌تواند حریم ما را به خطر بیندازند.
در پی حضور بدون حجاب باران کوثری در مراسم تشییع مرحوم حسام محمودی، برای وی پرونده قضایی تشکیل و به مجتمع قضایی ارشاد ارسال شده است.
دربی استان کرمان به دلیل آنچه مشکلات گیت‌های ورودی و حواشی دو هفته اخیر ورزشگاه‌های رفسنجان و کرمان اعلام شده، بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون می‌گوید بازیکنان به دلیل وقفه‌ها چندین دوره بدنسازی کردند و خستگی در بدن آنها باقی مانده است.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
علی علیزاده و استنلی کی‌روش به دلیل محرومیت فرصت حضور در دربی کرمان را به دست نیاوردند.
سرپرست هیات کشتی استان تهران گفت: علت رد صلاحیت ۳ نفر از نامزدهای ریاست هیات کشتی استان تهران، تحویل ندادن مدارک یا ناقص بودن مدارک بوده است.
بازگشت تماشاگران فوتبال به ورزشگاه‌های ایران در شرایطی در حال رقم‌خوردن است که در سه سال اخیر، آن‌ها دل چندان خوشی نداشته‌اند؛ در این بازه زمانی، بازی‌های بسیاری بدون حضور آن‌ها برگزار شده که سه دلیل عمده برایش لحاظ شده است: اول کرونا، بعد اعتراضات و این اواخر هم آلودگی.
طبق اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، تنها یک بازی از هفته هفدهم بدون تماشاگر خواهد بود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر حضور موثر و مسوولانه بانوان در سنگر خانواده و اقتصاد و تولید کشور گفت: دلیل اصلی سرآمد بودن ایران خودرو، وجود نیروی انسانی توانمند است که در این میان نقش زنان بسیار برجسته و پررنگ است.
کریستیانو رونالدو به چند دلیل فعلا نمی تواند برای النصر بازی کند که یکی از آنها پر بودن فهرست بازیکنان خارجی باشگاه است.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است دلیل اصلی شکست این تیم 10 نفره شدن است.
یک کارشناس سیاست خارجی درخصوص عدم حضور ایران در نشستی که قرار است رهبران ترکیه، روسیه و سوریه داشته باشند، می‌گوید که به دلیل نقش مهم و تاثیرگذار ایران در سوریه، نمی‌توانند به همین راحتی ایران را حذف کنند، در هر صورت باید منتظر ماند.
ندا محمد ندیم، وزیر تحصیلات عالی طالبان: فعالیت خوابگاه‌های دانشجویان دختر در ولایات که به باور او خلاف «غیرت افغانی و اسلام» است که دختران بدون اعضای خانوده در ولایتی دیگر برای تحصیل بروند و به این دلیل «بدون محرم شرعی» سفر کنند؛ عدم رعایت حجاب کامل از سوی دانشجویان دختر، مختلط بودن زن و مرد و حضور دانشجویان زن در رشته‌هایی «که مناسب زنان نیست و به عزت و وقار آن‌ها مساعد نیست» از جمله دلایل اصلی بود که وزیر تحصیلات عالی طالبان ذکر کرد.
دیدار ایران - نیکاراگوئه اگرچه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما خبرنگاران می‌توانند با حضور در استادیوم آزادی این بازی را رصد و گزارش کنند.
در آخرین تمرین سرخ‌ها پیش از بازی با مس کرمان یحیی گل‌محمدی به دلیل ابتلا به کرونا حضور نداشت.
دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور بنابر دلایل مختلف در جریان دیدار این تیم مقابل گیرسون اسپور حضور نداشتند.
دیدار تیم های فولاد و سپاهان از هفته بیست و نهم لیگ برتر به دلیل آنچه همدردی با مردم آبادان و بازماندگان حادثه تلخ متروپل خوانده شد، بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ