شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه‌ آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال خواستار پیگیری رئیس فدراسیون درخصوص ورود زنان به ورزشگاه های دارای امکانات برای تماشای بازی های لیگ برتر فوتبال شد.
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به مهدی تاج خواستار تعیین تکلیف ورود زنان به ورزشگاه شد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برخی از ورزشگاه‌های ما قابلیت ورود بانوان را ندارند. بانوان، خواهر من و شما هستند و باید از یک ورودی وارد و از خروجی دیگر خارج شوند. بحث دستشویی مشترک هم وجود دارد و در کل مشکلات سخت‌افزاری برخی ورزشگاه‌ها اجازه حضور بانوان را نمی‌دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید پیش نویس جامع ورود زنان به ورزشگاه نوشته شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال از تلاش برای امضای یک تفاهمنامه «مهم» با عربستان خبر داد و گفت: شورای امنیت ملی ورود زنان به ورزشگاه را تصویب کرده است.
کیوان زرگری کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن اظهار نظر اخیر مدیر ورزشگاه آزادی را سوژهی کاریکاتور خود کرده است. رئیس ورزشگاه آزادی می‌گوید شرایط برای حضور بانوان مهیا است و از فصل بعد زنان طرفدار فوتبال می‌توانند دیدار‌های استقلال و پرسپولیس و تیم ملی را در این ورزشگاه مشاهده کنند.
ورود زنان تماشاگر به ورزشگاه آزادی آزاد شد
مسابقات کشتی سنتی باچوخه اسفراین در گود چشمه زینل خان این شهردر استان خراسان شمالی با حضور تماشاگران زن و مرد برگزار شد.
اگرچه در سال ۱۴۰۲ مجوز ورود زنان به ورزشگاه برای دو بازی تدارکاتی تیم ملی گرفته شد؛ ولی در اقدامی عجیب هنوز به تماشاگران زن اجازه حضور در ورزشگاه برای بازی‌های لیگ داده نشده است.
با حضور بانوان در صحنه های ورزشی و هنری مخالف نیستیم با فساد و گناه، شکستن حریم حیا و عفاف و حجاب، رویکردهای دوگانه در حرف و عمل، تسلیم در مقابل فشارهای بیگانه و با کج سلیقگی های مدیریتی مخالفیم.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
نخستین تصاویر از دختران پرسپولیسی در استادیوم آزادی که برای اولین بار به ورزشگاه رسیدند. بعداز دختران استقلالی، نوبت به بانوان سرخپوش رسید. ۴ هزار بانوی سرخپوش امروز تیم محبوبشان را تشویق خواهند کرد.
باشگاه نساجی مازندران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار مساعدت این سازمان برای ورود بانوان به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در دیدارهای خانگی نساجی شد.
باشگاه نساجی مازندران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار مساعدت این سازمان برای ورود بانوان به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در دیدارهای خانگی نساجی شد.
باتوجه به صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه و ورود استقلالی ها در هفته گذشته، حالا پرسپولیسی ها منتظر یک حضور تاریخی در استادیوم هستند.
به غیر از ورزشگاه آزادی چند ورزشگاه دیگر در شهرستان مجوز حضور زنان برای بازی‌های لیگ برتر را به دست آورده است.
از ساعتی پیش تعدادی از تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی حاضر شده اند و منتظر ورود به ورزشگاه هستند.
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت‌های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد؛ هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست!
سهیل مهدی می‌گوید باید امکانات حضور بانوان در استادیوم‌ها فراهم شود و درحال حاضر ورزشگاه آزادی نیز در حداقل امکانات است.
فیفا نمی‌تواند ورود زنان به ورزشگاه را به‌ما اجبار کند
ظهر امروز دستگاه های مختلفی که در امر برگزاری رقابت های فوتبال دخیل هستند در جلسه اس سرنوشت‌ساز درباره حضور زنان در ورزشگاه ها شرکت کردند.
وزیر صمت در مورد توقف ناگهانی عرضه دو خودرو در بورس کالا توضیح داد: از یک ماه و نیم پیش گفتگو‌هایی با بورس کالا برای توقف عرضه خودرو در بورس کالا صورت گرفته بود، اما متأسفانه روال را جلو بردند و نامه یک روز پیش از عرضه به بورس کالا در مورد توقف عرضه خودرو نیز درواقع یک اتمام‌حجت بود.
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.
مدیرعامل گروه بهمن: کرامت مشتریان اولویت نخست این گروه است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ