اعضای تیم ملی ایران دقایقی پیش برای شرکت در مسابقات جام جهانی تهران را به مقصد دوحه ترک کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجلس ملی پاکستان برای برگزاری انتخابات پارلمانی بدون حضور عمران خان نخست وزیر سابق منحل شد.
رئیس جمهور مکزیک می‌گوید که بحث درباره صلح در اوکراین تنها زمانی منطقی است که هم کی‌یف و هم مسکو در آن مشارکت داشته باشند.
رئیس فدراسیون تکواندو با حضور در منزل بزرگی گفت: دانیال از جوانان باآتیه تکواندو ایران است و به پاک بودن او اطمینان داریم.
شطرنج در حالی در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی قرار دارد که نداشتن رئیس و نایب رئیس و حضور دبیرِ بازنشسته، اوضاع مدیریت این رشته را بسیار بغرنج و درهم کرده است.
شطرنج در حالی در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی قرار دارد که نداشتن رئیس و نایب رئیس و حضور دبیرِ بازنشسته، اوضاع مدیریت این رشته را بسیار بغرنج و درهم کرده است.
شطرنج در حالی در آستانه اعزام به بازی‌های آسیایی قرار دارد که نداشتن رئیس و نایب رئیس و حضور دبیرِ بازنشسته، اوضاع مدیریت این رشته را بسیار بغرنج و درهم کرده است.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شب گذشته نشستی درباره حجاب و عفاف و حجاب برگزار کرده است که در آن هیچ زنی حضور ندارد.
فدراسیون مهدی تاج در تازه‌ترین چشمه از تردستی‌ها و قانون‌گریزی‌هایش با تشکیل کارگروهی با حضور سازمان بازرسی و باشگاه‌ها و مشاور و رئیس کمیته مقررات، بدون مصوبه هیات رئیسه قوانین نقل و انتقالاتی جدیدی ابلاغ کرد؛ یک مشت تصمیم عجیب و غریب!
محور اصلی اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا، دلار زدایی و کاهش وابستگی به ارزهای تحت سلطه است. به گفته معاون اول رئیس جمهور: تاکنون دلار، مهم‌ترین اهرم ابرقدرتی و توان تحریمی آمریکا بوده که اکنون زنگ خطر تضعیف این اهرم قدرتمند به صدا درآمده است.
محور اصلی اجلاس اتحادیه پایاپای آسیا، دلار زدایی و کاهش وابستگی به ارزهای تحت سلطه است. به گفته معاون اول رئیس جمهور: تاکنون دلار مهم‌ترین اهرم ابرقدرتی و توان تحریمی آمریکا بوده که اکنون زنگ خطر تضعیف این اهرم قدرتمند به صدا درآمده است.
در پی انتشار تصاویری از مسابقات دوومیدانی در شیراز رئیس فدراسیون دوومیدانی، از سمت خود استعفا کرد.
اهواز - رئیس جمهور در مسیر ریلی اهواز به اندیمشک با کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بدون برنامه قبلی دیدار کرد.
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا با حضور در محفل منافقین و جمعی دیگر از عناصر ضدانقلاب، به یاوه گویی علیه ایران پرداخت.
در شرایطی که چهره‌های شاخص کشتی فرنگی ایران از عملکرد رئیس هیات استان خوزستان گلایه مند هستند، باید دید رئیس فدراسیون بدون حضور نایب رئیس خود به غائله نارضایتی‌ خوزستانی‌ها پایان می‌دهد یا خیر؟
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: معامله خودروهای وارداتی بدون اعلام قیمت، باطل است؟ / ورییس سازمان خصوصی‌سازی: نقد جدی به مولدسازی وجود ندارد/ پیاز صادر می‌کنیم و بعد با قیمت‌ بالا از خارج وارد کنیم / وزارت اقتصاد: دولت در جنگ اقتصادی مردم را رها نکرده است / نماینده مردم ساوه: دولت قبلی افتخار میکرد که خانه‌‌‌‌ای نساخته است و... را می‌خوانید.
طبق اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، تنها یک بازی از هفته هفدهم بدون تماشاگر خواهد بود.
با اعلام نایب رییس فدراسیون فوتبال بازی استقلال و ملوان با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در واکنش به حضور رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک در کنگره آسیا گفت: این حضور بدون هماهنگی بوده و قطعا با ایشان برخورد خواهیم کرد.
تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان پس از حضور در بازی‌های زمستانی کشورهای اسلامی، با ترکیبی ناقص و بدون رئیس فدراسیون اسکی به تهران بازگشت.
رئیس مجلس دیشب برای شرکت مجمع عمومی مجالس آسیایی به ترکیه رفت، در مراسم استقبال از او قاب عکس از آتاتورک در محل استقبال از هیات ایرانی و حضور یک زن بدون روسری در این مراسم تشریفاتی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
درباره حسن یزدانی حرف و حدیث زیاد است. بسیاری می‌گویند اظهارات پدر حسن یزدانی علیه علیرضا دبیر باعث شده تا رئیس فدراسیون قید حضور این کشتی‌گیر را در این رقابت‌ها بزند. البته منطق چندانی پشت این ادعا وجود ندارد و به نظر می‌رسد برای خراب‌نشدن بیشتر روحیه حسن یزدانی، او به این مسابقات فرستاده نشده است
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نقش مردم و سمن های محیط زیستی در حفظ و صیانت از محیط زیست کشور، گفت: حفاظت از محیط زیست بدون حضور مردم دست نیافتنی است.
حمایت کافه بازار از علاقمندان به کدنویسی در مناطق کم‌برخوردار، با همکاری استارتاپ کاریار
سید ابراهیم رئیسی، در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در اماکن پر جمعیت تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ