باشگاه پاری‌سن ژرمن بدون دریافت هیچ مبلغی با جدایی آندر هررا، هافبک اسپانیایی خود، موافقت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان-مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: امسال فروش بلیت در ایام اربعین صرفا از طریق دفاتر خدمات مسافری و آژانس‌های هواپیمایی است و هیچ گونه بلیتی به مقصد عتبات در فرودگاه عرضه نخواهد شد.
در حالی که ابتدا قرار بود بلیت‌فروشی بازی تراکتور تا فردا صبح باشد اما این تاریخ تمدید شد.
بلیت‌فروشی بازی تراکتور - پرسپولیس از صبح فردا آغاز خواهد شد.
تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، بلافاصله با همان چهره‌های شاخص خود راهی بازی‌های آسیایی چین می‌شود.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین که با توجه به یک سرخالی‌بودن اتوبوس‌ها تعیین می‌شود، از تهران تا مرز مهران ۶۸۰هزار تومان تعیین شده است.
فیفا بلیت‌های رایگان برای جام جهانی زنان در نظر گرفته است.
رسانه‌های مختلف خبر دادند که تنها به فاصله پنج دقیقه تمام بلیت‌های بازی اندونزی - ارژانتین به فروش رفته است.
مراسم معارفه کریم بنزما امروز در جده برگزار می‌شود.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، ۱۰ دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
بخش اول بلیت‌های بازی دوستانه آرژانتین و استرالیا که در اواسط ماه جاری در پکن برگزار می‌شود، 10 دقیقه پس از عرضه به پایان رسید.
سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد بلیت فروشی الکترونیکی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال اطلاعیه‌ای صادر کرد.
پس از یک کش و قوس، بالاخره قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کرد و پس از گذشت یک هفته از افزایش قیمت بلیت، رصد سایت های فروش نشان می دهد بلیت هواپیما در تمام مسیرها موجود است.
بررسی فهرست نفراتی که سرمربی جدید تیم امید از آنها استفاده خواهد کرد، نشان از تشکیل تیمی خوب دارد؛ تیمی که باید طلسم 50 ساله نرفتن به المپیک را بشکند.
امروز مطالبی همچون دلار بدون تغییر ماند، پیش بینی مهم از بورس فردا شنبه ۲۳ اردیبهشت، شرکت های شاخص ساز چه میزان افزایش سود ثبت کردند؟، پیش بینی قیمت طلا و قیمت بیت کوین، قیمت پژو پارس چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پاری سن ژرمن بلیت 450 نفر از اعضای گروه اولتراهای هوادار این تیم را باطل کرد تا مانع از حضور آنها در ورزشگاه برای تماشای دیدار امشب پی‌اس‌جی مقابل تروا بشود.
جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پرسپولیس که با حضور تعداد زیادی از مسئولان جم و مدیران دو تیم برگزار شد، با تصویب موضوعات مهمی به پایان رسید.
۳ میلیون بلیت المپیک پاریس فروش رفت!
رئال مادرید با پیشنهاد یوفا برای عودت دادن وجه بلیت تماشاچی‌های فینال چمپیونزلیگ 2022 مخالفت کرده و آن را برای جبران ضرری که به هوادارانش وارد شده ناکافی دانست.
خبر خوب برای افرادی که موفق به تهیه بلیت المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ نمی شوند این است که می توانند برخی از رویدادها را به صورت رایگان تماشا کنند.
خرید بلیت های بازی های المپیک در سایت مخصوص بازی‌ها شروع شده است.
خرید بلیت های بازیهای المپیک در سایت مخصوص بازیها شروع شده است.
مزایده بلیت ویژه دیدار منتخب الهلال و النصر و پاریس سن ژرمن، به 2.6 میلیون دلار رسیده است.
مزایده بلیت ویژه دیدار منتخب الهلال و النصر و پاریس سن ژرمن، به 2.6 میلیون دلار رسیده است.
قیمت یک قطعه بلیت دیدار منتخب الهلال و النصر برابر پاریس سن ژرمن، به 27 میلیارد تومان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ