رضا میرزایی هم چنان به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب تیم استقلال راه پیدا می کند تا نقش پر رنگ خود را در بازی با گل گهر تکرار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در شب تاسوعای حسینی در مراسم عزاداری در امامزاده صالح تهران شرکت کرد. حسن یزدانی ، کامران قاسمپور و دیگر اعضای تیم ملی کشتی در کنار پژمان درستکار سرمربی تیم در این مراسم دیده می‌شوند
مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال در جام حذفی نیست و کار برای او در این فصل تمام شده است.
صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی در فصول گذشته فوتبال ایران از جمع کادر تیم الاتحاد کلبا خداحافطی کرد.
به نظر می رسد برای دربی کوین یامگا و رافائل سیلوا به ترکیب تیم استقلال بر می گردند.
خدمت رسانی هلال احمردرشب بیست و یکم ماه رمضان در امامزاده صالح(ع)
سه بازیکن استقلال که به احتمال فراوان در دیدار برابر هوادار به میدان می روند، از روحیه بالایی برخوردارند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «یا من لا یحتاج الی التّفسیر و السّؤال» اظهار می‌کند:‌ ای خدایی که احتیاج نداری من شرح بدهم. خدا خودش همه چیز را می‌داند و احتیاجی ندارد که ما تفسیر کنیم. نه تنها خدا به تفسیر و سوال احتیاج ندارد، بلکه ائمه ما هم به آن احتیاج ندارند و از احوال ما باخبرند.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، از عملکرد تیمش در دیدار برابر بایرلورکوزن به شدت انتقاد کرد.
اینکه تهرانی‌ها از هر جای این شهر که باشند نام چنار امامزاده صالح (ع) به گوش‌شان خورده، گواه است که چنار چقدر برای اهالی تجریش مهم بود. قدمت این چنار را کسی نمی‌داند، اما قدر مسلم این است که عمری به درازای قدمت امامزاده دارد.
صالح حردانی با گل تماشایی که روز گذشته برابر پیکان به ثمر رساند، به کادرفنی ثابت کرد که شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارد.
مدافع خوزستانی استقلال با یک گل دیدنی برد مدافع عنوان قهرمانی برابر پیکان را تضمین کرد.
صالح حردانی بعد از جام جهانی به نسبت پیش از این مسابقات وضعیت متفاوتی را در استقلال تجربه می کند.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، می‌گوید لایپزیش و دورتموند رقبای اصلی بایرن در این فصل هستند ولی لایپزیش را رقیب اصلی می‌داند.
در جلسه امروز هیئت دولت با استعفای علی صالح‌ آبادی موافقت و فرزین به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
در جلسه امروز هیئت دولت با استعفای علی صالح‌ آبادی موافقت و فرزین به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد و در دور اول رأی‌گیری هیچ از نامزدها نتوانستند دوسوم آراء نمایندگان را کسب کنند.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد.
رئیس جمهور عراق و فرستاده سازمان ملل به این کشور بر ضرورت پایان دادن به بحران سیاسی در عراق تاکید کردند.
در آخرین بازی استقلال ساپینتو از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت این تیم بهره نبرد در حالی که هر دو بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
نخست وزیر و رئیس جمهور عراق بر اهمیت گفتگوی جدی و تاثیرگذار برای پایان دادن به بحران سیاسی در این کشور تاکید کردند.
«صالح محمد العراقی» که به وزیر مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق شهرت یافته است، پیشنهاد جدیدی را به نیابت از او برای برون رفت از بحران سیاسی کنونی در عراق مطرح کرد.
صالح حردانی با بازگشت از مصدومیت خیال ساپینتو را از سمت راست خط دفاعی استقلال راحت کرده است.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال برای بازی دادن به صالح حردانی مقابل سپاهان تردید داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ