جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد و در دور اول رأی‌گیری هیچ از نامزدها نتوانستند دوسوم آراء نمایندگان را کسب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین گل لیورپول در دیدار مقابل چلسی روی پاس دیدنی محمد صلاح و ضربه لوئیز دیاز به ثمر رسید.
دشت آزادگان - رئیس دادگستری دشت آزادگان از صلح و سازش در یک فقره پرونده و آشتی میان ۲ طایفه در این شهرستان پس از حدود ۶۰ سال خبر داد.
رئیس جمهور تأکید کرد: دولت باید آنقدر ظرفیت داشته باشد که مشکلات را در درون خود حل کند؛ بنای ما در دولت این است که اقدامات تولیدگران کشور برای مردم امیدآفرین باشد. نباید مشکلات را هر روز به بدنه جامعه منتقل کنیم؛ این به صلاح نیست و چنین رویکردی را مفید هم نمی‌دانم.
با وجود گمانه‌زنی های مطرح شده اما رشید مظاهری هنوز به پیشنهاد نساجی مازندران پاسخ مثبت نداده است.
با شکست‌های مداوم احمدی‌نژاد و سعید جلیلی دبیر منصوب او در شورای عالی امنیت ملی دوران تصمیم‌گیری این دو به پایان رسید و مذاکرات مخفی با هدایت علی‌اکبر صالحی، وزیر جدید امورخارجه و هدایت رهبری آغاز شد که در تاریخ دیپلماسی ایران به مذاکرات مخفی عمان معروف شده است.
بعد از خروج ابراهیم صالحی از ترکیب پیکان، رشید مظاهری حاضر به قبول بازوبند کاپیتانی تیمش نشد.
رئیسی در پیام‌هایی جداگانه با تبریک فرارسیدن عید فطر به سران و مردم کشور‌های اسلامی، عید فطر را عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند دانست و اظهار امیدواری کرد که به برکت این عید فرخنده و با تمسک به آموزه‌های بزرگ دین مبین اسلام و تعالیم حیات‌بخش پیامبر گرامی اسلام و در پرتو مساعی مشترک، در راستای تحقق آرمان‌های دین حیات‌بخش اسلام، وحدت و همبستگی روزافزون امت اسلامی و رشد و ارتقای همکاری‌های میان کشورهایمان بکوشیم.
ارلینگ هالند با ثبت سی و یکمین گل خود در لیگ برتر انگلیس به رکورد محمد صلاح رسید.
مراسم تشییع مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» در آستان امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار و سپس پیکر وی برای مراسم خاکسپاری در آرامگاه خانوادگی مرحوم طباطبایی به بهشت زهرا (س) تهران منتقل شد. بتول فیروزان متولد ۱۳۶۷ دانش‌آموخته مطالعات روانکاوی نظری از دانشگاه UCL لندن بود و مقالات متعددی از جمله زمینه‌های روانی شکل‌گیری و رشد گروه‌های همچون داعش را در جهان اسلام نگاشته بود. وی همچنین از مترجمان مجموعه‌ «بچه‌های اطراف جهان» در نشر اطراف بود که ترجمه «پسری که با برگ موز فوتبال راه انداخت» نوشته کیتی اسمیت میلوِی از آثار زنده‌یاد فیروزان است. ترجمه «نقطه می‌خواست فرار کند» که از آثار هشام مطر بود، از دیگر آثار این مترجم فقید است.
رئیس جمهور اریتره در مصاحبه ای تصریح کرد که توافق صلح میان اتیوپی و شورشیان تیگرای با دسیسه آمریکا به صورت عجله ای و برای جلوگیری از شکست شورشیان در میدان نبرد به امضاء رسید.
مدافع خوزستانی استقلال با یک گل دیدنی برد مدافع عنوان قهرمانی برابر پیکان را تضمین کرد.
ابراهیم صالحی می‌گوید با پیروزی این هفته پیکان آنها از استرس خارج شده‌اند.
صالح آباذری نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم کاراته کشورمان در دیدار رده بندی مسابقات اوپن پاریس بازی را واگذار و به مدال برنز دست یافت.
رضا اسدی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و توپ با برخورد به صالح حردانی به محمد قنبری بازیکن تراکتور رسید و این بازیکن با یک ضربه فنی خود، دروازه حسینی را باز کرد، ابتدا کمک داور به گمان اینکه پاس را اسدی داده، آفساید اعلام کرد که این موضوع با اعتراض بازیکنان و نیمکت‌نشینان تراکتور همراه شد، اما داور مسابقه گل را تائید کرد.
با انجام بازی های شب گذشته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، طارمی به رتبه سوم بهترین بازیکنان این مسابقات رسید.
با پایان دوران ریاست جمهوری برهم صالح، عبداللطیف رشید از امروز دوشنبه به طور رسمی به عنوان رئیس جمهور جدید عراق، آغاز به کار کرد.
با پایان دوران ریاست جمهوری برهم صالح، عبداللطیف رشید از امروز دوشنبه به طور رسمی به عنوان رئیس جمهور جدید عراق، آغاز به کار کرد.
عبداللطیف رشید در دور دوم توانست به آرای خود بیفزاید و با کسب ۱۶۲ رای به عنوان رئيس جمهوری جدید عراق معرفی شود. در مقابل برهم صالح با کسب ۹۹ رای صندلی ریاست جمهوری را به رقیب خود واگذار کرد.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد.
یکی از رهبران اتحادیه میهنی کردستان عراق به اخبار مربوط به نامزدی لطیف رشید به جای برهم صالح برای پست ریاست جمهوری عراق واکنش نشان داد.
ترکیب استقلال در بازی با فولاد کدام ترکیب خواهد بود؟ همان ترکیب بازی با گل گهر یا بازیکنانی چون صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به این ترکیب اضافه می شوند؟
استقلال در هفته چهارم لیگ برتر و در یک دیدار سخت در خانه نفت MIS به تساوی بدون گل رسید.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۵۴۳۱ بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۲ هزار و ۹۷۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ