ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال برای بازی دادن به صالح حردانی مقابل سپاهان تردید داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچستریونایتد نگران است که فشار تست پزشکی ناتینگام فارست باعث مصدومیت دوباره دین هندرسون شود.
منابع آگاه معتقدند که علت اصلی توقف مذاکرات فروش جنگنده های اف 35 به امارات، نگرانی آمریکا از دستیابی چین به فناوری این جنگنده ها است.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، نگران است که پیوستن نیمار به این تیم به ضرر آنها تمام شود.
فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی معتقدند در حال حاضر شرایط برای رویارویی نظامی با حزب الله در مرزهای شمالی فراهم نیست.
این بار کلاهبرداری به دام پلیس افتاده است که با استفاده از رسید تقلبی بانکی، سر بیش از ۵۰ تهرانی را کلاه گذاشته است. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود، چون او بعد از کلاهبرداری اقدام به تهدید و فحاشی به مالباختگان هم می‌کرد و خود را سلطان خاک سفید معرفی می‌کرد! لابد برای اینکه مالباختگان از ترس حتی اقدام به شکایت هم نکنند.
باشگاه بارسلونا به دو دلیل از جذب نیمار در تابستان سال جاری صرف نظر کرده است.
رئال مادرید از انتقال تعدادی از بازیکنان خود به لیگ عربستان در تابستان آینده نگران است.
سقط جنین حتما و قطعا بدون دلایل متقن پزشکی و ژنتیکی مذموم و رد است و نمی‌توان و نباید از آن دفاع کرد. اما بدون در نظر گرفتن برخی ملاحظات هم نمی‌توان شرایطی را فراهم کرد که به جای بهبود وضعیت موجود و تشویق و توسعه فرزندآوری بازار مراکز زیرزمینی و غیرمجاز سقط جنین داغ شود و خانواده‌ها با ترس و لرز نسبت به فرزندآوری موضع‌گیری کنند.
نتایج پژوهشی تازه که در مقاله ای علمی منتشر شده اشاره می کند که "ترس" و "تهدید" می توانند مدارهای عصبی قشر مغز که کارکردشان برای کنترل کنش می باشد را مسدود کنند و این امر منجر به بی حرکتی غیر ارادی می شود.
دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی، پس از جنگ جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه شد؛ یعنی جانشین علی شمخانی فرمانده وقت این نیرو. آن‌ها تا سال ۱۳۷۶ و زمانی که شمخانی برای تصدی وزارت دفاع به کابینه محمد خاتمی رفت، با یکدیگر همکار بودند. در آن سال، احمدیان با حکم رهبری به فرماندهی نیروی دریایی سپاه منصوب شد. احمدیان تا تابستان ۱۳۷۹ در همین مسوولیت ماند و آن زمان تا سال ۱۳۸۶ رییس ستاد مشترک سپاه پاسداران شد.
رضا کامی، رئیس سابق اتاق ایران و ترکیه در رابطه با دلیل سرمایه‌گذاری ایرانیان در ترکیه گفت: «مزیت اصلی ترکیه برای ایرانیان این است که ارتباطات بین‌المللی را تسهیل می‌کند. زمانی که تاجر می‌خواهد با کشور‌های مختلف رابطه داشته باشد محدودیت‌های ایران اجازه نمی‌دهد. تاجران ایرانی به‌دنبال مزیت ارتباطات بین‌المللی هستند. چیزی که در ایران امکان‌پذیر نیست. برخی هم برای دریافت پاسپورت ترکیه در این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند.
تصویر اکنون برای رهبران ایران، واضح است: آن‌ها شاهد سرنگونی یا بحران برای رژیم‌های عراق، افغانستان، لیبی، یمن و سوریه در دهه‌های اخیر بوده‌اند. تحلیلگران می‌گویند اینکه ایران هدف بعدی باشد، یکی از دغدغه‌های مقامات جمهوری اسلامی است؛ مگر اینکه این کشور بتواند از زیر فشار‌های تحمیل شده توسط واشنگتن خارج شود.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل ترس از تشدید مصدومیت گئورگی گولسیانی دستخوش تغییر می شود.
به ادعای اکیپ لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، خواستار جدایی زودهنگام از این تیم شده است.
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آمریکایی‌ها نیروی هوایی ما را یک تهدید بالقوه برای خود می‌دانند و این ترس دلالت بر این دارد که آن‌ها با توان رزمی نیروی هوایی آشنا هستند.
چماق تعلیق در فوتبال و دولت چین هیچ کاربردی ندارد و هیچ مدیری جرات ندارد برای باقی ماندن خود در مصدق ریاست و منافع خود، کل کشور و نظام حاکمه را تلویحا و یا مستقیما تهدید کند و در واقع فوتبال این کشور را به گروگان بگیرد.
در جنگ فقط برتری از لحاظ نیروها و ادوات نظامی نیست که منجر به پیروزی می‌شود. اگر یکی از طرفین جنگ بتواند ترس یا تردید را در قلب دشمن وارد کند، احتمالا مهم‌ترین گام را به سمت پیروزی برداشته است.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده ۳۷ ساله در بیان جزئیات حادثه ادامه داد: حدود ساعت ۲۰:۱۵ شب بود که مسافری از طریق نرم افزار شرکت درخواست تاکسی کرد و من هم از توس ۹۷ یک زوج را به مقصد شهرک نوید (کشف) سوار کردم و دوباره به محل توس ۹۷ بازگرداندم، اما آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده نشدند و ناگهان با تبر و اسید مرا تهدید کردند و به بیابان‌های انتهای توس بردند. مرد جوان با تبر، به دست و پشتم ضربه زد که من از ترس خودرو را رها کردم و پیاده پا به فرار گذاشتم
وزارت خارجه عراق اعلام کرد: این اقدام خطرناک امنیت و حاکمیت عراق را تهدید می‌کند و باعث دوچندان شدن ترس، وحشت شهروندان غیرنظامی می‌شود.
ترس یک احساس باستانی است و داستان‌های ترسناک در تاریخ بشر ریشه دوانده‌اند. در جوامع اولیه، از داستان‌های ترسناک برای آموزش به کودکان در مورد خطراتی که ممکن بود آن‌ها را تهدید کند، مانند گرگ‌ها و سایر شکارچیان استفاده می‌شد. امروزه سینما دریچه‌ای به سوی ترس‌های جمعی جامعه است.
برگزاری دربی تهران قبل یا بعد از جام‌جهانی معایب و مزایای خاص خودش را دارد اما با توجه به کیفیتی که بازیکنان دو تیم در لیگ بیست و دوم داشته‌اند، در هر دو زمان برگزاری امیدی به بازی جذاب نیست
یورو در بحبوحه ترس از رکود اقتصادی در حالی که بحران انرژی در زمستان و در بحبوحه تشدید جنگ اوکراین ادامه دارد، بیشترین کاهش خود را در ۲۰ سال اخیر در برابر دلار ثبت کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران در گفتگوی تفصیلی با مهر از تشدید مجازات عاملین ترس و وحشت در جامعه، رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی و حساب های مشکوک به پولشویی خبرداد.
قبول قطعنامه از طرف امام، به خاطر فهرست مشکلاتی بود که مسؤولین آن روزِ امورِ اقتصادی کشورْ مقابلِ رویِ او گذاشتند و نشان دادند که کشور نمی‌کِشد و نمی‌تواند جنگ را با این همه هزینه، ادامه دهد... پذیرش قطعنامه، به خاطر ترس نبود؛ به خاطر هجوم دشمن نبود؛ به خاطر تهدید امریکا نبود؛ به‌خاطر این نبود که امریکا ممکن است در امر جنگ دخالت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ