مجلس ختم مادر گرامی احمد مسجد جامعی، در مسجد المصطفی (ص) تهران و با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه سیاسی و اهالی فرهنگ، هنرمندان، روزنامه نگاران و نمایندگان احزاب برگزار شد. در این مراسم سید محمد خاتمی، مسیح مهاجری، علی لاریجانی، سید محمد ابوترابی فرد، سبط الشیخ، مسیح بروجردی، مجید انصاری، موسوی لاری، سید محمدکاظم موسوی بجنوردی، محمدرضا خاتمی، عبدالجبار کاکایی، علی اکبر صالحی، سید مرتضی نبوی، سهیل محمودی، سید عباس صالحی، احمد توکلی، ساعد باقری، صالحی امیری، محسن حاجی میرزایی، سعید تهرانی، الهام فخاری، کامبیز نوروزی، سعید لیلاز، محمد ستاری فر، رضا فرجی دانا، کمال خرازی، مهدی چمران، حمیدرضا آصفی، فاطمه راکعی، محسن پیرهادی، هاشمی طبا، جلیل رسولی، قاسم رفعتی، عبدالصمد صمدی، سید علیرضا بهشتی شیرازی، مجید مجیدی، هادی خانیکی، محمود واعظی، حسین سلیمی، محسن رفیق‌دوست، سید محمد بهشتی، علی انسانی، شاهرخ تندرو صالح، فریدون عموزاده خلیلی، پیروز قاسمی، علی اصغر سیدآبادی، حسین انتظامی، محمد جواد حق شناس، غلامعلی اصغریان، امین عارف نیا، محمد رجبی، محمد حسن رجبی و جمعی از هنرمندان، اهالی رسانه، سفرا و رایزن‌های فرهنگی و ناشران حضور داشتند. مرحومه «فخری فلسفی تنکابنی»، مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، خطیب مشهور تهران بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان از ۲۸ مرداد لغایت ۳ شهریورماه در سالن توفیق جهانبخت تهران برگزار می‌شود.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
در افسانه‌های هندو، الهه‌های برهما و شیوا به ترتیب در شکل اژدها و فیل با هم مبارزه می‌کردند. اژدها فیل را گاز می‌گیرد و خون او را می‌نوشد. اما فیل در حال سقوط روی زمین اژدها را له می‌کند و خون آن‌ها با هم مخلوط و شیره قرمز درخت را تشکیل می‌دهد.
تصاویری از رصد ناوهای آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه را مشاهده می‌کنید.
این عکس‌ها حضور ناصرالدین شاه در دربار بریتانیا در زمان حکومت ملکه ویکتوریا را به تصویر کشیده‌اند. دو تن از شاهزادگان دربار بریتانیا مسئولیت استقبال از شاه را در سفر‌هایی که به این کشور داشت به عهده داشتند.
هوش مصنوعی به تازگی پیش‌بینی کرده است که اگر زلزله ۷.۱ ریشتری دماوند در سال ۱۲۰۹ بار دیگر تکرار شود، آتشفشان دماوند به چه میزان واکنش نشان خواهد داد.
بنتلی بنتایگا EWB مولینر با ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت، می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت دست پیدا کند. سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به خروجی این پیشرانه کمک می‌کنند.
رنجروور Carmel ادیشن، که اساساً با همان بودجه رولزرویس کولینان در دسترس است، به رنگ سفید براق و دارای ذرات ریز شیشه‌ای سفید است. مدل SV Carmel Edition بر روی چرخ‌های فورج کاری شده عظیم ۲۳ اینچی قرار دارد.
محققان این گونه جدید از مارمولک را که در جنگل‌های ماداگاسکار کشف شده، «استاد استتار» توصیف کرده‌اند. این جانور مثل سایر گونه‌های مشابه خود توانایی تغییر رنگ بدن در هنگام استرس را دارد.
سخنران این هیات شیخ حسین انصاریان و مداح آن هم محمدحسین پویانفر هستند که در ماه‌های اخیر از سوی جریان تندرو مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.
مجلس عزای اباعبدالله الحسین (ع)، همزمان با شب عاشورای حسینی با سخنرانی استاد محمدتقی فیاض‌بخش و با حضور علی لاریجانی و حسین مظفر اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
دکتر علی لاریجانی امروز یکشنبه در مراسم ختم صبیه آیت الله حاج مجتبی تهرانی حضور یافت.
تصاویری از گفت وگوی حسن روحانی و علی لاریجانی در مراسم ترحیم مادر اسحاق جهانگیری را مشاهده می‌کنید. روز گذشته، مراسم ترحیم مرحومه فاطمه بهرامی، مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول سابق رئیس جمهور در مسجد نور تهران برگزار شد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته در افطار ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ میزبان حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری، غلامعلی حداد عادل و علی لاریجانی روسای پیشین مجلس شورای اسلامی بود.
مراسم بزرگداشت مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت‌اللّه سید مرتضی مستجاب الدعواتی، حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، آیت الله محقق داماد، اسحاق جهانگیری، علی لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی خامنه ای، محمد نهاوندیان، محسن اسماعیلی، علی جنتی، سید محمد صدر، علی مطهری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی ابطحی، بیژن زنگنه، بهروز شعیبی، هادی خانیکی، محمود واعظی، سید عباس صالحی، حداد عادل، سید محمد بهشتی شیرازی، مصطفی معین، مهدی چمران، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، علیرضا غزوه، یونس شکرخواه، سیدعباس موسوی، حمیدرضا آصفی، علی‌اکبر صالحی، محمد هاشمی رفسنجانی، کمال خرازی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، هادی خانیکی، محمدرضا خاتمی، علی خاتمی، سید رضا صالحی امیری، محمدرضا تابش و ... در مسجد نور تهران برگزار شد.
مراسم ترحیم مرحومه اعظم روحانی همسر استاد شهید مرتضی مطهری صبح امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور علی و محمد مطهری فرزندان آن مرحوم و علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.
تصاویری از اغتشاش آشوبگران در حوادث اخیر در شهرستان لاهیجان را مشاهده می‌کنید.
مراسم نهمین سالگرد درگذشت مرحوم حبیب الله عسگراولادی، دبیر کل سابق حزب موتلفه اسلامی بعد از ظهر امروز شنبه ۱۴ آبان در حوزه هنری تهران واقع در خیابان سمیه برگزار شد. در این مراسم جمعی از مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شخصیت‌های حزبی ازجمله اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی و علی لاریجانی، محسن رفیقدوست، و برخی از مسئولان نیز حضور داشتند.
سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح جمعه (۲۲ مهر ۱۴۰۱) همزمان با میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق (ع) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند.
اولین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم محرم‌الحرام در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد. در این مراسم که فعالان سیاسی و چهره‌های فرهنگی نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام محمود رستگاری در سخنانی به شرح مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش پرداخت و مداحان اهل بیت (ع) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند. این مراسم فردا نیز برگزار خواهد شد. علی لاریجانی نیز در این مراسم حضور یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ