اینکه تهرانی‌ها از هر جای این شهر که باشند نام چنار امامزاده صالح (ع) به گوش‌شان خورده، گواه است که چنار چقدر برای اهالی تجریش مهم بود. قدمت این چنار را کسی نمی‌داند، اما قدر مسلم این است که عمری به درازای قدمت امامزاده دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزن هر دست به‌طور میانگین ۴۰۰ گرم است. این وزن برای ما محسوس نیست، اما جالب این‌جاست که افرادی که دست‌های مصنوعی دارند وزن آن‌ها را بسیار بیشتر از دست‌های واقعی می‌دانند. با این که آن‌ها بسیار سبک‌تر از دست‌های واقعی هستند.
داویده فراتسی تاکید کرد که از یک سال و نیم پیش به حضور در اینترمیلان علاقه پیدا کرده بود.
فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی‌های قدیمی را از نسل‌های مختلف به حرکت درآورده است.
اصطلاح فوت کوزه‌گری یکی از ضرب‌المثل‌های مشهور زبان فارسی است که در زبان عامیانه بسیار پرکاربرد است.
پیش از جشن قهرمانی امشب طرفداران منچسترسیتی دوباره موزهای بادی را در ورزشگاه به نمایش گذاشتند.
داستان چاه ابرژرف کولا، یا "ورودی جهنم"، در نوع خود داستان جالب توجه و منحصر به فردی است که حفر آن اطلاعات ارزشمندی را در اختیار دانشمندان قرار داد
ساکت الهامی، سرمربی هوادار، در نشست خبری پس از بازی با هوادار صحبت های طنز جالبی انجام داد که یکی از آنها داستان قرض 2 میلیونی تارتار بود.
مربی آلومینیوم اراک واکنش جالبی علیه شعار دهندگان دارد.
پس از پایان زندگی مشترک، پیکه و شکیرا هر چند وقت یکبار داستان جالبی را برای رسانه‌ها ایجاد می‌کنند.
کاترین ماسلنیکوف، مدیر نگهداری کلکسیون ماهی در موزه برک در سیاتل، گفت: حفظ سایر مواد آلی، نظیر DNA، بافت‌ها یا حتی تمام بدن حیوانات، به درصد الکل بالایی نیاز دارد. او معمولاً از الکل (بویژه از اتانول) برای نگهداری طولانی مدت استفاده می‌کند.
امیر قلعه‌نویی و مجتبی حسینی دوستان خوب و رقبایی جدی هستند. بازی امروز باید جالب و تاکتیکی از آب در بیاید.
داستان محمد عبداللهیان داستان جالبی است. او که در حوادث طبیعی بسیاری حضور داوطلبانه دارد، این بار تصمیم می‌گیرد برای سفر به ترکیه النگوی همسرش را بفروشد! با او در این باره گفت و گو کردیم.
سامان فلاح به دلیل محرومیت و چهار کارته شدن، دیدار حساس هفته بعد برابر استقلال را از دست داد.
احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در زمان دانشجویی خوئ در سال 1383 با هدف جلب توجه مسئولان وقت به موضوع کارتن‌خوابی، این اقدام نمادین را با سایر دانشجویان عدالت‌خواه انجام داد.
علی اصغر مومنی درست مثل روزهای سرمربیگری مجتبی حسینی در مس کرمان،‌یک پنالتی به ضرر این تیم گرفت.
دلخوری ساپینتو از فتح‌الله‌زاده، داستان جالبی دارد و ریشه آن به اتاقی در کمپ مرحوم حجازی برمیگردد.
قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا با حواشی جالبی همراه شده است؛ از مقایسه او با دوریان یتس توسط ریچ گاسپاری تا اظهار نظر خودش برای کسب هفت یا هشت قهرمانی در مستر المپیا.
دیگر به نماد محله گلابدره تبدیل شده است. سنگی عجیب در دل خانه‌های قد و نیم بالادست محله گلابدره که گزند ساخت و ساز‌های بی‌رویه در این محله در امان مانده و قلب سنگی‌اش پر از خاطرات روزگار گذشته محله است. داستان جالب این دوقلو‌های سنگی را در ادامه بخوانید.
علیرضا سیاهی داستان جالبی دارد. هم نگاهش به اعتیاد، هم تجربیاتی که داشته و هم این روزها که درحال خدمت به بی‌خانمان‌ها و معتادان است، قصه او را جذاب کرده است.
اصغر حاجیلو که میان فوتبال دوستان و به خصوص استقلالی ها چهره ای محبوب است بعد از مدت ها به گفت و گو پرداخت.
اصغر حاجیلو که میان فوتبال دوستان و به خصوص استقلالی ها چهره ای محبوب است بعد از مدت ها به گفت و گو پرداخت.
همسر زلاتان ابراهیموویچ یکی از مهم ترین دلایل موفقیت او بوده است.
داستان یک موکب جالب کنار جاده ای در استان اهواز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
به نظر می‌رسد داستان عجیب نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال تمام شدنی نیست و در یک اتفاق جالب توجه نام شهره موسوی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ