در آخرین بازی استقلال ساپینتو از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت این تیم بهره نبرد در حالی که هر دو بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی در آسیا باید ترکیب فعلی خود را تقویت کند.
تیم فوتبال سپاهان روز گذشته در آخرین بازی دوستانه در اردوی ترکیه برابر ابها عربستان متوقف شد.
آبی ها تا نخستین بازی لیگ برتر در فصل جدید فاصله چندانی ندارند و باید تکلیف دروازه خود را مشخص کنند.
کارلو آنچلوتی تقریبا می‌داند که چه ترکیبی را امشب به مصاف اوساسونا در فینال کوپا‌دل‌ری بفرستد و تنها ابهام او در مورد لوکا مودریچ است.
ترکیب استقلال در فصل جاری کمتر دستخوش تغییر شده است؛ با اینکه ریکاردو ساپینتو به همه بازیکنان تیمش در این فصل بازی داده است، حتی دروازه بان سوم.
ریکاردو ساپینتو به دنبال انتخاب یک مهره قابل اعتماد جهت حضور در ترکیب آبی‌هاست؛ چرا که سعید مهری به دلیل محرومیت، این بازی را از دست داده است.
میسون گرین‌وود که به دلیل اتهام تجاوز بازداشت و سپس تبرئه شد با مخالفت‌های گسترده‌ای برای بازگشت به ترکیب یونایتد روبرو است ولی او ممکن است به زودی راهی لیگ ترکیه شود.
مصدومیت مانوئل فرناندز و همینطور حضور سیاوش یزدانی دو ابهامی هستند که مورایس و دستیارانش برای انتخاب ترکیب اصلی به آن فکر کرده‌اند.
حضور لئاندرو پریرا در ترکیب اصلی پرسپولیس، مهمترین علامت سوال این تیم برای بازی با سپاهان است.
فدراسیون کشتی روسیه هنوز رویدادی را به طول کامل لغو نکرده، اما مشخصاً تورنمنت‌های بین‌المللی یاشاردوغو و وهبی امره به تعویق خواهند افتاد.
غیبت یک ستاره پرسپولیس در ترکیب، مهمترین نقطه ابهام سرخپوشان برای دیدار با صنعت نفت آبادان است.
بعد از اعلام تبرئه میسون گرین‌وود از اتهام تجاوز و تعرض، هواداران منچستریونایتد به دنبال پاسخ این سوال هستند که آیا او می‌تواند فورا به ترکیب تیم‌شان برگردد و با پیراهن یونایتد به میدان برود؟
ولادیمیر آلکنو در گفت و گویی با ما به شایعاتی که پیرامون حضورش در تیم ملی والیبال ترکیه مطرح می‌شود واکنش نشان داد.
مهمترین ابهام ترکیب پرسپولیس، جای خالی دو مهاجمی است که امروز در فهرست سرخپوشان حضور نخواهند داشت.
مهمترین ابهام ترکیب پرسپولیس، جای خالی دو مهاجمی است که امروز در فهرست سرخپوشان حضور نخواهند داشت.
لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین، امروز باید تصمیم بگیرد که آنخل دی‌ماریا در ترکیب اصلی برابر فرانسه بازی کند یا تیمش را با سیستم 3-4-3 و لیساندرو مارتینز در دفاع به زمین بفرستد.
حضور عارف غلامی در دربی در ترکیب تیم استقلال در هاله ای از ابهام قرار دارد، به این خاطر که این بازیکن به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است.
برای پیش بینی ترکیب احتمالی آمریکا برابر ایران، 2 ابهام در خط حمله وجود دارد.
در شرایطی که چند ساعت تا شروع دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در جام جهانی باقی مانده است، هنوز کسی به درستی نمی داند کدام بازیکنان در ترکیب ابتدایی تیم ملی به میدان خواهند رفت.
یکی از ابهامات بزرگ در ترکیب تیم ملی حضور احمد نوراللهی در ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس است.
تیم فوتبال سپاهان برای ادامه روند چهار هفته پیشین خود باید مقابل یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر به پیروزی دست پیدا کند.
با اخراج محمد حسینی، قربان بردیف ناچار به ایجاد تغییر در ترکیب تیمش خواهد بود.
ترکیب تیم ملی کاراته بانوان ایران در حالی برای حضور در دو رویداد مهم پیش رو از سوی فدراسیون کاراته اعلام شده که در مورد حضور برخی ملی پوشان ابهاماتی وجود دارد.
ژاوی، سرمربی بارسا، هنوز نمی داند که فردا می‌تواند از بازیکنان جدید خود در مقابل رایو وایه‌کانو استفاده کند یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ