رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال در جام حذفی نیست و کار برای او در این فصل تمام شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آن‌چه که امروز به‌عنوان نقطه تاریک نظام بانکی بیان می‌شود، چیزی جز نگاه جدید به یکی از بانک‌های نظام بانکی نمی‌باشد.
جواد نکونام طی صحبت با رضا میرزایی به او وعده داد که نیم فصل نامش به لیست استقلال اضافه خواهد شد.
سرمربی استقلال قصد دارد در نیم فصل نام رضا میرزایی را به لیست این تیم اضافه کند
کمبود مهاجم در پرسپولیس می تواند یکی از نقاط منفی بارز آنها در بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر باشد.
اصفهان - اردوگاه جدید سبزپوشان اصفهانی در حالی با هدایت محمد ربیعی در حال تلاش برای بازپس گیری جایگاه پیشین ذوب آهن است که صبر هواداران سبزپوشان از نتیجه نگرفتن کم شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اکنون فصل جدیدی از همکاری‌های همه جانبه در مناسبات ایران و تاجیکستان شکل گرفته است که این روند رو به رشد در روابط باید ادامه یابد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، در یک نشست خبری درباره جذب مویسس کایسادو، تمدید قرارداد با لوی کالویل و مصدومیت جدی وسلی فوفانا توضیح داد.
با فرارسیدن تولد هشت سالگی برجام شمارش معکوس برای رفع برخی دیگر از محدودیت‌های مهم مرتبط با کشورمان آغاز شده است، اما غرب همچنان با بهانه‌تراشی واهی به دنبال حفظ این محدودیت‌ها است.
فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دور رفت پلی آف اول کلید خورد.
معادلات در پست هافبک دفاعی پرسپولیس پیچیده شده و سینا اسدبیگی همانند فصل گذشته باید برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگد.
رودری، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی، تجربه بسیار خوبی در این فصل به دست آورد و جام‌های قهرمانی را درو کرد.
پل پوگبا معتقد است در هفت ماه گذشته مشکلاتی را به چشم دیده و پشت سر گذاشته که باعث شدند او 10 سال پیرتر شده و به بلوغ فکری بیشتری برسد.
در سایه دیدار رؤسای جمهور ایران و ازبکستان، همکاری‌های علمی، فناورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان ایران و ازبکستان توسعه می یابد.
نام هافبک استقلال به واسطه مصدومیت طولانی مدت از لیست این تیم موقتا خارج خواهد شد.
شادگان- رئیس گروه بازسازی ذخایر اداره کل شیلات خوزستان گفت: اولین مرحله رهاسازی انواع بچه ماهیان بومی در استان در تالاب شادگان واقع در روستای گردشگری صراخیه اجرایی شد.
کیلیان امباپه با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود، شایعات مربوط به جدایی از پاریس سن ژرمن را تکذیب کرد.
حامد نورمحمدی می‌گوید بعد از دو فصل با ثبات، ذوب‌آهن در فصل آینده عملکرد بهتری با مهدی تارتار خواهد داشت.
پس از بررسی مصدومیت رضا میرزایی، پارگی رباط صلیبی بازیکن اصفهانی آبی‌پوشان تایید شد تا او علاوه بر بازی‌های پایانی این فصل، نیمی از فصل آینده را هم از دست بدهد.
به نظر می رسد فصل برای رضا میرزایی، وینگر تکنیکی استقلال تمام شده است.
استقلال – هوادار بدون شک یکی از بازی های خاطره انگیز این فصل لیگ برتر است. نه فقط به خاطر 7 گلی که داشت. حاشیه های این بازی شاید تا مدت ها قابل بحث باشد.
بازیکن استقلال می گوید که قهرمانی نیم فصل اهمیت ندارد و مهم این است که چه تیمی که در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد.
وینگر فصل گذشته تیم سپاهان در بازی دیروز گل‌گهر – استقلال به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و می‌توانست در ثانیه‌های پایانی بازی نام خود را به عنوان گل زن سوم استقلال ثبت کند.
وینگر فصل گذشته تیم سپاهان در بازی دیروز گل گهر – استقلال به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و می توانست در ثانیه های پایانی بازی نام خود را به عنوان گل زن سوم استقلال ثبت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ