به نظر می رسد برای دربی کوین یامگا و رافائل سیلوا به ترکیب تیم استقلال بر می گردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسمی با حضور حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از مجاهدت، رشادت و قهرمانی فرزاد بادپا نیروی خدماتی حرم شاهچراغ تقدیر شد.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی در نامه ای به مدیرعامل بانک گردشگری، از حمایت و مشارکت در برگزاری دوره آموزشی بین المللی سه روزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم تقدیر و تشکر کرد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام با نیروی خدوم حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و مادرش دیدار و از رشادت این خادم در ماجرای حادثه تروریستی اخیر تجلیل و قدردانی کرد.
سامان فلاح در بازگشت به ورزشگاه دستگردی مورد استقبال باشگاه سابقش قرار گرفت.
مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن از خبرنگاران تقدیر کرد.
نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از حسن علیخانی، گزارشگر قدیمی اصفهان تقدیر کرد.
دو بازیکن جدید سپاهان در اتفاقی جالب توجه برای سومین بار در تیمی مختلف همبازی خواهند شد.
باشگاه استقلال با انتشار یک طرح گرافیکی از زحمات بازیکن سابق خود تشکر کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت به منظور برگزاری شایسته سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی کرد.
باشگاه صنعت نفت در تقدیر از ابراز همدردی جامعه فوتبال، اطلاعیه ای را منتشر کرد.
در مراسم رونمایی از تالار مولدسازی دارایی‌های دولت، از بانک سپه به ‌دلیل پیشتازی این بانک در اجرای آئین‌نامه مولدسازی دارایی‌های دولت توسط وزیر اقتصاد تقدیر شد.
گردان جنین با انتشار بیانیه ای از محور مقاومت به ویژه ایران به خاطر حمایت از ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها تقدیر و تشکر کرد.
جمعی از بانوان فرهیخته که به عنوان زائر عازم سرزمین وحی شده‌اند با تقدیر از شکل گرفتن «بلوغ مدیریتی» در عملیات حج، خواستار اتخاذ تدابیر ویژه برای رعایت بهداشت در منا و عرفات شدند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، برای سپری کردن تعطیلاتش راهی مصر شده و وزارت گردشگری این کشور جایزه‌ای را به او اهدا کرده است.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ، فروش لواندوفسکی را حاصل خردجمعی در این باشگاه دانست.
باشگاه پیکان با اهدای پیراهن شماره ۱۰۰ از کاپیتان تیم فوتبال خود تقدیر به عمل آورد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح عبارت «وَصَبِّرْنِی فِیهِ عَلَی کَائِنَاتِ الْأَقْدَارِ» می‌گوید: در این بخش از دعا از خدا می‌خواهیم که ما را در برابر قضا و قدر خویش راضی کند؛ بنابراین از خدا درخواست می‌کنیم که خدایا مرا بر تقدیر خودت صابر قرار بده! مراد از «کَائِنَاتِ الْأَقْدَارِ»، قضا و قدر حتمی الهی است. هر کس در لوح محفوظ قضا و قدری دارد که نمی‌داند صلاح او در آن امر است.
طبق مفاد بیانیه، تقصیر ایران صرفاً عدم همکاری برای احیای برجامی نخواهد بود، بلکه ایران متهم به نقض پیمان ان. پی. تی و خدشه در رژیم عدم اشاعه - که مصداقی از تهدید علیه صلح و امنیت جهانی است - خواهد شد
طبق مفاد بیانیه، تقصیر ایران صرفاً عدم همکاری برای احیای برجامی نخواهد بود، بلکه ایران متهم به نقض پیمان ان. پی. تی و خدشه در رژیم عدم اشاعه - که مصداقی از تهدید علیه صلح و امنیت جهانی است - خواهد شد
رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب خسروی وفا به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک گفت: حضور خسروی وفا بار را از روی دوش من برداشت. از او تقدیر و تشکر می‌کنم که علی‌رغم همه مقاومت‌ها پیشنهاد من و سجادی را پذیرفت.
سازمان یونسکو همچنین ژولین لوزانژ را به خاطر تعهدش به زنانی که قربانی خشونت جنسی شده‌اند، شایسته تقدیر دانسته است. لوزانژ تلاش می‌کند تا با معرفی تجاوز جنسی "به عنوان ابزار جنگی" در جمهوری دمکراتیک کنگو با این پدیده مبارزه کند.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی، و مارکو نپه، مدیر فنی، این باشگاه تقدیر و آنها را شرلوک هلمز و دکتر واتسون بازار نقل و انتقالات توصیف کرد.
در معاملات امروز سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد.
دبیر ستاد کشوری امر به معروف و نهی از منکر کشور در نشست دبیران ستاد‌های استانی امر به معروف سراسر کشور در مشهد گفته است: درخواست چهار هزار میلیارد ریال بودجه در سال ۱۴۰۱ داشتیم که بیشتر آن هم برای فعال کردن ستاد‌های ۴۲۶ شهرستان کشور بود. سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی افزود: دولت، بودجه ما را به میزان ۵۸۰ میلیارد ریال تقدیم مجلس کرد و مجلس نیز بودجه را ارتقا داد و در نهایت توانستیم برای امسال هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بودجه بگیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ