سه بازیکن استقلال که به احتمال فراوان در دیدار برابر هوادار به میدان می روند، از روحیه بالایی برخوردارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
بازگشت میثم صالحی شرایط پیچیده ای را در پست دریافت کننده قدرتی تیم ملی به وجود خواهد آورد.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که در صورت به رسمیت شناختن قبرس ترک‌نشین امکان از سرگیری مذاکرات صلح با قبرس وجود دارد.
صالح مصطفوی گفت که استقلال در لیگ از پرسپولیس بهتر بود و آنها می توانند قهرمان جام حذفی شوند.
باتوجه به مصدومیت میثم صالحی احتمال دارد جواد معنوی نژاد به تیم ملی باز گردد.
دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی تاکید کرد که موضوع بازگشت سوریه به این اتحادیه محور مهم‌ترین بحث‌های مطرح شده در نشست سران عربی در جده بود.
معاون رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح یمن بر آمادگی این نیروها برای بازگشت به میدان جنگ در صورت لزوم تاکید کرد.
وکیل توماج صالحی گفت: پس از مراجعات مکرر، دادگاه وکالت ما را در پرونده پذیرفت؛ لذا بلافاصله مطالعه پرونده و اقدامات مربوطه برای رفع بازداشت و همینطور انجام اقدامات پزشکی و رفع محدودیت‌های اعمال شده برای ملاقات او، انجام شد.
رئیسی در پیام‌هایی جداگانه با تبریک فرارسیدن عید فطر به سران و مردم کشور‌های اسلامی، عید فطر را عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند دانست و اظهار امیدواری کرد که به برکت این عید فرخنده و با تمسک به آموزه‌های بزرگ دین مبین اسلام و تعالیم حیات‌بخش پیامبر گرامی اسلام و در پرتو مساعی مشترک، در راستای تحقق آرمان‌های دین حیات‌بخش اسلام، وحدت و همبستگی روزافزون امت اسلامی و رشد و ارتقای همکاری‌های میان کشورهایمان بکوشیم.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن عید سعید فطر، عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن عید سعید فطر، عید بازگشت به فطرت و هنگامه سرافرازی و شعف روزه‌داران و بندگان صالح خداوند را به سران و مردم کشورهای اسلامی تبریک گفت.
صلاح می‌گوید باید اتفاقات این فصل را بپذیرند و بهترین راه جبران بازگشت به کورس قهرمانی فصل آینده است.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد نیروهای حافظ صلح ناتو در کنار نیروهای اوکراین علیه روسیه می جنگندند.
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار با ملوان در جام حذفی مشخص شد که این ترکیب تغییراتی نسبت به بازی آخر آبی پوشان برابر پیکان داشته است از جمله بازگشت ابوالفضل جلالی و صالح حردانی.
میثم صالحی توانسته دوباره بهترین فرم خود را به دست بیاورد.
ریکاردو ساپینتو در بازگشت دوباره به اردوی تیم استقلال برخورد مهربانانه ای با صالح حردانی داشت؛ بازیکنی که به خاطر خط خوردن از اردوی تیم ملی کمی ناراحت بود.
یکی از دستیاران ارشد رییس جمهور اوکراین امروز زمان دست یابی به صلح میان این کشور با روسیه را پیش بینی کرد!
نیک صالح حمیدزیچ، پسر حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ زودتر از موعد به حضور قرضی‌اش در ونکوور وایت‌کپس پایان داد و به بایرن بازگشت.
میثم صالحی روز گذشته در جریان هفته اول لیگ برتر والیبال برای شهداب یزد به میدان رفت.
صالح محمد العراقی، از نزدیکان مقتدی صدر به نقل از وی در توییتی اعلام کرد: بازگشت فراکسیون صدر به پارلمان کاملا ممنوع است. ما با هرگونه دولت توافق کاملا مخالفیم چراکه بر سهمیه بندی سیاسی در توزیع قدرت و منابع متکی است. ما از هم پیمانان سنی و کرد و شخصیت‌های مستقل نیز می‌خواهیم از پارلمان کناره گیری کنند. با کناره گیری آن‌ها پارلمان مشروعیت خود را از دست می‌دهد و منحل می‌شود.
صالح محمد العراقی معروف به وزیر صدر گفت که بازگشت فراکسیون صدر به پارلمان با هر بهانه ای ممنوع است.
صالح حردانی با بازگشت از مصدومیت خیال ساپینتو را از سمت راست خط دفاعی استقلال راحت کرده است.
قضات دادگاه دو مرد جوان را به قصاص محکوم کردند و وقتی پرونده برای اجرا به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد با تلاش واحد صلح و سازش مستقر در دادسرای امور جنایی سرانجام خانواده مقتول به خاطر رضای خدا و به حرمت امام حسین (ع) از قصاص راننده سمند گذشتند.
انزلی- دهمین ناوگروه صلح و دوستی در دریای خزر اعزامی به کشور روسیه پس از انجام مأموریت خود به کشور بازگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ