اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد اربعین هلال احمر جزئیات خدمات هلال احمر در پیاده روی اربعین را اعلام کرد.
با اعلام فراخوان و در قالب طرح «مرهم زائر»، عموم مردم می‌توانند با جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات دارویی به زائرین مراسم اربعین حسینی (ع) همکاری کنند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهمیت هوشمندسازی ارائه خدمات گفت: هلال احمر با بهره گیری از دانش روز و در همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، خدمت رسانی به شهروندان را دانش‌محور کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: با استقرار پست های ثابت و سیار به زائران مشهدالرضا خدمات رسانی خواهیم کرد.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: از هموطنان می‌خواهیم هشدارهای مربوط به هواشناسی را جدی بگیرند و از حضور کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.
معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل تیم های بهداشت و درمان اضطراری استان‌های معین آذربایجان غربی برای خدمت رسانی به زلزله زدگان خبر داد.
رئیس سازمان داوطلبان گفت: ۶۵۰ نفر از کادر درمان هلال احمر در طرح نذر آب ۵ و در قالب کاروان سلامت به مردم محروم خدمات رسانی کردند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: از روز ۱۷ تا ۲۷ شهریورماه، در مجموع ۲ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۵۴۲ مورد انواع خدمات درمانی به زائران اربعین ارائه شده است.
شاید بتوان بیمارستان امام حسین در کربلا را بزرگ ترین و مجهزترین پایگاه هلال احمر نه تنها در کربلا که در کل کشور عراق دانست.
دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: ۱۹ فروند بالگرد به زائرانی که نیازمند انتقال به مراکز درمانی هستند خدمات رسانی کردند و ۲ هزار و ۳۰۰ چادر و ۱۲ اردوگاه اسکان اضطراری توسط امدادگران برپا شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از درمانگاه هتل ام القری در نجف اشرف با اشاره به ورود ۳۰۰ تن دارو به کشور عراق گفت: ۲ بیمارستان هوایی جهت خدمت رسانی به زائرین آماده بهره برداری است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امروز بیمارستان ۶۴ تخت خوابی هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران راه اندازی میشود.
رئیس جمعیت هلال احمر بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد.
طبق اعلام جمعیت هلال احمر ۵ اردوگاه اسکان برای زائران در مناطق مرزی راه اندازی شده و به بیش از ۲۳ هزار زائر در روزهای اخیر خدمت داده شد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۵۰ موکب مردمی خدمات سلامت می‌دهند و بخشی از دارو و تجهیزات آنها توسط جمعیت هلال احمر تهیه و تحویل شده است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به این که ۳ اردوگاه اسکان موقت برای زائران در مناطق مرزی راه اندازی شده است، از خدمت رسانی به بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ زائر در روزهای اخیر خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به این که ۳ اردوگاه اسکان موقت برای زائران در مناطق مرزی راه اندازی شده است، از خدمت رسانی به بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ زائر در روزهای اخیر خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر صبح امروز به منظور بررسی وضعیت و بهبود خدمت رسانی به زائران حسینی با سفیر عراق در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
مشهد ـ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: هزار و ۲۰۰ نفر نیروی هلال احمر خراسان رضوی برای امداد رسانی دهه صفر خدمت رسانی می‌کنند.
تیم‌های درمانی و امدادی هلال احمر قبل از اعزام به مراسم باشکوه اربعین برای خدمت رسانی، صبح امروز در حرم امام خمینی (ره) با شهدای انقلاب و دفاع مقدس و امام شهدا، تجدید میثاق کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: تجهیزات درنظرگرفته شده فردا فرستاده می شود.
رئیس سازمان هلال احمر در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: تجهیزات درنظرگرفته شده فردا فرستاده می شود.
مهدی ولی پور از آماده باش ۱۲۰۵ مرکز عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران مراسم پیاده روی اربعین خبر داد.
سیلاب ناشی از بارش‌های سیل آسای سال جاری، روز جمعه ۷ مرداد روستای آهنگران در شهرستان فراهان را دچار آسیب جدی کرد. به گفته اهالی حدود ۵۰ خانه در این روستا به صورت صددرصدی آسیب دیده و خسارت وسیعی نیز به دامداری و کشاورزی این روستا وارد شده است. این روستا ساعاتی قبل از ورود سیلاب تخلیه شد، ولی در نهایت آوار ناشی از سیل جان یکی از اهالی را گرفت. از ساعات ابتدایی وقوع سیل نیرو‌های هلال احمر، بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی، راهداری، نیروی انتظامی و نیرو‌های داوطلب در این روستا در حال خدمت رسانی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ