تیم ملی کشتی آزاد ایران در شب تاسوعای حسینی در مراسم عزاداری در امامزاده صالح تهران شرکت کرد. حسن یزدانی ، کامران قاسمپور و دیگر اعضای تیم ملی کشتی در کنار پژمان درستکار سرمربی تیم در این مراسم دیده می‌شوند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن یزدانی و سایر کشتی‌گیران حاضر به صحبت در جمع هیئت اجرایی کمیته ملی المپيک نشدند.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد شام را مهمان کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی بودند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، با توجه به امکانات فراهم شده در رستوران کمپ تیم‌های ملی کشتی کشتی‌گیران در برخی اوقات اقدام به پخت کباب در روف گاردن رستوران و مهمان کردن هم تیمی‌های خود می‌کنند. امشب نیز حسن یزدانی و کامران قاسم پور هم تیمی‌های خود را به صرف کباب مهمان کردند. در ادامه فیلمی که توسط یونس امامی از این دورهمی آزادکاران گرفته شده قابل مشاهده است.
آزادکار مسلمان کشتی روسیه با بیان این‌که راز موفقیت ستارگان کشتی داغستان توکل و ایمان است، گفت: به دنبال آن هستم تا در بازی‌های المپیک پاریس به رقیب جدی برای یزدانی تبدیل شوم.
با توجه به جایگاه چهارمی و پنجمی یزدانی و تیلور در رنکینگ وزن ۸۶ کیلوگرم، احتمال رویارویی این دو کشتی‌گیر قبل از مرحله نیمه نهایی و فینال رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ وجود دارد.
یکی از کشتی‌گیران افغان هدیه جالبی به حسن یزدانی اهدا کرد.
رنکینگ جدید برترین آزادکاران جهان از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد و رحمان عموزاد تنها کشتی‌گیر ایرانی در بین نفرات صدرنشین اوزان دهگانه است.
«عظمت دولت بیک‌اف» قزاق با شکست یکی از باتجربه‌ترین کشتی‌گیران ایران به دنبال مطرح کردن خود در وزن ۸۶ کیلوگرم در سطح جهان و المپیک است.
اسامی برترین کشتی‌گیران سال ایران برای نظرسنجی مردمی اعلام شد که نامی از حسن یزدانی در آن دیده نمی‌شود.
۱۵ آزاد و فرنگی‌کار ایران عازم تورنمنت بین‌المللی بلغارستان می‌شوند.
سفیر ایران در کرواسی به نتایج درخشان کشتی‌گیران کشورمان در مسابقات بین‌المللی کرواسی واکنش نشان داد.
سخنگو فدراسیون کشتی با بیان اینکه اعزام نشدن حسن یزدانی و امیرحسین زارع در راستای استراتژی کادر فنی برای انتخابی تیم ملی است گفت: این ۲ کشتی‌گیر در جام تختی و یک تورنمنت دیگر شرکت خواهند کرد.
حسن یزدانی به عنوان یک کشتی‌گیر جنگنده، هراسی از تقابل با تیلور آمریکایی ندارد ولی کشتی‌گیران آمریکایی نشان داده‌اند علاوه بر جنگندگی از آنالیز فنی هم بهره لازم را برده‌اند.
کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
حسن یزدانی چند فصلی می‌شود که گران‌ترین کشتی‌گیر لیگ ایران است. این موضوع هم بجاست؛ با توجه به قدرت و محبوبیتی که حسن در ایران دارد، هر باشگاهی که بتواند او را به خدمت بگیرد، علاوه بر اینکه بخت رسیدن به مدال طلا در وزن حسن یزدانی را دارد، می‌تواند امیدوار باشد که اسپانسر چرب‌تری هم نصیبش شود.
لیگ برتر کشتی آزاد به روز‌های جذاب خود نزدیک شده است. خیلی وقت بود که کشتی ایران از قرارداد‌های میلیاردی در لیگ گلایه داشت، اما حالا کشتی‌گیران به قرارداد‌های میلیاردی نزدیک شده‌اند. در این بین شاید مهم‌ترین خبر مربوط به ستاره کشتی ایران باشد که هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند.
در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی و معرفی برترین آزاد و فرنگی‌کاران جهان، رحمان عموزاد و کامران قاسمپور در صدر اوزان خود ایستادند.
پیکار‌های کشتی آزاد قهرمانی جهانی در حالی با نائب قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید که شاید شکست دوباره «حسن یزدانی» و پیروزی درخشان «کامران قاسم‌پور» مقابل حریفان آمریکایی و ظهور پدیده‌ای همچون «رحمان عموزادخلیلی» از نکات بارز و مهم این دوره از مسابقات بود.
حسن یزدانی با برتری مقابل بوریس ماکائوف از اسلواکی به فینال وزن ۸۶ کیلوگرم صعود کرد تا با قطعی کردن مدالش، پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ این رشته در ایران شود.
در صورتی که هر دو کشتی‌گیر فینالیست شوند فردا شب برای پنجمین بار مقابل هم قرار خواهند گرفت.
یزدانی همیشه بهترین رقیب و کشتی‌گیر در بهترین تورنمنت‌ها در زندگی من بوده است. برای رسیدن به اوج و طلا باید بهترین‌ها را ببرید و من از اینکه چنین ورزشکاران و کشتی‌گیران با استعداد و توانمندی سر راه من هستند خیلی خوشحالم
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
حسن یزدانی کشتی‌گیر ملی‌پوش کشورمان در خصوص آخرین وضعیت تمرینات و شرایط خود پیش از آغاز مسابقات جهانی صربستان توضیحاتی ارائه داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ