تیم ملی والیبال ایران این روزها خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ ملت ها آماده می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هم تیمی سابق طارمی می گوید که این مهاجم ایرانی می تواند در ایتالیا خیلی خوب کار کند و خودش را با شرایط وفق دهد.
تونی کروس معتقد است که آردا گولر استعداد و ویژگی هایی دارد که می تواند او را به ستاره آینده رئال مادرید تبدیل کند.
هینتون فکر می کند که تفاوت بین ما و هوش مصنوعی فعلی در محدوده ورودی است. چت جی پی تی تک وجهی می باشد و تنها بر روی متن آموزش دیده است در حالی که سایر هوش های مصنوعی می توانند تصاویر را درک کرده و ایجاد کنند. از دید او این وضعی تغییر خواهد کرد و هوش مصنوعی آینده چند وجهی خواهد بود و می تواند با اتصال به یک ربات عمل کند.
قصاص نفس باید در حضور اولیای‌دم مقتول یا نماینده قانونی آن‌ها اجرا شود. تفاوت قصاص و اعدام از نظر اجرائی این است که آخرین عمل اجرای مجازات قصاص نفس (کشیدن صندلی) ممکن است از طرف، ولی دم یا وکیل او انجام گیرد. با توجه به قابل گذشت بودن مجازات قصاص حتی تا آخرین لحظه‌های حیات محکوم‌علیه حتی بر بالای دار نیز اولیای‌دم می‌تواند گذشت کند. این در حالی است که اجرای مجازات اعدام با واحد اجرای احکام کیفری قوه قضائیه است. عملیات اجرائی اعدام از طرف نماینده دادستان انجام می‌گیرد.
پروفسور «الن جیمیسون» از دانشگاه وسترن استرالیا می‌گوید: «اگر این رکورد شکسته شود، تفاوت آن احتمالاً افزایش اندکی در حد چند متر خواهد بود.» البته او مدعی است که ماهی حاضر احتمالاً می‌تواند در عمق‌های بیشتر هم دوام بیاورد، چون آب‌های گودال ایزو-اوگاساوارا اندکی گرم‌تر از آب‌های گودال ماریانا است.
ریکاردو ساپینتو نامه جدیدی به باشگاه استقلال درباره پرداخت نشدن مطالبات خود ارائه نکرده است.
ادنالدو رودریگس، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، کارلو آنچلوتی را مربی‌ای عنوان کرد که به راحتی می تواند فشار مربیگری در هر باشگاه و تیم ملی بزرگی را مدیریت کند.
منابع آگاه خبر از بازگشت احتمالی گرگ برهالتر به نیمکت تیم ملی امریکا می دهند.
لوئیس سوارز اطمینان دارد که اگر نیمار در بارسا می ماند و به پی اس جی نمی رفت، می تواند برنده توپ طلا شود.
مدیر آکادمی باشگاه دیناموتفلیس معتقد است خویچا کواراتسخلیا می تواند به راحتی در رئال مادرید بدرخشد.
بر اساس گزارش های اخیر نتیجه دو دیدار چلسی در هفته جاری می تواند سرنوشت گراهام پاتر را تعیین کند.
سادیو مانه ابراز اطمینان کرد که تیم سابقش لیورپول می تواند بار دیگر با یورگن کلوپ اوج بگیرد.
ژاوی اطمینان دارد که آنسو فاتی می تواند عملکردی مشابه مارکوس رشفورد در یونایتد را داشته باشد و فصلی 25 گل بزند.
سرمربی النصر معتقد است که رونالدو می تواند پیش از پایان دوران حرفه ای خود دوباره به فوتبال اروپا برگردد.
دادگاه مرکزی مادرید محرومیت سه جلسه ای روبرت لواندوفسکی را موقتا تعلیق کرد و به این ترتیب او می تواند فردا برابر اسپانیول بازی کند.
پل پوگبا با توصیف سبک خاص مربیگری فرگوسن، کریستیانو رونالدو را نیز مورد تحسین قرار داد.
خورخه والدانو، اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است لیونل مسی بسیار شبیه به مارادونا شده و می تواند آرژانتین را قهرمان جهان کند.
گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس و مجری مشهور فعلی، معتقد است که کایل واکر تنها مدافعی است که می تواند کیلیان امباپه را مهار کند.
دانشجویی را فرض کنید که می‌تواند با همکلاسی‌های خود بدون هرگونه تفکیک جنسیتی به رستوران‌های شهر برود، اما به محض ورود به دانشگاه، با تفکیک جنسیتی در سلف‌سرویس دانشگاه روبه‌رو می‌شود. او چنین تفاوتی بینِ محیط بیرون و درون دانشگاه ِمحل تحصیل خود را نه تنها غیرمنطقی می‌بیند بلکه آن را بی‌احترامی به شأن و شخصیت و اعتبار خود قلمداد می‌کند.
فرهاد مجیدی در ایران و استقلال اکثر بازی‌ها را با اختلاف یک گل و کم گل می‌برد، اما حالا شرایط او در لیگ امارات فرق کرده و حتی می‌تواند با اتحاد کلبا ۵ گل به النصر بزند.
عملکرد پر فراز و نشیب مدافع تیم ملی ایران در پرسپولیس می تواند جایگاه او را در جمع ملی پوشان دچار تزلزل کند.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
تونی کروس و تیبو کورتوا در پایان بازی رئال برابر سلتیک، از بازی خوب ادن هازارد تمجید کردند.
اورلین شوامنی یک بار دیگر برای رئال درخشید و نشان داد که می تواند جانشین شایسته‌ای برای کاسمیرو باشد. او در پیروزی 1-3 رئال بر اسپانیول یک پاس گل به سبک لوکا مودریچ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ