سرمربی النصر معتقد است که رونالدو می تواند پیش از پایان دوران حرفه ای خود دوباره به فوتبال اروپا برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی ناپولی به پیشنهادات نجومی باشگاه‌های ‌عربستانی به ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای تیمش، واکنش نشان داد.
نگرانی اریک گارسیا بی‌دلیل بود و ژاوی به او اطمینان داده که در فهرست فروش نیست.
بارسلونا آماده است تا در صورت دریافت پیشنهاد با جدایی اریک گارسیا، مدافع این تیم، موافقت کند.
طبق ادعای اسپورت، اریک گارسیا خروجی بعدی بارسا خواهد بود و ژاوی به او اعلام کرده که فصل بعد به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.
کریستیانو جونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) در تعطیلات به سر می برد و از استخدام سرمربی جدید (رودی گارسیا) از طریق توییت رئیس باشگاه مطلع شد. تا پایان ماه متوجه خواهیم شد که آیا او از ناپولی خواهد رفت یا خیر.
سم آلردایس که بعد از اخراج ژاوی گراسیا از لیدز به عنوان جانشین او منصوب شد امشب در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی این تیم شرکت کرد.
باشگاه لیدز یونایتد اعلام کرد که خاوی گراسیا از هدایت این تیم برکنار شده و سم آلاردایس به عنوان جانشین او انتخاب شده است.
رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی النصر عربستان، پس از پیروزی یک بر صفر برابر الاتفاق، درباره عملکرد کریستیانو رونالدو در این مسابقه صحبت کرد.
رودی گارسیا، سرمربی النصر، می‌گوید امیدوار است که کریستیانو رونالدو بتواند در این تیم دوباره از حضور در زمین لذت ببرد.
جونینیو پرنامبوکانو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، به شدت از رودی گارسیا انتقاد کرد و مدعی شد کار با کریستیانو رونالدو آرزوی او بوده است.
سرمربی النصر با ذوق خاصی در کنفرانس مطبوعاتی مراسم معارفه رونالدو حضور پیدا کرد.
سرمربی النصر در یک کنفرانس خبری گفت قبل از جذب کریستیانو رونالدو به دنبال جذب لیونل مسی هم بوده و قصد داشت او را مستقیما از قطر به عربستان و تیمش منتقل کند.
رودی گارسیا گفت که جذب کریستیانو رونالدو یک معامله قدرتمند برای النصر و لیگ عربستان است.
رئال مادرید تمایل چندانی به تمدید با فرلاند مندی ندارد و می خواهد فران گارسیا را در تابستان پیش رو جانشین او کند.
سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان سرانجام نسبت به جذب کریس رونالدو واکنش نشان داد.
اریک گارسیا می گوید در اسپانیا انتقادات غیرمنصفانه زیادی از او می شود و گفت که رسانه ها عامدانه در مورد کنایه وینیسیوس به او سکوت کردند.
اریک گارسیا و ژول کُنده در بازی دیشب بارسا برابر والنسیا مصدوم شدند تا ژاوی برای سه بازی بعدی تیمش فقط جرارد پیکه را به عنوان مدافع میانی تخصصی در اختیار داشته باشد.
اریک گارسیا از اینکه بارسا در نهایت برابر اینتر بازنده نشد خوشحال است و اعتقاد دارد باید همچنان به صعود امیدوار بمانند.
اریک گارسیا، مدافع بارسلونا، معتقد است ژاوی هرناندز ویژگی‌هایی از پپ گواردیولا و لوئیز انریکه را دارد.
اریک گارسیا در بازی امشب بارسا برابر سویا اولین گل دوران فوتبالش را به ثمر رساند. او چهار سال منتظر چنین شبی بود.
«گارسیا دسیلوا» سفیر اسپانیا در دربار شاه عباس صفوی و جهانگرد در سفرنامه‌اش نوشته است؛ زنان در دوره ناصری لباس‌های مختلفی می‌پوشند و کفش آنان از جنس چرم با رنگ‌های مختلف بود. او تأکید می‌کند که زنان لباس‌های گشاد و سفید رنگ می‌پوشند؛ که بیشتر درباره روزگار شاه عباس صفوی و بعد از آن نوشته، هم در سفرنامه‌اش آورده زنان پایتخت خارج از خانه چادر سفید می‌پوشند.
روند پیشرفت وینیسیوس خیره کننده بوده و او که فصل گذشته را از روی نیمکت شروع کرده بود، حالا در میان نامزدهای توپ طلاست. شاید اریک گارسیا حالا از طعنه خود پشیمان باشد.
توصیه شده بود اگر عزت نفس میزبان اجازه نمی‌دهد و هر برخوردی او را مکدر می‌سازد، شاید بهتر باشد حتی گاهی نرفتن را به رفتن ترجیح دهیم و با تماس تلفنی سالی که آغاز شد را شادباش بگوییم و رخت نو را بر تن واژه‌ها کنیم و اکنون به واسطه ویروس کرونا، این انتخاب نیست بلکه گزینه ناگزیر است.
توصیه شده بود اگر عزت نفس میزبان اجازه نمی‌دهد و هر برخوردی او را مکدر می‌سازد، شاید بهتر باشد حتی گاهی نرفتن را به رفتن ترجیح دهیم و با تماس تلفنی سالی که آغاز شد را شادباش بگوییم و رخت نو را بر تن واژه‌ها کنیم و اکنون به واسطه ویروس کرونا، این انتخاب نیست بلکه گزینه ناگزیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ