سادیو مانه ابراز اطمینان کرد که تیم سابقش لیورپول می تواند بار دیگر با یورگن کلوپ اوج بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید دلیل علاقه بازیکنان توماس توخل به او را فهمیده است.
متسون می گوید مهم تر از همه یک نکته وجود دارد و آن این که "کریستین سینکلر یک گلزن است". او می افزاید:"سینکلر یکی از بازیکنان نادری است که توپ را در هر نقطه از دروازه و اطراف آن دریافت می کند".
حمید بابازاده، مربی و بازیکن سابق استقلال، به دفاع از عملکرد شاگرد قدیمی خود پرداخت.
رضا عنایتی در تمرین تیم امید پای به پای بازیکنان می دود و همه چیز را زیر نظر دارد. او می داند در تورنمنتی که 16 تیم حاضر می شوند، همه رویای صعود به المپیک دارند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پیش از بازی با اینتر می‌گوید برخی در اروپا تمایل ندارند او قهرمانی را به دست بیاورد.
جواد منافی می‌گوید خط دفاع پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای در مقابل بازیکنان تاثیرگذار استقلال داشته است.
رافائل لیائو اعتراف کرد تیاگو سیلوا سرسخت‌ترین مدافعی است که تا به حال با او روبرو شده و توضیح داد که چرا همیشه لبخند می‌زند.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با ناتینگهام فارست به بازیکنان یونایتد هشدار داد و گفت او هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرد و انتظار دارد همه بازیکنانش برای تیم از جان و دل مایه بگذارند.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، سریعتر از همه بازیکنان تاریخ لیگ برتر انگلیس به رکورد 100 پاس گل رسید. صدمین پاس گل او امشب در دیدار مقابل ساوتهمپتون به ارلینگ هالند داده شد.
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال هال سیتی از روند درمانی و بازگشت اللهیار صیادمنش اظهار رضایت کرد و گفت: همه بازیکنانم را دوست دارم ولی اللهیار خاص است.
او درباره پیشنهاد فولاد به قائد رحمتی بیان کرد: باشگاه فولاد باتوجه به مصاحبه‌های دوستان عزیز که گفتند هشت بازیکن نیاز دارند، عملا مجبورند به همه بازیکنان لیگ پیشنهاد بدهند. ما اجازه خروج به قائد رحمتی نمی‌دهیم چون همین الان هم نیاز به بازیکن داریم.
رضا درویش می‌گوید مهدی ترابی جزو با اخلاق‌ترین بازیکنان ایرانی است.
هدف تاریخ‌سازی بود اما نتیجه ترسناک از آب درآمد و تیم ملی سوئیس سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ جام جهانی را از پرتغال (6-1) متحمل شد.
فابیو کوئنترائو در دفاع از رونالدو گفت که ناکامی این بازیکن در یونایتد به خاطر بدرفتاری کادر فنی بوده و او در رئال می توانست 60 گل بزند.
مدافع راست نساجی می گوید احمد موسوی بازیکن بزرگی است و تجربه او به تیمش کمک خواهد کرد.
ارسلان بیرون از تیم بود و قهرمان تیم شد. این فوتبال است. نباید خسته شوی. این پیام من برای همه بازیکنان است. اگر تسلیم شوی، انتخابی برای سرمربی نخواهی بود. ارسلان کار کرد و او را به تیم برگرداندم.
سرمربی استقلال گفت ارسلان به همه یاد داد نباید تسلیم شوید و او امروز به قهرمان تیم تبدیل شد.
کارلو آنچلوتی برتری خفیف رئال برابر ختافه را به علل بی انگیزگی بازیکنانش در نیمه دوم نمی داند. او در مورد ترکیب ال کلاسیکو همه چیز را به بعد از بازی با شاختار موکول کرد.
ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج از سوی داور عصبانی شد و با حالت عصبانیت راهی رختکن شد. سرمربی تیم استقلال با وجود عصبانیت در پایان بازی تک تک بازیکنانش را در رختکن آغوش گرفت و به آن‌ها خسته نباشید گفت به خصوص سیدحسین حسینی و به او با جدیت بیشتری نسبت به همه بازیکنان خسته نباشید گفت و از او خواست به خاطر گل خورده ناراحت نباشد.
یک شاهد عینی می‌گوید مدال طلایی که ژوزه مورینیو در سال 2006 بعد از قهرمانی در لیگ برتر با چلسی به سمت تماشاچی‌ها پرتاب کرد متعلق به خود او نبوده بلکه مدال یکی از بازیکنان تیمش بوده است.
سرمربی پیکان در جریان بازی با مس کرمان از عملکرد شاگردان خود کلافه شده بود، او باور نمی‌کرد بازیکنانش اینگونه بازی را واگذار کنند.
کاپیتان سابق پورتو با دفاع از مهاجم ایرانی این تیم ابراز امیدواری کرد که منتقدین طارمی از جنجال درباره این بازیکن دست بکشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ