فرهاد مجیدی در ایران و استقلال اکثر بازی‌ها را با اختلاف یک گل و کم گل می‌برد، اما حالا شرایط او در لیگ امارات فرق کرده و حتی می‌تواند با اتحاد کلبا ۵ گل به النصر بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی افراد وقتی زن باردار می‌بینند می‌گویند انگار هر لحظه ممکن است زمان زایمانت فرا برسد. زنان مختلف اندام‌های متفاوتی دارند و وزن آن‌ها با هم متفاوت است. شکل بارداری و اندازه‌ی شکم افراد در بارداری، با هم تفاوت دارد. حتی اگر قبلا بارداری و زایمان را تجربه کرده باشید، نمی‌توانید در مورد شرایط دیگران نظر بدهید. شکم یک زن هر چقدر هم که بزرگ باشد، نشان‌دهنده‌ی رسیدن زمان بارداری نیست و اگر همه‌چیز طبیعی پیش برود، زایمان در موعد مقرر انجام می‌شود.
با یک نگاه می‌توان تفاوت بزرگ سوخو ۴۷ را با دیگر جنگنده‌های متوجه شد. بالا‌هایی رو به جلو که در کمتر هواپیمایی دیده می‌شوند.
محسن رضایی: اگر ایران بزرگ نبود، آیا چین به عنوان واسطه بین ایران و عربستان می شد و این را افتخار می دانست؟
سیمونه اینزاگی مدعی است که بازگشت مارسلو بروزوویچ و روملو لوکاکو، تفاوت بزرگی را برای اینتر در پیروزی مقابل رم ایجاد کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار با سلتاویگو درباره جدال تیمش با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صحبت کرد و گفت تنها تفاوت سیتی با فصل گذشته حضور ارلینگ هالند است.
شاخص جدید توییتر نسبت به سایر معیار‌های این شبکه اجتماعی یک تفاوت بزرگ دارد. برخلاف سایر معیار‌های توییتر مانند تعداد لایک‌ها، نمی‌توان روی بوکمارک‌های توییتر ضربه زد تا ببینید چه کسی آن را به لیست خود اضافه کرده است.
روش شیرها در شکار حیوانات دارای جثه بزرگ به تصویر کشیده شده است. شیرها تنها گربه‌هایی هستند که اندازه شکار برای آنها تفاوتی ایجاد نمی‌کند. آنها روش خاصی را برای شکار در پیش می‌گیرند. در مستند زیر این موضوع توضیح داده شده است.
بازگشت فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو به ترکیب سپاهان، تحول بزرگی در نمایش این تیم در بخش هجومی رقم زد.
متخصص اندازه‌شناس یا مترولوژیست از اندازه‌گیری‌های دقیق برای اطمینان از اینکه یک فرآیند یا محصول با بالاترین استاندارد‌ها مطابقت دارد استفاده می‌کند.
کریم بنزما قبل از شروع ال‌کلاسیکوی فینال سوپرجام اسپانیا و نیز دربی پنجشنبه شب مادرید، رفتاری متفاوت نسبت به سرخیو بوسکتس و کوکه، کاپیتان‌های بارسا و اتلتیکو، نشان داد.
کریم بنزما قبل از شروع ال‌کلاسیکوی فینال سوپرجام اسپانیا و نیز دربی پنجشنبه شب مادرید، رفتاری متفاوت نسبت به سرخیو بوسکتس و کوکه، کاپیتان‌های بارسا و اتلتیکو، نشان داد.
رصد بازار کالاهای اساسی حاکی از نوسان بین ۱۰۰۰ تا بیش از ۱۰۰ هزار تومان دراقلام مختلف غذایی بوده که این تفاوت قیمت‌ها علاوه بر نزدیک شدن تاریخ انقضا به بزرگی و کوچکی فروشگاه ها هم برمی گردد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه از کادر فنی تا بازیکنان هیچ کدام تمرکز ندارند، گفت: بازیکنان استقلال مثل فصل گذشته بین شان همدلی وجود ندارد و همین امر یکی از عوامل خوب نتیجه نگرفتن تیم شده است.
پروژه نوسازی ورزشگاه اولدترافورد با توجه به تغییرات مالکیتی احتمالی یونایتد فعلا متوقف شده است.
تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول از آن آمریکا و نیمه دوم از آن ایران. با این تفاوت که حریف در نیمه نخست به گل رسید اما ایران در نیمه دوم نه.
زنی به‌نام «ریچل ریج‌وی» در تاریخ ۳۱ اکتبر دوقلویی‌ها با اسامی «لیدیا» و «تیموتی» را در بیمارستانی در تنسی آمریکا به‌دنیا آورد که تفاوت بزرگ با زایمان‌های دیگر داشت: نطفه این دو نوزاد در سال ۱۹۹۲ تشکیل شده بود.
امانوئل پتیت، هافبک فرانسوی و سابق آرسنال، تفاوت های زیادی بین این تیم و منچسترسیتی قائل است.
پرسپولیس در شرایطی پس از هفته یازدهم در صدر جدول قرار دارد که یک تفاوت محسوس در این تیم نسبت به فصل پیش وجود دارد.
فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه باید در تربیت نیروی انسانی به تفاوت میان نسل‌ها توجه شود، گفت: ارتش سازمانی است که همه نسل‌ها، از دهه ۴۰ تا ۸۰ در آن حضور دارند و همه در کنار هم کار می‌کنند و همین ویژگی، موفقیت‌های بزرگی را برای این سازمان بوجود آورده است.
رقابت کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی به ساعت روی دست این دو ستاره گلزن نیز کشیده شد.
پروفسور "نیلز بونفلد" دانشمند علوم اجتماعی و محیط زیست در دانشگاه استرلینگ بریتانیا می‌گوید:"اگرچه این مفهوم برای چندین دهه وجود داشته، اما تفاوت در حال حاضر توانایی ساخت نظریه بازی در الگوریتم ها، بازی‌ها و برنامه‌های مبتنی بر رایانه برای کاربرد گسترده‌تر آن است. این امر به ویژه در عصر داده‌های بزرگ صدق می‌کند".
تمیروف برای زدن یک گل، ۳۶ شوت زده بود، ولی لوکادیا با ۵ شوت ۲ گل زده است.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن کسب تساوی مقابل سپاهان را نتیجه یک کار بزرگ از سوی بازیکنان خود دانست.
پرسپولیس با ارائه نمایشی امیدوارکننده، هواداران خود را به بازگشت به جاده قهرمانی امیدوار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ