هم تیمی سابق طارمی می گوید که این مهاجم ایرانی می تواند در ایتالیا خیلی خوب کار کند و خودش را با شرایط وفق دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی ضیا، مجری مشهور در ویدئویی که از خودش منتشر کرده به گرانی اقلام خوراکی و وعده‌های عمل نشده رئیسی کنایه تندی زده است.
راسموس هویلوند با انتقال به منچستریونایتد در حال تبدیل شدن به رکورد فروش باشگاه آتالانتا است. او یکی دیگر از بازیکنانی است که زیر نظر جان پیرو گاسپرینی شکوفا می‌شوند.
کارنامه موفق علی‌آبادی این امید را به وجود می‌آورد که او بتواند در میدان عمل دست به یک جراحی بزرگ در حوزه صنعت، معدن و تجارت بزند آن‌هم به دور از هرگونه تبعیت از اقتصاد دستوری و پرهیز از هرگونه نسخه‌های کوتاه‌مدت و مقطعی که مدیران گذشته را با چالش‌های متعدد مواجه کرد و در آخر یا آن‌ها را وادار به استعفا کرد یا با استیضاح کنار گذاشته شدند.
کارنامه مستاجر جدید ساختمان سمیه این بارقه امید را به وجود می‌آورد که او بتواند دست به یک جراحی بزرگ در حوزه صنعت، معدن و تجارت بزند آن هم به دور از هرگونه تبعیت از اقتصاد دستوری و پرهیز از هرگونه نسخه‌های کوتاه مدت و مقطعی.
شبکه اسکای ایتالیا می‌گوید سزار آسپیلیکوئتا در حال مذاکره با چلسی برای ترک این تیم است و او در یک قدمی پیوستن به اینتر قرار دارد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر هدایت تیم ملی قطر را بر عهده دارد، با تمجید از بازیکن سابق خود گفت: طارمی می‌تواند ۶ سال دیگر در سطح بالا بازی کند.
با اعلام مطبوعات ایتالیایی، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تصمیم خود را برای ادامه حضور در جمع جالوروسی‌ها در فصل آینده گرفته است.
منچستریونایتد آماده است 53 میلیون پوند صرف خریدن کیم مین جائه کند. رقم فسخ قرارداد او 40 میلیون پوند است اما یونایتد می‌خواهد بقیه رقبا را از میدان به در کند.
نصیرزاده می‌گوید فسخ کاوه رضایی غیرقانونی بوده و تراکتور می‌تواند از او شکایت کند، ولی می‌خواهند با او مذاکره کنند.
سرمربی سابق تیم ملی روسیه درباره سردار آزمون با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی کشورش هشدار داد.
یولیان ناگلزمان در نشست خبری امروز خود گفت که ناراحتی ژوائو کانسلو از نیمکت‌نشینی را درک می کند ولی در این مورد با او صحبت‌های خوبی داشته است.
سادیو مانه ابراز اطمینان کرد که تیم سابقش لیورپول می تواند بار دیگر با یورگن کلوپ اوج بگیرد.
ساسان انصاری در‌ کنفرانس خبری پیش از دیدار با الفیصلی، به تمجید از جواد نکونام پرداخت.
ژاوی اطمینان دارد که آنسو فاتی می تواند عملکردی مشابه مارکوس رشفورد در یونایتد را داشته باشد و فصلی 25 گل بزند.
اسطوره منچستریونایتد و فوتبال ایرلند از بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، تمجید کرد و گفت که توانایی بازی در بزرگترین تیم های دنیا از جمله رئال را دارد.
بابک مرادی می گوید با اینکه آلومینیوم تیم خوبی است اما آنها برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهند شد.
حالا که گرت بیل با فوتبال خداحافظی کرده پپ گواردیولا با علاقه او به گلف شوخی کرد و امیدوار است روزی با این ستاره بازنشسته ولزی گلف بازی کند.
خبرنگار روزنامه او جوگو در گفتگو با خبرنگاران ایرانی می‌گوید طارمی با هوش بالای خود می‌تواند پنالتی بگیرد.
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.
مربی تیم ملی تکواندو تاکید کرد که باید شرایط برای ادامه همکاری او با تیم ملی مهیا شود.
آرن اسلات، سرمربی فاینورد، معتقد است که علیرضا جهانبخش قابلیت حضور در ترکیب اصلی این تیم را دارد.
یک فرش شناس کتابی درباره قالی ایرانی دوره صفویه نوشته که اکنون در موزه کشور ایتالیا نگهداری می‌شود. او این قالی را تنها قالی امضادار می‌داند.
یک فرش شناس کتابی درباره قالی ایرانی دوره صفویه نوشته که اکنون در موزه کشور ایتالیا نگهداری می‌شود. او این قالی را تنها قالی امضادار می‌داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ