منابع آگاه خبر از بازگشت احتمالی گرگ برهالتر به نیمکت تیم ملی امریکا می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف در پاسخ به پرسشی در خصوص شفاف سازی مجلس درباره ماجرای سلاح‌ورزی، با اشاره به موضوعاتی که در خصوص سلاح‌ورزی در فضای مجازی مطرح شده است، گفت: من او را تا کنون ندیده‌ام و تنها اسم و عکس وی را همزمان با مباحث مطرح شده در رسانه‌ها مشاهده کرده‌ام.
داشتن یک ارتباط قوی با ژرژ مندس برای بارسلونا حیاتی است و این باشگاه با کمک او می‌تواند امیدوار به ساخت دوباره یک تیم قدرتمند باشد.
کارشناس روانشناس صداوسیما خطاب به خانم‌ها: «شوهرت قهر کرد منتش رو نکش...!» او همچنین گفت: زن ذاتا موجود ظریفی است و فقط اوست که میتواند قهر کند! او درباره قهر مردان گفت: طوری قهر می کنند و جلو تلویزیون می‌نشینند که انگار گوریل است.
رحیمی‌جهان‌آبادی درباره تصمیم تغییر شمخانی، گفت: به‌هرحال رئیس دولت اختیاراتی دارد و می‌تواند در چارچوب آن عمل کند. اما پیامد‌های این تغییر قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌دانم دیدگاه دبیر جدید چیست و چقدر متفاوت با شمخانی است. قدر مسلم خلأ تجربه شمخانی و دیدگاه‌های مرضی‌الطرفین او در جناح‌های سیاسی در شورایعالی امنیت ملی پر نخواهد شد و وجود شمخانی در شرایط کنونی کشور بسیار موثر بود.
فراتر از ورود به مجلس، گام بلندتر شمخانی می‌تواند خیز بلند برای رقابت بر سر ریاست پاستور باشد. او می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۴ در صورت تایید از سوی شورای نگهبان یکی از رقیب‌های جدی برای سید ابراهیم رئیسی باشد
ستاره‌هایی که به ساپینتو در طول فصل پیشنهاد شده‌اند گزینه‌های جذابی در فصل نقل و انتقالات هستند که می‌توانند هر تیمی را زیر و رو کنند. امید ابراهیمی باجناق خسرو حیدری یکی از این نفرات است که دوباره پرونده بازگشت وی به استقلال باز شده و او بدون قرارداد با باشگاه‌های قطری می‌تواند به استقلال برگردد.
با وجود همه اتهامات و تخلفات بالقوه و بالفعل، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرده که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حاضر خواهد شد و باور دارد که پیروز می‌شود و ظاهرا طبق قانون هیچ کدام از سلسله پرونده‌های قضایی او نیز نمی‌تواند مانع نامزدی‌اش در انتخابات شود.
ChatGPT یک ربات هوش مصنوعی است که اطلاعات را به صورت مکالمه ارائه میکند. میتوانید از او سوالاتی درباره ناامیدی و ترس و افسردگی بپرسید و پاسخ بگیرید، اما آیا این میتواند پاسخگوی نیاز‌های درمانی شما باشد؟ این ربات میتواند جای روانپزشک یا مشاور را برای شما بگیرد؟
ریکاردو ساپینتو نامه جدیدی به باشگاه استقلال درباره پرداخت نشدن مطالبات خود ارائه نکرده است.
مصطفی ملکیان گفت: درست است که صرف امید داشتن خودش امیدآفرینی هم می‌کند، اما باید به این نکته نیز توجه کردکه می‌توان امید را با کردار و گفتار و زبان بدن القا کرد. به عبارت دیگر با اینکه صرف امید ورزیدن به دیگران سرایت می‌کند، اما حتی طرز نگاه آدم و نوع رفتار و کردار و گفتار او هم می‌تواند امیدآفرینی کند.
سرمربی سابق تیم ملی روسیه درباره سردار آزمون با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی کشورش هشدار داد.
او بهترین راننده تاریخ نیست، اما یک نماد است که در جالب ترین سناریو، می تواند دوباره قهرمان شود.
لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن، در اظهارنظری جنجالی درباره ستاره فرانسوی تیمش، کیلیان امباپه، گفت او ظرفیت بیشتری دارد و می‌تواند بهتر از آنچه این روزها به نمایش می‌گذارد فوتبال بازی کند.
نگرانی‌ها درباره کوین یامگا برطرف شده و او می‌تواند در بازی روز دوشنبه مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان برود.
سرمربی النصر معتقد است که رونالدو می تواند پیش از پایان دوران حرفه ای خود دوباره به فوتبال اروپا برگردد.
نکاتی مبهم درباره مهاجرت سارا وجود دارد که احتمالا نیاز به واکاوی بیشتر دارد. اولین و مهم‌ترین آن نکات می‌تواند بررسی‌کردن دلیل مهاجرتش باشد؛ آیا او به دلیل مسائل سیاسی از ایران رفته است؟
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که برنامه این تیم برای عیسی آل‌کثیر چیست و آیا می‌تواند جایگزین لوکادیا و دیاباته باشد؟ گفت: آل‌کثیر آماده بازی نشده است و هنوز شش ماه از مصدومیت او نگذشته است.
نزدیک به شش دهه قبل جمال عبدالناصر رئیس جمهوری فقید مصر در سخنانی با بیان رد خواست مرشد وقت اخوان المسلمین برای اجبار حجاب در خیابان های مصر، می گوید: به او گفتم وقتی شما نمی توانی برای دختر خودت که دانشجوی پزشکی و بی حجاب است، تعیین تکلیف کنی و نسخه اجبار حجاب را بپیچی، من چطور می توانم برای ۱۰ میلیون زن مصری این اجبار را جاری کنم؟
هدایت الله خادمی درباره انتقاد شدید رئیس جمهوری از خواص و مصادیق یأس آفرینی گفت: آقای رئیسی سال ۱۳۹۶ هم کاندیدای ریاست جمهوری بود و علاقه داشت رئیس دولت شود تا کاری برای کشور انجام دهد. او سال ۱۴۰۰ در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت اما در واقع او گرفتار تیم‌هایی شد که در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت شایستگی قرار گرفتن در مسئولیت های کلان اجرایی را نداشتند.
غرب نمی‌تواند تصور کند که رئیس جمهور روسیه اگر ملت و رژیم خود را در معرض تهدید وجودی ببیند یک بازیگر منطقی خواهد بود. اگر پوتین نتواند به طور متعارف از کریمه دفاع کند در آن صورت‌ عدم استفاده از تمام ابزار‌های در اختیارش از جمله تسلیحات هسته‌ای می‌تواند منجر به ضعیف شدن موضع‌اش در مسکو شود. دست کم از دید پوتین این امر می‌تواند تهدیدی برای بقای سیاسی داخلی او در روسیه باشد.
دوران محرومیت سرمربی استقلال به پایان رسیده و او می‌تواند در بازی مقابل هوادار تیمش را از روی نیمکت هدایت کند. البته اگر در این دیدار هم اتفاقی برای او رخ ندهد و دوباره کارت قرمز از داور دریافت نکند!
جدی شدن مصدومیت مهاجم استقلال می‌تواند او را تا نیم فصل و یا حتی تا پایان فصل خانه نشین نماید.
اگر کی‌روش بخواهد در هتل زندگی کند تکلیف کاملاً مشخص است، ولی اگر اصرار بر زندگی در داخل آپارتمان مسکونی داشته باشد باید ببینیم دوباره فدراسیون می‌تواند برای او در داخل همان برج یک واحد اجاره کند یا دیگر شرایط جهت انجام چنین کاری محقق نخواهد شد؟
انصاری که به تازگی ۳۱ ساله شده حالا باید تصمیم مهمی را درباره آینده فوتبالی خود بگیرد. این بازیکن به اعتقاد خودش از نظر جسمانی مشکلی برای ادامه فوتبال و حضور دوباره در مستطیل سبز ندارد، اما از طرف دیگر او می‌تواند با خداحافظی از فوتبال به مربیگری نیز بپردازد و یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ