لوئیس سوارز اطمینان دارد که اگر نیمار در بارسا می ماند و به پی اس جی نمی رفت، می تواند برنده توپ طلا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواهر زن جوان به مأموران گفت: خواهرم ساعتی قبل از مرگش به من پیام داده که دست به خودکشی زده و همسرش در این زمینه نقشی ندارد، اما پیام خواهرم مشکوک بود چرا که طرز نوشتاری پیام او با پیام‌های قبلی که داده بود فرق داشت.
احمد در ادامه افزود: «شب حادثه وقتی به خانه برگشتم درگیری بین من و همسرم بالا گرفت. ساعتی بعد همسرم جلوی در ایستاد. سراغ او رفتم و گفتم چرا بالا نمی‌آیی که به من گفت منتظر برادرانش است. می‌گفت برادرانم می‌خواهند بیایند چند دقیقه‌ای من را ببینند و بروند. راستش خیلی تعجب کردم. گفتم اگر برادرانت می‌خواهند به خانه‌مان بیایند چرا باید تو را مقابل در خانه ببینند؟»
برادر ۲۰ ساله مقتول به نام حامد که با پلیس تماس گرفته بود ضمن اعتراف به قتل خواهرش در بازجویی‌ها گفت: حدود یک سالی بود که خواهرم مهناز از شوهرش قهر کرده و به خانه پدری ام برگشته بود، اما از مدتی قبل به رفتار‌های او مشکوک شده بودم. به همین خاطر مخفیانه نرم افزاری روی تلفنش نصب کردم و متوجه شدم روابط نامناسبی دارد.
رضا درویش اعلام کرد که کریم باقری در ترکیب فصل آینده نیمکت سرخپوشان جایی ندارد و سیدجلال حسینی مربی این تیم خواهد شد.
رضا درویش اعلام کرد که کریم باقری در ترکیب فصل آینده نیمکت سرخپوشان جایی ندارد و سیدجلال حسینی مربی این تیم خواهد شد.
یکی از مدیران باشگاه گفت مشکل کریم باقری مالی نیست و مسائل دیگری در میان است که ان‌شاءالله حل خواهد شد چرا که آقا یحیی او را می‌خواهد.
حسن اکبری گفت: با مرکز ملی ذخایر ژنتیکی تفاهمنامه‌ای داریم بدین جهت با آن‌ها هماهنگ کردیم تا همزمان با کالبدشکافی اندام‌های جنسی او را بردارند و ذخیره کنند چراکه این اندام‌ها ارزشمند هستند و در آینده در صورت نیاز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. به عبارتی ژن «پیروز» تا همیشه حفظ خواهد شد.
پرویز سلیمانی در یک روز دو داغ می‌بیند؛ اول برادری که او و پنج خواهر و برادرش را بزرگ کرده، بعد داغ مادر که بر سر جنازه برادر پر می‌کشد. پیرهن عزای آنان سه سال بر تن پرویز می‌نشیند، تا...
آقای بازیگر گفت: قرار شد برای شروع ۵ هزار دلار برای سرمایه‌گذاری به جمشید بدهم و او وعده داد که به‌زودی این مبلغ دو‌برابر خواهد شد. من هم ۵ هزار دلار تهیه کردم و روز حادثه با جمشید در رستورانی واقع در شمال پایتخت قرار گذاشتم. آن روز با دوستانم سر قرار رفتم، اما هرچه منتظر نشستم خبری از جمشید نشد تا اینکه نیم ساعت بعد به من زنگ زد و گفت در ترافیک گرفتار شده است. او محل قرار را تغییر داد. قصد او این بوده که من تنها در محل قرار با او حاضر شوم تا نقشه‌اش را عملی کند.
احمد موسوی می‌گوید درگیری او با مهدی ترابی کاملا فوتبالی بوده و قطعا رای کمیته انضباطی هم به همین شکل صادر خواهد شد.
متهم جوان گفت: با تهدید اسلحه همسر سابقم، مادر و خواهرش و پسرم را داخل اتاق حبس کردم. می‌خواستم همسر و پسرم را به قتل برسانم و بعد خودکشی کنم، اما زمانی که پلیس وارد شد و آن‌ها را نجات داد، تصمیم گرفتم با کشتن خودم جلوی چشم همسر سابقم از او انتقام بگیرم که موفق نشدم و پس از حدود یک ساعت بازداشت شدم.
لبخند بی‌رنگ آقا کریم روی تخت بیمارستان غم‌انگیزترین تصویری است که از او به یادگار خواهد ماند.
الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، از تصمیم فرناندو سانتوس برای نیمکت نشین کردن این بازیکن انتقاد کرد.
روبن دیاز خاطره اولین جلسه تمرینی با رونالدو در تیم ملی پرتغال را برای همیشه در ذهنش حفظ خواهد کرد.
زن متهم گفت: برادرم برای پرداخت مهریه همسر سابقش از خانه‌های مردم سرقت می‌کرد، اما یک شب هنگام سرقت بازداشت شد و به زندان افتاد. شاکی پشت شاکی بود که برادرم را شناسایی کرد و رد مال سنگینی به گردن او افتاد. از طرفی هم مهریه سیما را باید می‌داد، ولی مگر چقدر از این دزدی‌ها گیرش آمده بود که هم رد مال بدهد و هم مهریه. من و خواهرم رفتیم از شاکی‌ها رضایت بگیریم، اما آن‌ها پول‌هایشان را می‌خواستند. راه دیگری نداشتیم، با خواهرم فکر کردیم به این نتیجه رسیدیم که ما هم سرقت کنیم.
عباس عبدی گفت: یک‌دهه توقف مطلق کردیم و بعد می‌گوییم همه جای دنیا همین است. همین ایده خطرناک است که مدام می‌گوییم همه جای دنیا همین است. نسل جدید دارای ریا و دروغ نیست. نسل جدید فقط به این دلیل به خیابان آمدند. من را اگر به بازجویی ببرند می‌دانم بازجو چه می‌خواهد، به خواست او حرف می‌زنم، اما این نسل ریا نمی‌کند و اصلا نمی‌فهمد بازجو چه می‌خواهد. / ناصر ایمانی: باید به خواسته‌های نسل جوان توجه شود. آن‌ها باید دیده شوند. اگر مشکلات اقتصادی حل نشود، این اعتراضات تکرار خواهد شد.
متهم انگیزه خود را از قتل پدرش بد‌رفتاری و تحقیر کردن عنوان کرده بود در مراحل بعدی بازجویی گفت: روز حادثه دوباره با هم بحث کردیم. او اصرار داشت باید مطابق فرقه انحرافی او رفتار کنم و من هم، چون می‌دانستم اساس آن فرقه دروغ و ناراستی است زیر بار نرفتم. بار‌ها گفته بودم نمی‌خواهم معتقد به فرقه انحرافی او باشم و می‌خواهم مسلمان شوم، اما پدرم مخالفت جدی می‌کرد و روبه‌رویم می‌ایستاد تا اینکه بحث‌مان به درگیری کشید و من هم از شدت عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم و از خانه بیرون رفتم.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با نکونام به هماهنگی کامل دست پیدا کردیم و برای لیگ قهرمانان هم برنامه داریم. بنابراین او در فولاد ماندنی خواهد بود.
زن ۴۳ ساله گفت: من به خواست شاهرخ (همسرم) زندگی در کنار خواهر و برادران او را در حالی آغاز کردم که هیچ کس اهمیتی به من نمی‌داد و رفتارشان با من به گونه‌ای دیگر بود. آن‌ها در طول چند روز هیچ گاه با من سخن نمی‌گفتند به طوری که روز‌ها را می‌خوابیدند و شب‌ها تا سپیده صبح بیدار بودند. هیچ کس در خانه آن‌ها غذا نمی‌پخت و بیشتر اوقات نیمرو می‌خوردند و با کسی هم رفت و آمد و معاشرت نداشتند.
کریم بنزما به دلیل مصدومیت، سه هفته دور از میادین خواهد ماند و بازی برابر اتلتیکو مادرید را نیز از دست خواهد داد. او در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد.
رییس پیشین کمیته ملی المپیک گفت: ۶ بار به خسروی وفا مراجعه و از او خواهش کردم که در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کند و من به این کمیته خوشبین هستم.
رییس پیشین کمیته ملی المپیک گفت: ۶ بار به خسروی وفا مراجعه و از او خواهش کردم که در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کند و من به این کمیته خوشبین هستم.
امیر در تحقیقات به قتل خواهرش گفت: خواهرم مجرد بود و دلش می‌خواست که با دوستانش بیرون برود، اما من با این موضوع مشکل داشتم. سر همین موضوع دعوایمان شد. وقتی برای استراحت به اتاقش رفت دقایقی بعد وارد اتاق او شدم و در حالی که خواب بود با روسری خفه‌اش کردم.
برای نخستین بار یک فضانورد زن اروپایی خارج ایستگاه فضایی بین المللی پیاده روی فضایی انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ