خورخه والدانو، اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است لیونل مسی بسیار شبیه به مارادونا شده و می تواند آرژانتین را قهرمان جهان کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشک چشمان ولاد میخ‌کش خون‌آلود بوده که دلیلش نشت خون به مجاری اشک او بوده است. این وضعیت جدی‌ترین بیماری ولاد نبود، اما ترسناک‌ترین اختلال او بود که امروز به نام همولاکریا شناخته می‌شود و وضعیتی است که در آن فرد اشک‌های حاوی خون گریه می‌کند. احتمالا در آن زمان اشک‌های خون‌آلود ولاد بازتابی از روح شرور او دانسته می‌شد نه یک بیماری.
وزیر خارجه روسیه دلیل اصلی بی‌فایده بودن مذاکره با رئیس جمهور اوکراین را شخصیت غیرمستقل او دانست.
روزنامه فرهیختگان نوشت: اینکه گروهی بدون توجه به شخصیت چندبعدی شهید بهشتی صرفا با هدف تحقق ایده خود اظهاراتی را مورد توجه قرار داده و بیلبورد‌های تبلیغاتی شهر را مملو از آن کند، باعث می‌شود تا شهید بهشتی از یک شخصیت پیچیده و مملو از تجربه در زمینه حکمرانی در اذهان عمومی به یک شخصیت تک‌بعدی تقلیل یابد.
مدافع استقلال به نحوه رفتار و خوشحالی دروازه‌بان پرسپولیس در دربی برگشت انتقاد کرد.
کیهان نوشت: غنی‌نژاد در مناظره قبلی هم ضمن ترور شخصیت شهید مظلوم دکتر بهشتی (ره)، انگ «چپ مصدقی» به آن شهید زد و حال آنکه گروهک‌های چپ التقاطی در اوایل انقلاب، برای ترور شخصیت مشابه، شهید بهشتی را لیبرال جا می‌زدند و سرانجام هم آن شهید والامقام را در بمب‌گذاری جنایتکارانه ۷ تیر ترور کردند.
همسر مرحوم حجازی با تشکر از مهدی تاج بابت ابراز لطف به اسطوره استقلال، از روابط خوب بین دو طرف صحبت کرد.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، بار دیگر از ژوزه مورینیو به تندی انتقاد کرد و گفت او با خوش‌شانسی محض به فینال لیگ اروپا رسیده است.
او فرزند باشگاه و محصول سال‌ها آموزش در آکادمی آنهاست. بازیکنی با توانایی فنی بالا، شخصیت قوی و دوست داشتنی
از آنجا که شخصیت هر فرد مثل یک راز برای او میماند، پس میتوانید از این تست برای فاش کردن راز شخصیتی همسر یا دوستانتان استفاده کنید.
ستاره چلسی گفت که او رابطه خوبی با الاغ ها دارد و آنها را الگوی خود قرار داده است.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از شخصیت میروسلاو بلاژویچ که امروز از دنیا رفت، گفت: کاری که او با من در تیم ایران کرد بی سابقه و نادر بود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از محمد صلاح، ستاره مصری خود، بابت کاهش تعداد گل‌هایش دفاع کرد.
ستاره سابق آلمان در جام جهانی اظهارات تندی علیه کریس رونالدو مطرح کرد.
پرداختن به شخصیت علی موسیو پایه‌گذار مرکز غیبی تبریز موضوع مستندی است که این روزها به جشنواره فیلم حقیقت راه پیدا کرده در این مستند گذری هم به خانه او زده شده است.
پرداختن به شخصیت علی موسیو پایه‌گذار مرکز غیبی تبریز موضوع مستندی است که این روزها به جشنواره فیلم حقیقت راه پیدا کرده در این مستند گذری هم به خانه او زده شده است.
«هیچکس نتوانست جای مرحوم پورحیدری را در استقلال بگیرد؛ او اگر حرفی می‌زد پای آن می‌ایستاد و خیلی از کارها را یک‌تنه پیش می‌برد.»
هوگو آلمیدا معتقد است که سبک مربیگری مورایس با مورینیو متفاوت است.
بحث و جدال بر سر جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از بایرن مونیخ و نحوه انجام این کار از سوی او همچنان ادامه دارد.
ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، با انتشار ویدیویی ادعا کرده که قصد دارد افشاگری‌هایی درباره شخصیت واقعی او منتشر کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: همانطور که شهادت سردار همدانی فرصتی برای گشودن کارنامه جهادی و حماسی او مهیا کرد، گستاخی اخیر نیز شرایطی برای تبیین ابعاد شخصیتی او به شمار می‌رود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانیه اخیر میرحسین،گفت:بی‌اعتنایی نسبت به او بهترین پاسخ است؛ موسوی یک شخصیت مرده سیاسی است که با این کار می‌خواهد خود را زنده کند.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.
یکی از ضعف‌های اجتناب ناپذیر نظرسنجی‌های انتخاباتی به ویژه نظرسنجی‌هایی که در معابر عمومی انجام می‌شود، این است که اشخاص لزوماً منفرد نیستند و قاعدتاً وقتی شخصی آن‌ها را همراهی می‌کند، ممکن است، نظر واقعی‌شان را سانسور کنند و با توجه به فضای کنونی جامعه، دور از انتظار نیست که این میزان خودسانسوری قابل توجه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ