دادگاه مرکزی مادرید محرومیت سه جلسه ای روبرت لواندوفسکی را موقتا تعلیق کرد و به این ترتیب او می تواند فردا برابر اسپانیول بازی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داور‌جنجالی دربی که با اعلام افشاریان چهار ماه از حضور در میادین محروم شده بود در لیست داوران هفته دوم قرار دارد.
مهدی قایدی می گوید که پس از اخراج ساپینتو، از کنار زمین و توسط نیمکت نشینان به آنها هیجان وارد می شد که دربی را برده اند.
حسینی در شرایطی امروز برابر پرسپولیس به میدان می رود که او هرگز در جریان بازی، موفق به شکست این تیم نشده است.
لئاندرو پریرا امیدوار است اولین دربی خود را تجربه کند اما بعید است او در این بازی فیکس باشد.
شاید شنیده باشید که یک سرمربی برای جلوگیری از محرومیت یک ستاره‌ او را پیش از بازی خاص نیمکت‌نشین کرده باشد اما بازی با یک ترکیب کامل در آستانه محرومیت، تفریح پرسپولیس بود!
در آرای کمیته انضباطی در خصوص بازی شهرآورد اثری از محرومیت با جریمه برای ساپینتو نبود.
به احتمال بسیار زیاد رافائل لیائو برای بازی رفت یورو دربی مقابل اینتر در دسترس نخواهد بود و مصدومیت روز گذشته کار دست او داد.
ساپینتو در فصل جاری چندین و چندبار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه و محروم شده است و اگر به این اتهام او هم رسیدگی شود، احتمال دارد چند بازی باقیمانده فصل را هم از دست بدهد.
یحیی گل‌محمدی تمامی نفراتش را در فاصله آخرین تمرین پیش از دربی در اختیار دارد تا دست او کاملا برای این بازی باز باشد.
کریستیانو رونالدو در دربی ریاض با حرکتی عجیب روی بازیکن الهلال عربستان مرتکب خطا شد و از داور کارت زرد گرفت. او در پایان بازی هو شد و جواب هواداران حریف را با واکنشی منشوری داد
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در آستانه دیدار حساس با رئال مادرید در دربی پایتخت اسپانیا می‌گوید تیمش از آمادگی کامل برخوردار است و بر خلاف شایعات با داور این مسابقه مشکلی ندارد.
مهدی تارتار امیدوار است روند شکست ناپذیری خود مقابل سپاهان را حفظ کند.
دربی شهر منچستر پانصدمین حضور پپ گواردیولا به عنوان مربی در بازی های لیگ است. او با بارسا، بایرن و منچسترسیتی، آمار و ارقام رشک برانگیزی دارد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
کمتر از یک ماه قبل، آرژانتین و هلند با داوری متئو لاهوز به مصاف هم رفتند و بازی بسیار هم پرتنش شد. لیونل مسی و دیبو مارتینز در پایان مسابقه از خجالت داور اسپانیایی که دیروز دربی بارسلونا را داوری کرد، در آمدند.
ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از تساوی در دربی کاتالونیا گفت کنترل بازی از دست داور مسابقه، ماتئو لاهوز، خارج شده بود ولی بارسا دو امتیاز را به دلیل عملکرد خودش از دست داده و نه تصمیمات او.
ساعاتی پیش بود که دیوان عالی مرکزی مادرید حکم به تعلیق محرومیت سه جلسه ای روبرت لواندوفسکی داد و او فردا می تواند در دربی برابر اسپانیول بازی کند.
ارسلان به دلیل اتفاق دیگری هم در این بازی مرکز توجه قرار گرفت؛ او بعد از گل‌زنی، نه‌تنها به دلیل اتفاق‌های اخیر در ایران خوشحالی نکرد، بلکه اشک هم از چشمانش جاری شد تا مورد سانسور صداوسیما هم واقع شود؛ صحنه‌ای که کارگردان تلویزیونی تلاش زیادی برای پنهان‌ماندن آن از روند دربی کرد. ارسلان که پیش‌تر با گیتارنوازی‌اش برای هواداران رقیب کری می‌خواند، شاید پس از گل‌زنی نت شادی برای نواختن نداشت.
سرمربی نساجی می گوید که تیم او در شرایط خوبی به سر می برد و تعطیلات لیگ، نمی تواند آسیبی به آنها بزند.
آنچه مسلم است گل‌محمدی وارد داستانی شده که باید مدیریتش کند، چون به هرحال همین بازیکنان قرار است در دربی برای او بازی کنند.
مصدومیت هافبک دفاعی سرخ‌ها در بازی برابر سپاهان می‌تواند چند هفته‌ای او را از ترکیب این تیم دور کند.
به کمیته داوران پیشنهاد شده است در این بازی با محول کردن قضاوت بازی به علیرضا فغانی از او تجلیل بعمل آورد.
کارلو آنچلوتی اعتقاد دارد که دیه‌گو سیمئونه، پس از شکست در دربی، از سبک بازی رئال تعریف کرده و قصد کنایه زدن نداشت.
کریم بنزما شب گذشته برابر سلتیک مصدوم شد و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست. رئال یازده روز دیگر باید به مصاف اتلتیکو برود و شاید کریم این بازی حساس را از دست بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ