مدیر آکادمی باشگاه دیناموتفلیس معتقد است خویچا کواراتسخلیا می تواند به راحتی در رئال مادرید بدرخشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همشهری نوشت: اظهارات جلیل رحیمی جهان‌آبادی درحالی در چند روز گذشته ادامه داشته است که انتظار می‌رود هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برخورد مناسب و درخوری با این نماینده انجام دهد تا به او یادآوری شود که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است و نباید علیه مردم خود شمشیر به‌دست بگیرد!
متهم گفت: «همسر عماد در فرصتی مناسب کلید خانه مجردی شوهرش را پیدا کرده و از روی آن ساخته بود. او از من خواست وارد خانه شوهرش شوم و وقتی او به خانه‌اش آمد، با ضربات چاقو او را از پای دربیاورم. من هم با همدستی دوستم در زمانی که همسر عماد گفته بود او به خانه مجردی می‌رود، وارد خانه اش شدیم و وقتی عماد وارد شد او را غافلگیر کرده و با ضربات چاقو از پای درآوردیم.»
ناچو گفت اگر انتخاب با او بود، همین تابستان امباپه را برای رئال مادرید می‌خرید. او همچنین کین را مناسب سبک بازی رئال دانست.
دختر احمدرضا عابدزاده تولد او را تبریک گفته است.
شرایط او امروز وخیم‌تر و در نهایت به بیمارستان منتقل و بستری شد. میراسماعیلی تحت نظر است و حال عمومی او نسبتا مناسب گزارش شده است.
سرمربی سپاهان از صحبت های مدیرعامل پرسپولیس علیه خودش ناراحت شد و با احترام به او گفت که حرف هایش را به صورت رو در رو بزند تا پاسخ مناسب را دریافت کند.
روزنامه تلگراف مدعی است فلورنتینو پرز، بحران اخیر در پاری سن ژرمن را فرصتی مناسب می‌بیند تا بار دیگر برای جذب کیلیان امباپه تلاش کرده و او را راهی مادرید کند.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید باشگاه نیوکسل بعد از بررسی جذب کریستیانو رونالدو او را گزینه‌‌ای مناسب برای تیمش تشخیص نداده و به جای او نیمار را هدف گرفته است.
سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس می‌گوید در صورت برنامه‌ریزی مناسب و توجه کافی به تیم‌های پایه، این تیم در سال‌های آینده ستارگان زیادی خواهد داشت.
طارمی علاقه خود را به بازی در لیگ برتر انگلیس هرگز پنهان نکرده است و با توجه به فعالیت دوستان و مدیر برنامه او برای پیدا کردن یک تیم مناسب در لیگ جزیره، بعید نیست.
ضرغامی در توئیتی نوشت: در مورد جذب قشر خاکستری باید بگویم که من خودم جزو قشر خاکستری هستم و به آن افتخار می‌کنم و با کسانی که خودشان را قبّه‌ی نور دانسته و دیگران را رنگ‌بندی می‌کنند، مرزبندی دارم. ملت از این رنگ‌بندی‌ها خیری ندیده است!. ‏در مورد انتخابات بدانید که اجمالاً ریاست جمهوری در ایران دو دوره‌ای است؛ در سال ۱۴۰۸ من هفتاد سال دارم و مناسب این مسؤولیت نیستم. نه شورای نگهبان صلاحیت من را احراز می‌کند و نه دیگر علاقه‌ای به قضاوت آنان در مورد خودم دارم. ‏
وزیر میراث فرهنگی در واکنش به نقدهایی که به نوشته های او می شود نوشت: در سال ۱۴۰۸ من ۷۰ سال سن خواهم داشت و مناسب سمت ریاست جمهوری نیستم.
وزیر میراث فرهنگی در واکنش به نقدهایی که به نوشته های او می شود نوشت: در سال ۱۴۰۸ من ۷۰ سال سن خواهم داشت و مناسب سمت ریاست جمهوری نیستم.
برای همه افراد پیش می‌آید که در پیدا کردن لغات مناسب دچار مشکل شوند. ولی فرد مبتلا به بیماری آلزایمر گاهی کلمات ساده را از یاد برده و لغات نامناسب جایگزین می‌کند. درنتیجه جملات او نامفهوم می‌شوند. اشتباهات دستوری و ناتوانی دنبال کردن یک موضوع از دیگر نشانه‌هاست.
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز جمعه اعلام کرد: انجام دیدار میان رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و بشار اسد همتای سوری او اگر شرایط مناسب باشد، امکان پذیر است.
نواک جوکوویچ ابراز امیدواری کرد که برای حضور در مسابقات تنیس آزاد استرالیا 2023 از او استقبال خوبی صورت گیرد.
پزشکان پله، اسطوره فوتبال برزیل، اعلام کردند که او برای دریافت مراقبت‌های لازم به دلیل عدم کارکرد مناسب قلب و کلیه، برای سه هفته در بیمارستان بستری شد.
محمد نصرتی مربی تراکتور با تمجید از پشتکار و انگیزه سرمربی لالیگایی جدید این باشگاه، مدعی است او در فرصت مناسب قادر خواهد بود اتفاقات بزرگی را نه در تبریز که در فوتبال ایران به جا بگذارد.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، به احتمال زیاد به کارش در این تیم ادامه خواهد داد چون جانشین مناسبی برای او وجود ندارد.
یوسیپ ماسیچ، ستاره این روزهای دیناموزاگرب که در کرواسی او را جایگزینی مناسب برای بروزویچ در تیم ملی می‌دانند دو سال پیش در آستانه مرگ و در حال مبارزه سنگین با سرطان بود.
احمد مسجدجامعی گفت: وقتی کسی با لباس اهل تقوا به خانمی که چندان حجاب مناسبی نداشته، با غرور و عتاب تذکر می‌دهد، آن بانو هم در واکنش به آن ادبیات تند و تیز چادر از سر برمی‌دارد و آن نهی کننده با آب و تاب می‌گوید ببینید که مردم چقدر بی‌حیا شده‌اند. آقای فلسفی نه‌ تنها سخن او را تأیید نمی‌کند؛ بلکه پاسخ می‌دهد که در واکنش این بانو، حماقت جناب‌عالی را هم می‌توان دید.
رئیس پلیس فتای استان کرمان بیان کرد: مشخص شد متهم قبلا با شاکی رابطه دوستی داشته است که در زمانی مناسب و پس از دسترسی به اطلاعات گوشی تلفن همراه او، همراه بانک شاکی را روی گوشی خود نصب و از آن طریق اقدام به برداشت سه میلیارد ریال کرده است.
پدری دخترش را به گورستان کشاند تا طلسمش باطل شود
انتخاب همزمان میرغفاری برای فروش بلیت ها که می تواند یک منبع درآمد خوب برای فدراسیون و یک محل مناسب برای گرفتن امتیاز باشد و دخالت دادن او در کارهای اجرایی حوزه دبیرکل آن هم در آستانه برگزاری مجمع مشکوک به نظر می رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ