ریکاردو ساپینتو نامه جدیدی به باشگاه استقلال درباره پرداخت نشدن مطالبات خود ارائه نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیه‌گو سیمئونه در مورد وضعیت آینده ژوائو فلیکس و خط خوردن او از فهرست اتلتیکو صحبت کرد.
نقش نوه بنیان‌گذار عربستان در خرید جدید الهلال!
هواداران استقلال بعد از ساعت‌ها حضور معترضانه مقابل باشگاه سرانجام بعد از دیدار نیم ساعته یکی از هواداران با او، غرولندکنان به خانه برگشتند.
مربی یوونتوس از بازی عبدالصمد ازلزولی خوشش آمده و مدیران یوونتوس را متقاعد کرده تا پیشنهادی 15 میلیون یورویی برای او به بارسا ارائه دهند.
کیلیان امباپه تحت فشار باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید یا جدایی قرار دارد و از حالا تا پایان نقل و انتقالات می‌توان به 15 روز کلیدی برای تعیین سرنوشت او اشاره کرد.
کیلیان امباپه تحت فشار باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید یا جدایی قرار دارد و از حالا تا پایان نقل و انتقالات می توان به 15 روز کلیدی برای تعیین سرنوشت او اشاره کرد.
لامین یامال 15 ساله که در بارسا به او لقب کودک نابغه را داده اند، تنها یک سال دیگر قرارداد دارد ولی مدیران باشگاه قصد تمدید 6 ساله با او را دارند.
سرخیو ریکو 15 روز بعد از بستری شدن در بیمارستان همچنان در کمای مصنوعی است و شرایط او وخیم گزارش شده.
یک بازیکن 15 ساله به دنبال دعوا در یک مسابقه فوتبال جوانان در آلمان به شدت از ناحیه سر آسیب دید و حالا اعلام شده که او دچار مرگ مغزی شده است.
یک بازیکن 15 ساله به دنبال دعوا در یک مسابقه فوتبال جوانان در آلمان به شدت از ناحیه سر آسیب دید و حالا اعلام شده که او دچار مرگ مغزی شده است.
آرنه اسلوت آماده پیوستن به تاتنهام بوده اما فاینورد برای فسخ قرارداد او 15 میلیون پوند طلب کرده که باعث عقب نشینی تاتنهام شده است. حالا رابطه اسلوت با فاینورد تیره شده است.
مربی گارناچو در پایه‌های اتلتیکو مادرید گفت که او در 15 سالگی بسیار بی‌انضباط و سرکش بود.
آندره‌آ آنیلی، رئیس سابق و مستعفی باشگاه یوونتوس، درباره رسوایی مالی این باشگاه که باعث کسر 15 امتیاز از بیانکونری شده صحبت کرد و گفت به او اجازه داده نشده از خودش دفاع کند.
اینکه پدری مصدوم، 15 روز دیگر برای بارسا در سن‌مامس بازی کند، چیزی شبیه به معجزه است ولی او وعده داده که وارد فهرست بازی با بیلبائو خواهد شد.
لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی وستهم، در دیدار امشب این تیم مقابل چلسی در دقیقه 15 مصدوم شد و زمین را ترک کرد. ناراحتی شدید او از این مصدومیت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
آنخل دی ماریا بعد از مساوی با آتالانتا تاکید کرد که کسر 15 امتیاز از یوونتوس تاثیری در آینده او ندارد و همچنان از شرایط خود راضی است.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، اعلام کرد با وجود کسر 15 امتیاز از این تیم او قصد جدایی ندارد و به هدایت بیانکونری ادامه خواهد داد.
رشد و پیشرفت اتان امباپه، برادر کیلیان امباپه، سریع و قابل توجه است و او که تنها 15 سال دارد، اخیرا در دو بازی دوستانه برای پی اس جی هم به میدان رفت.
لیونل مسی در تمرین امروز تیم ملی آرژانتین غایب بود تا گمانه‌زنی ها در مورد مصدومیت احتمالی او شروع شود.
شهاب زاهدی در عرض کمتر 15 دقیقه دوبار تیمش را از شکست نجات داد؛ او هر دو بار با ضربه سر گلزنی کرد.
مدافع تیم ملی در جام جهانی روسیه، با خوشحالی از بازگشت کی‌روش به تیم ملی، نظم موجود در اردو را مرهون تجربه او می‌داند.
یک بار دیگر امضای یورگن لوکادیا پای سه امتیاز پرسپولیس نشست تا او نقش بی‌بدیل خود در صدرنشینی تیم سرخپوش پایتخت را ایفا کرده باشد.
یامین لامال با تنها 15 سال سن امروز در تمرین تیم اول بارسلونا حاضر شد. در لاماسیا به او لقب مسی کوچک داده‌اند.
کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ