قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: با برنامه‌ریزی‌ و اقدامات صورت گرفته و همت و تلاش کارکنان، خودروهای ناقص در سایت مرکزی ایران خودرو به صفر رسیده و صرفا خودروهای ناقص سایت تبریز در حال تکمیل و تجاری سازی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمایت های دولت از خودرسازان منجر به توقف تولید خودروهای ناقص شد
مانده تعهدات به مشتریان از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد خودروسازان به شمار می‌رود که گروه صنعتی ایران‌خودرو با حذف خودروهای ناقص و افزایش تولید و عرضه توانسته با اصلاح رویکرد آینده فروشی، مانده تعهدات خود به مشتریان نسبت به تولید کامل را از ۹۴ درصد سال گذشته به ۵۵ درصد کاهش دهد.
مانده تعهدات به مشتریان از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد خودروسازان به شمار می‌رود که گروه صنعتی ایران‌خودرو با حذف خودروهای ناقص و افزایش تولید و عرضه توانسته با اصلاح رویکرد آینده فروشی، مانده تعهدات خود به مشتریان نسبت به تولید کامل را از ۹۴ درصد سال گذشته به ۵۵ درصد کاهش دهد.
با توقف تولید خودرو ناقص و عرضه خودرو به صورت عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان، گردش مالی و نقدینگی در گروه صنعتی ایران‌خودرو با فروش خودروهای کامل تقویت شده و آمارها بیانگر افزایش تولید در این گروه صنعتی است.
مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت از تولید ۹ خودروی جدید داخلی از سال آینده خبر داد و گفت: تولید و انباشت خودروی ناقص صفر شده است؛ البته در سالهای قبل خودروهای ناقص جز آمار تولید ذکر می شدند.
فاطمی‌امین، وزیر صمت گفت: تعداد خودروهای ناقص کف پارکینگ به صفر رسیده است.
با پایان یافتن خودروهای ناقص سایت تبریز، گروه صنعتی ایران‌خودرو با معضل خودرو ناقص برای همیشه خداحافظی کرد.
صادرات خودرو از سال ۱۴۰۲، گرانفروشی خودروهای مونتاژی، تکمیل خودروهای ناقص، بسترسازی فروش طلا در اینترنت کاهش صادرات گاز و بنزین به عراق از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال چند محصول جدید در صنعت خودروسازی و اواسط سال آینده هم خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت با بیان اینکه از ابتدای امسال تا ۱۹ مرداد ماه ۳۰۰ هزار دستگاه خودروی کامل تولید شده است، گفت:میزان خودروهای ناقص در کف پارکینگ‌ها کمتر از ۱۲ هزار دستگاه است.
هزینه های هنگفت تکمیل خودروهای ناقص بر دوش ایران خودرو/ خودروسازان را منصفانه قضاوت کنید
با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش شبانه‌روزی کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودروهای ناقص در سایت مرکزی به کم‌تر از ۲۰۰ دستگاه رسید و سایت تبریز به عنوان آخرین سایت، در حال تکمیل و جمع‌آوری خودروهای ناقص است.
معاون سیستم جامع تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گروه صنعتی ایران‌خودرو در تامین قطعات و تکمیل خودروهای دارای کسری، پارکینگ‌های ایران‌خودرو خراسان از خودروهای ناقص خالی شد.
غیبی‌پور با اشاره به اینکه جداسازی حساب‌های شخصی از تجاری چند سالی است که مطرح شده، گفت:بر اساس قانون مالیات، هر مبلغی که در حساب تجاری و اقتصادی افراد وارد می‌شود، مشمول مالیات خواهد شد، اما اگر پول به حساب شخصی فرد بیاید که مبلغ آن نامتعارف و سنگین باشد، باید با دلیل و مدرک ثابت کند که منشاء این پول به خاطر کسب درآمد و یا انجام کار نبوده که در این صورت مالیات به آن تعلق نمی‌گیرد.
ندری با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شوک اول را به اقتصاد کشور در سالجاری وارد کرد، بیان داشت: با این اقدام شاهد افزیش قیمت‌ها در بازار‌های مختلف بودیم که به تبع آن تورم نیز افزایش یافت، طبیعتا این وضعیت به منفی شدن بیشتر نرخ بهره در اقتصاد کمک که بعد از آن نیز رالی هجوم برای تبدیل ریال به کالا‌های سرمایه آغاز شد که این موضوع سرعت گردش پول در اقتصاد را افزایش داد که این موضوع به افزایش بیشتر تورم دامن زد.
برخورد با مسببان مرگ خرس قهوه ای
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی
لحظاتی ترسناک از سیل شدید در الرستاق (کشور عمان) که منجر به مرگ چند نفر شد را ببینید.
هفتم اردیبهشت امسال کشف جنازه عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در زمین‌های کشاورزی یکی از روستا‌های شهرستان گرگان خبرساز شد.
طبق برنامه به صفر رساندن خودروهای ناقص پارکینگ‌های گروه صنعتی ایران خودرو و پس از سایت خزر، سایت فارس این گروه صنعتی موفق به تکمیل و تجاری‌سازی تمامی خودروهای ناقص و کسری‌دار شد.
پس از تحقق برنامه های افزایش تولید گروه سایپا و همچنین تکمیل کاری خودروهای ناقص، تخصیص و شماره گذاری خودروهای مشتریان با همکاری پلیس راهور ناجا به موقع انجام می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ