عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا به ضرورت همراهی زائران حاضر در کنگره عظیم اربعین حسینی با پلیس و تاکید کرد.
رییس کل دادگستری استان تهران گفت: مقرر شد تا از قضات مربوطه دعوت به عمل آید و ضمن احصا دلایل انباشت پرونده‌ها، تدبیر ویژه‌ای جهت تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و معوق اندیشیده شود.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
به نظر می‌آید، ضروری باشد هر حرکتی که بوی دولتی سازی مراسم اربعین دارد به عنوان یک سم مهلک برای این حرکت معنوی عظیم، منع شود و منابع و امکاناتی که برای مراسم اربعین در ایران و عراق در نظر گرفته می‌شود، صرف توسعه زیرساخت‌ها و تسهیل مسیر سفر و اقامتگاه‌ها و امکانات در دسترس زائرین باشد.
تکرار ماجرای هتک حرمت به قرآن در سوئد نشانه آن است که این کشور بازیچه صهیونیستها شده و لازم است کشورهای اسلامی روابط سیاسی و اقتصادی خود را با استکهلم قاطعانه قطع کنند.
تکرار ماجرای هتک حرمت به قرآن در سوئد نشانه آن است که این کشور بازیچه صهیونیستها شده و لازم است کشورهای اسلامی روابط سیاسی و اقتصادی خود را با استکهلم قاطعانه قطع کنند.
وزیر خارجه عراق در گفتگوی تلفنی با همتای سوئدی خود بر ضرورت ممانعت از تکرار اهانت به اسلام و قرآن کریم تأکید کرد.
عضو کمیته اجرایی اتحادیه مجالس کشورهای عضو در نامه‌ای به دبیرکل این اتحادیه، خواستار بررسی ویژه «هتک حرمت قرآن در سوئد» و «تجاوزات صهیونسیت‌ها به جنین» در اولین نشست اتحادیه بین‌المجالس شد.
کارشناس مسایل منطقه: وزیر خارجه عربستان دعوت‌نامه سفر رییس‌جمهور ایران به عربستان را در این سفر با خود همراه دارد، تصریح کرد: دعوت از روسای کشور‌ها نشانه‌ای است از اراده دو کشور برای گسترش روابط البته گاهی پروتکل‌ها و تشریفات مانع برداشتن گام‌های مفید و موثر می‌شود، تشریفات یک عنصر مهم در حفظ حرمت کشور‌ها و مسئولان است و حتما باید مورد دقت قرار گیرد و احترام به پروتکل‌ها ضروری است، اما اگر در جایی عبور از یک پروتکل در مقطعی بتواند منافع بزرگ‌تری فراهم کند، مشکلی نیست.
اهواز- رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: حرکت در مسیر مدرسه محوری در حوزه آموزش سوادآموزی به عنوان یک برنامه اولویت دار در دستور کار مجموعه تعلیم و تربیت کشور قرار دارد.
حرکات روده، یک ضرورت برای زندگی است، به شما اجازه می دهند ضایعات رژیم غذایی خود را از این طریق خالی و دفع کنید. در حالی که تمام افراد دستشویی می کنند, اما فرکانسش تا حد زیادی تغییر می کند.
صحبت از نوجوانان و دوستی‌هایشان که می‌شود خانواده‌ها بلافاصله از تأثیر منفی نوجوانانِ همسال بر یکدیگر حرف می‌زنند و گلایه می‌کنند که این رفاقت‌ها موجب رفتارهای ضداجتماعی، مصرف مواد و حرکات نابهنجار در نوجوانانشان می‌شوند. این حساسیت‌ها به تأثیر منفی نوجوانان همسال قابل‌درک است، چراکه نوجوانان عموماً در برابر فشار همسالان آسیب‌پذیرترند و ممکن است، در مسیر کسب استقلال بیشتر، روابطشان با خانواده‌ها متشنج شود. اما این دوستی‌ها، در کنار این معایب، یک مزیت مهم هم دارند، مزیتی که نه‌تنها خطرناک نیست، بلکه برای رشد سالم نوجوانان ضروری نیز هست.
پیلاتس به‌عنوان یک روش تمرینی منطقی، الگو‌های حرکتی اشتباه را با متعادل کردن قدرت و انعطاف، برطرف می‌کند؛ چراکه وقتی بدن ما متقارن باشد و قدرت عضلات یکپارچه باشد، آسیبی اتفاق نمی‌افتد. پیلاتس بر حرکت از مرکز بدن برای تثبیت وضعیت بدن و محافظت از ستون مهره‌ها نیز تأکید خاصی دارد.
رییس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: برای اجرای اصولی این طرح باید به سمت تهیه و کاشت نهال‌های جنگلی گواهی شده و شناسنامه‌دار حرکت کنیم.
به نظر من آشتی ملی بسیار لازم است؛ حتی مسئولان به موضوع حبس خانگی پایان دهند، برای چه این موضوع ادامه پیدا کرده است و چه ضرورتی دارد؟ مسئولان حالت آشتی ایجاد کنند تا کشور رو به پیشرفت حرکت کند.
جانشین وزیر دفاع گفت: آنچه شاهد هستیم سرعت پرشتاب توسعه تکنولوژی در عرصه‌های جهانی است و ضرورت دارد کشور ما نیز در این عرصه متناسب با سرعت توسعه تکنولوژی جهانی گام بردارد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگر دشمن صهیونیستی علیه ما تبلیغ می‌کند ما باید پاسخ بدهیم و تبیین کنیم که اهل جنگ نیستیم، نباید بر آتش «ایران‌هراسی» دشمن بنزین ریخت.
اهواز- مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش گفت: حرکت در راستای تحقق تربیت قرآنی نیاز فراگیر جامعه امروز اسلامی ایران است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: باید در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی برای مردم ایجاد جاذبه کنیم، امروز کسی که پول یا پس اندازی داشته باشد نمی‌داند این پول را باید کجا ببرد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: باید برای حرکت به سمت مردمی‌سازی دولت به گونه‌ای عمل کنیم که به جای اینکه دولت همه امور را انجام دهد، بخشی از امور از ظرفیت مردمی پیگیری شود.
«ضرورت پاسخگویی فراگیر به ملت ونزوئلا، مادورو را به اتحاذ رویه‌های جدید سوق داده است. توجه داشته باشیم که امروزه اقتصاد ونزوئلا فروپاشیده است. جامعه این کشور اگر خود را بازیابی نکند و در مسیر صحیح حرکت در نظم بین‌المللی قرار نگیرد، ملت ونزوئلا در مقایسه با شرایط کنونی، هزینه‌های به مراتب بیشتری را نیز باید پرداخت کنند. از سوی دیگر، دولت مادورو با سیاست جدید خود مبنی بر تمایلش جهت عادی سازی روابط دیپلماتیک و اقتصادی با آمریکا، عملا خصومتِ دولت این کشور نسبت به خود را هم به چالش می‌کشد.»
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان از مه آلود بودن و لغزندگی جاده‌ها خبر داد و تاکید کرد: حرکت با سرعت مطمئنه یک ضرورت برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.
اداره کل هواشناسی استان تهران باتوجه به کاهش کیفیت و آلودگی هوا، کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز را توصیه کرد.
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ