مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت از تولید ۹ خودروی جدید داخلی از سال آینده خبر داد و گفت: تولید و انباشت خودروی ناقص صفر شده است؛ البته در سالهای قبل خودروهای ناقص جز آمار تولید ذکر می شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از وعده های وزارت صمت تولید خودروهای جدید در سال ۱۴۰۲ بود که تاکنون از خودروی اطلس و شاهین CVT که در سامانه یکپارچه هم عرضه شده بودند به ترتیب ۱۸ دستگاه و ۲۸۵ دستگاه تولید شده است.
مرسدس همچنین در نمایشگاه امسال تلاش‌های خود در زمینه تولید خودروهای برقی را به صورت پر رنگی مطرح خواهد کرد. این اولین باری خواهد بود که این شرکت کل مدل‌های برقی فعلی خود را در یک مکان در هر برندی در اختیار دارد. این نمایشگاه همچنین میزبان اولین نمایش جهانی E-Class All-Terrain (کلاس برقی) جدید خواهد بود
شرکت خودروسازی کیا موتورز اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در کارخانه مونتاژ در ایالت جورجیا آمریکا سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا تولید شاسی بلند EV ۹ الکتریکی خود را در سال آینده آغاز کند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
کرمان- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه ۶ کارخانه خودروسازی در استان مجوز فعالیت دارند، افزود: روزانه ۸۲۲ خودروی جدید در استان کرمان مونتاژ و تولید می شود.
تویوتا اعلام داشته کانسپت یاد شده ادای احترام این برند به مسابقات لمان و فدراسیون اتومبیلرانی فرانسه است. اگرچه به نظر می‌رسد تنها یک دستگاه از GR پریوس مفهومی تولید شده، اما اخباری درباره توسعه GRMN از این خودروی هیبریدی به گوش می‌رسد، خودرویی که شاید از کیت آیرودینامیک همین کانسپت الهام گیرد و قدرت بیشتر و شاسی تیزتری داشته باشد.
با ورود به عصر جدیدی از تکنولوژی، تولید خودرو سازگار با محیط زیست (Sustainability)، یکی از بزرگترین تحولات صنعت خودرو است. موتور‌های احتراق داخلی (ICE) برای دهه‌های متمادی برای خودرو‌ها به کار گرفته شده اند، اما در دنیای امروز وسایل نقلیه الکتریکی (EV) به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شوند، زیرا مصرف‌کنندگان به دنبال راه حل‌های انرژی پاک‌تر هستند.
قیمت پایه محصولات سواری تولید داخلی گروه ایران خودرو ابلاغ شد.
در حالی که روز گذشته قرار بود، قیمت‌های جدید خودرو‌های تولید داخلی از سوی شورای رقابت اعلام شود، با یک روز وقفه، به صورت ناقص و در حد درصد تغییر قیمت‌ها از سوی یک مقام مسئول در این شورا رسانه‌ای شد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ دو خودروی جدید وارد خط تولید و دو یا سه مدل قدیمی از رده خارج می‌ شوند که به دلیل جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار از بیان اسم خودروها خودداری می‌کنم.
پس از پایان نام نویسی، اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
پس از پایان ثبت نام اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی توقف تولید محصول پژو 206 و جایگزینی آن با محصولات جدید را در تضمین سلامت و جلب رضایت مردم موثر دانست.
در پی دست یابی شرکت ساپکو به فناوری تولید پیشرانه ‌جدید خودرو، موسوم به EFP، تولید انبوه این پیشرانه قدرتمند داخلی وجایگزینی آن با مدل قبلی EF۷، با سطح خودکفایی ۸۵ درصدی در دستور‌ کار قرار گرفت.
نسل جدید پیشرانه محبوب خانواده EF با نام EFP به زودی طی مراسمی رونمایی و به تولید انبوه می‌رسد و به عنوان قدرتمندترین قوای محرکه ای که در حال حاضر در صنعت خودرو ایران تولید می‌شود، قرار است برای اولین بار بر روی دناپلاس توربو جدید که امکانات ایمنی و رفاهی بیش‌تری نسبت به نسخه پیشین دارد نصب شود.
صحبت‌های فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت از روند تولید خودرو و بازار این محصول در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
صحبت‌های فاطمی امین وزیر اقتصاد از روند تولید خودرو و بازار این محصول در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
انجمن تولیدکنندگان خودروی اروپا در گزارش جدید خود بر مبنای آمار موسسه S&P GLOBAL MOBILITY اعلام کرد ایران در بین ۱۰ کشور بزرگ تولیدکننده خودروی جهان در سال ۲۰۲۲ بهترین عملکرد را داشته است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال چند محصول جدید در صنعت خودروسازی و اواسط سال آینده هم خودروهای اقتصادی وارد بازار می‌شوند.
وزیر صمت با بیان اینکه هم اکنون تولید خودرو کمتر از ظرفیت است، گفت: ما خودروی اقتصادی و محصول جدیدی نداریم که متناسب با تقاضا و قدرت خرید عموم مردم باشد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از خطوط تولید سایت خودروسازی خزر، از تولید محصول جدید «ری‌را» در این سایت تولیدی با نگاه و تمرکز بر تولید داخل خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ