مانده تعهدات به مشتریان از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد خودروسازان به شمار می‌رود که گروه صنعتی ایران‌خودرو با حذف خودروهای ناقص و افزایش تولید و عرضه توانسته با اصلاح رویکرد آینده فروشی، مانده تعهدات خود به مشتریان نسبت به تولید کامل را از ۹۴ درصد سال گذشته به ۵۵ درصد کاهش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاپن در دیداری تدارکاتی با همه نفراتش مقابل تیم ملی والیبال ترکیه شکست خورد.
دکتری جامعه شناسی فرهنگی با اشاره به گام‌های جا مانده مجلس گفت: مساله حجاب پس از چهل سال هنوز تنهاست.
بانک ملت گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیرماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، مانده کل منابع ارز و ریال این بانک بورسی در چهارماهه از مرز 10.228.524 میلیارد ریال عبور کرده است.
بانک ملت گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان تیرماه سال جاری را منتشر کرد که بر اساس آن، مانده کل منابع ارز و ریال این بانک بورسی در چهارماهه از مرز ۱۰.۲۲۸.۵۲۴ میلیارد ریال عبور کرده است.
سردار آزمون در گفتگو با آنتن درباره تماس ژوزه مورینیو با او برای حضور در رم توضیح می‌دهد.
باید دید باتوجه به چالش عمیق سال گذشته علیرضا دبیر و محمد پولادگر، برای این انتخابات شخص وزیر ورزش در مجمع حاضر خواهد شد و یا اینکه بار دیگر پولادگر به مجمع می‌آید.
سهامدارانی که سود سال های گذشته سهام عدالت خود را دریافت نکردند، می توانند با بروز کردن اطلاعات خود، تمامی این سود ها را در اولین موعد پرداخت سود سهام عدالت دریافت کنند.
یحیی گل‌محمدی نام سیامک نعمتی را برای حضور در دربی از لیست تیمش خط زد.
آخرین امیدهای استقلال برای دریافت مبلغی از شرکت همراه اول به در بسته خورده و تمام جلسات و پیگیری‌ها بی‌نتیجه مانده است.
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: ۶ هزار میلیارد دلار گردش تجارت جهانی بازار ماهیان زینتی است که این ظرفیت برای ارزآوری در کشور مغفول مانده است.
رئیس قوه قضاییه وزیر دادگستری را مکلف کرد تمامی لوایح معطل مانده در حوزه صیانت و حفاظت از اراضی و منابع طبیعی در دولت و مجلس را احصاء و پیگیری کند.
سه هفته تا انتخابات پارلمانی و ریاست‌جمهوری در ترکیه باقی مانده است، برخی می‌گویند انتخابات پیش رو مهم‌ترین انتخابات در بیست سال گذشته در ترکیه است، برخی که اضطراب بیشتری دارند آن را مهم‌ترین انتخابات در صد سال اخیر جمهوری ترکیه توصیف می‌کنند
در پی طرح سوال از سوی مشتریان درخصوص مبالغ پرداختی مازاد بر وجه کارخانه ای خودرو، ایران خودرو در اطلاعیه ای، جزییات پرداخت های قانونی از جمله بیمه، مالیات و عوارض را تشریح کرد و مشتریانی که تعهدات آنان معوق شده را از پرداخت مبلغ مالیات و عوارض ماده ۲۸ معاف دانست.
ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از صدور فاکتور ۹۵ درصد از خودروهای فروش رفته در بورس کالا خبر داد و بر ایفای مانده تعهدات محصول دناپلاس در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد‌.
محمدرضا بیک یکی از جا مانده های لیست تیم‌ملی والیبال ایران‌ بود.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: ایران آمادگی دارد که به تعهدات برجامی بازگردد و تاکنون بسیاری از معضلاتی که در مذاکرات بوده، حل شده و تنها مسئله پادمان باقی مانده است.
رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه بسیاری از معضلات در مذاکرات حل شده و امروز فقط مسئله پادمان مانده است، اظهارداشت: ایران آمادگی دارد به تعهدات برجامی اش بازگردد.
مانده تعهدات به مشتریان از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد خودروسازان به شمار می‌رود که گروه صنعتی ایران‌خودرو با حذف خودروهای ناقص و افزایش تولید و عرضه توانسته با اصلاح رویکرد آینده فروشی، مانده تعهدات خود به مشتریان نسبت به تولید کامل را از ۹۴ درصد سال گذشته به ۵۵ درصد کاهش دهد.
هیات وزیران آیین نامه اجرایی رفع تعهدات ارزی موضوع تبصره ۶ بند خ ماده ۲ مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را تصویب کرد.
اتحاد و یک‌دستی ویژه بازیکنان درون و بیرون زمین روی موقعیت تک به تک سردار آزمون حسابی به چشم آمد.
بانک مرکزی اعلام کرد مانده تسهیلات اعطایی بانک‌ها از ۲۳.۷ در ۶ ماه نخست سال گذشته به ۱۲.۱درصد در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ کاهش یافته است.
اعلام شماره حساب خزانه کل کشور به منظور واریز وجه­‌المصالحه ریالی صادرکنندگان دارای مانده تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال۱۳۹۷ تکذیب شد.
میزان سپرده‌ها و تسهیلات بانکی تا پایان مرداد ماه سال جاری نسبت به مقطع مشابه در سال گذشته معادل ۳۵.۵ و ۳۴.۹ درصد افزایش یافته است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره آخرین تحولات مذاکرات رفع‌تحریم‌ها و شیوه‌ی اجرای تعهدات ایران، گفت:همچنان در مسیر مذاکره هستیم و اجازه دهید هنوز به استقبال جزئیات نرویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ