اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اطلاعیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمده است: ستاد و تشکیلات زیرمجموعه آن اساسا در معاملات سهام پتروشیمی‌ها نه در روز‌ها و ماه‌های اخیر و نه در گذشته نقش و سهمی نداشته اند.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت ۴ تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت چهار تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
نظامیان صهیونیست در یورش گسترده امروز به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (شمال کرانه باختری)، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساند.
براساس گزارش مرکز خبرنگاران افغانستان، در دو سال حاکمیت طالبان بیشتر از ۳۰۰ رویداد خشونت‌امیز علیه خبرنگاران به ثبت رسیده است.
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت یک تیم وابسته به حماس در کرانه باختری خبر داد.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ی گسترده‌ی خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، جزییات شناسایی و دستگیری سارقین زورگیر که چند روز گذشته اقدام به سرقت گردنبند «علیرام نورایی» کرده بودند را تشریح کرد.
روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که نشان می‌داد فردی در مواجهه با زنانی که حجاب بر سر نداشتند با گفتن جملات تهدیدکننده‌ای مانند «یا روسری‌ات را سر کن یا سوار ون شو» و «اگر معتقد به آزادی هستید من دست همه سارقین و متجاوزین را باز می‌گذارم تا حسابتو کف دستت بگذارند» خواستار مراعات حجابشان می‌شد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف شهر تهران حوادثی رخ داد از دستگیری سارقان تا بازداشت زورگیری در شرق تهران که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
یک باند سابقه دار سارقان منازل در تهران توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.
دو مردی که در جریان بازی رئال مادرید برابر الچه به خانه کریم بنزما، ستاره فرانسوی، دستبرد زده بودند پیدا شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در این مرحله از طرح کاشف که در امتداد همان طرح تشدید مبارزه با سارقان است، ۵۱ باند سرقت شناسایی و منهدم شد، گفت: در مجموع ۲۴۰ نفر از سارقان پایتخت در این مرحله از طرح دستگیر شدند که از این تعداد حدود ۸۰ درصد یعنی ۱۸۴ نفر سابقه‌دار هستند.
مخفیگاه‌های سارقان و موادفروشان با رصد و تلاش پلیس بهارستان شناسایی و ۶ متهم در دو عملیات غافلگیرانه با حکم دادستانی دستگیر شدند که تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.
دو سارقی که به خانه مارکینیوش، ستاره پاری سن ژرمن، دستبرد زده بودند بازداشت و محاکمه شدند.
دو سارقی که به خانه مارکینیوش، ستاره پاری سن ژرمن، دستبرد زده بودند بازداشت و محاکمه شدند.
رئیس پلیس پایتخت همچنین به جزئیات جدید از پرونده سرقت از بانک ملی اشاره کرد و گفت: سه نفر مجرم جدید از سارقان بانک ملی دستگیر شدند که هشت میلیارد از اموال مردم از آن‌ها توقیف شده است. این افراد اموال مسروقه را قبل از متواری شدن به بستگان و دوستان خود داده بودند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف ۱۱۱۸ کیلو مخدر «شیشه» از ۲ تانکر سوخت/ سرقت طلای زنان مسافر با روش بدل اندازی/ زنی در مخمصه ازدواج پنهانی!/ بازداشت سارقان شیک پوش پایتخت/ خسارت میلیاردی نتیجه اعتماد بی جا در فضای مجازی/ قتل مادرزن با شلیک داماد عصبانی/ ماجرای سرقت مسلحانه عروس و داماد با نیسان آبی!/ جنایت در گورستان کرج دستگیری در تهران
بازداشت سارقان شیک پوش پایتخت
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عروس چشم به راه!/ مرگ ۴ کارگر فصلی در واژگونی مینی‌بوس/ دستبرد ۳۰۰ میلیون تومانی به حساب دوست قدیمی/ کارگر ساختمانی به قتل با بیل اعتراف کرد/ بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی/ حبس و ترک ایران مجازات سارقان خانه/ سرقت مسلحانه برای دوربین مخفی!/ بخشیدن ۲ جان به خاطر رضای خدا
رسیدگی به این پرونده از اوایل سال گذشته با گزارش سرقت از خانه‌ای در یکی از محله‌های غرب تهران آغاز شد. پس از حضور مأموران در محل ۷ سارق که سه نفر از آن‌ها افغانستانی بودند در صحنه جرم بازداشت شدند.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۳۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۴۹۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
مدیرعامل فرابورس ایران گفت: با توجه به روند کلی بازار سرمایه که از ابتدای امسال روند مثبتی داشت و متغیرهای اثرگذار، بازار مساعد افزایش دامنه نوسان بود.
عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه دامنه نوسان باید مانند بورس‌های جهانی حذف شود، گفت: پس از تصمیم وزارت صمت مبنی بر وضع عوارض صادراتی بر محصولات معدنی که باعث ریزش شدید بازار سرمایه شد، افزایش دامنه می‌تواند تا حدودی به وضعیت صف فروش التیام بخشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ