هزینه های هنگفت تکمیل خودروهای ناقص بر دوش ایران خودرو/ خودروسازان را منصفانه قضاوت کنید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
شهرام عظیمی دو ماه بعد از حضورش در راس فدراسیون شطرنج از مشکلات متعدد به ویژه در بخش مالی صحبت کرد.
شبکه اجتماعی«ایکس» (توئیتر سابق) هزینه های حقوقی و شکایت افرادی را که به دلیل پست یا لایک کردن محتوایی خاص در این پلتفرم با رفتاری ناعادلانه از سوی کارفرمایشان روبرو شده اند، می پردازد.
اتلتیکومادرید را میتوان الگویی برای جهش از سطح معمولی به سطح برتر در نظر گرفت که با نگاه کلی، سیر موفقیت این تیم مارا امیدوار میکند که برای پیشرفت حتما نیازی به هزینه های هنگفت نیست.
یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات متولیان امور دینی و حکومتی به ویژه در نظام جمهوری اسلامی اینست که دچار خلط گمراه کننده‌ای میان تبلیغات مادی و معنوی شده‌اند.
دولت برای کنترل اجاره بها راهکارهای زیادی را در نظر گرفته است که هر کدام از این راهکارها بازار مسکن را بصورت کلی کنترل نکرده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
توجه به سلامت و تغذیه سالمندان از صرف هزینه‌های هنگفت درمانی جلوگیری می‌کند که می‌توان این هزینه‌ها را در بخش‌های توسعه‌ای سرمایه‌گذاری کرد.
خروج حامد اسماعیلیون از ائتلاف همبستگی منسوب به براندازان مصداق روشنی بر فروپاشی دورهمی دوماهه اپوزیسیون بود؛ کسانی که علیرغم هزینه‌های هنگفت و نمایش‌های متعدد باز هم محکوم به شکست شدند.
دبیر اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی گفت: اتحادیه درخواست دارد چون تامین و تخصیص ارز طولانی و زمان بر است امکان ترخیص ۱۰۰ درصدی نهاده های دامی همچون سال های گذشته دوباره فعال شود.
مجتبی پوربخش، مجری قدیمی که از تلویزیون برکنار شده و به بیماری سخت دچار شده در توئیتی از هزینه‌های هنگفت درمانش گفت.
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق سازمان محیط زیست از پرداخت ۷۰ درصد هزینه‌های دادرسی در بودجه سال آینده معاف شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از قرائت گزارش خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری در جلسه آتی شورای شهر خبر داد.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن  گفت: ساخت واحدهای یک طبقه به دلیل مدت زمان کمتر مشمول تورم سالانه نمی‌شود.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که علاوه بر صد میلیارد به دست آمده از بورس، این باشگاه 50 میلیارد دیگر نیز از این بخش استفاده کرده است.
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: در موضوع خدمات دولت هوشمند پول های هنگفتی هزینه شده اما اساساً چیزی به نام پنجره واحد دولت الکترونیک وجود ندارد.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری درباره حذف مجوز مجری خانه مسافرها در بخشنامه اخیر معاونت گردشگری گفت که قرار نیست این شرکت ها منحل شوند بلکه فقط هزینه صدور مجوز خانه مسافرها حذف شد.
اخیرا قضات در استعلامی سوالاتی پیرامون معافیت شرکت های دولتی از جمله شرکت پست از هزینه دادرسی مطرح کردند که معاونت حقوقی قوه قضاییه با صدور نظریه مشورتی به آن پاسخ داده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران،گفت: در نیمه نخست سال جاری کمک هزینه فرانشیز و خدمات ویژه درمان ۱۸ هزار و ۵۴۸ مددجوی تحت حمایت تهرانی پرداخت شد.
بررسی کارشناسی هزینه های نظامی ایران نشان می دهد افزایش یک درصدی شاخص هزینه نظامی موجب افزایش ۰.۷۹ درصدی رشد اقتصادی کشور شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به رایج نبودن فرهنگ صنعتی سازی ساختمان آن را در کاهش هزینه های تولید مسکن موثر دانست.
هزینه‌های هنفگت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به نگرانی‌هایی بابت افزایش قابل توجه فاصله این لیگ با دیگر لیگهای بزرگ دنیای فوتبال دامن زده است.
هزینه‌های هنفگت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به نگرانی‌هایی بابت افزایش قابل توجه فاصله این لیگ با دیگر لیگهای بزرگ دنیای فوتبال دامن زده است.
هفتم اردیبهشت امسال کشف جنازه عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در زمین‌های کشاورزی یکی از روستا‌های شهرستان گرگان خبرساز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ