حمایت های دولت از خودرسازان منجر به توقف تولید خودروهای ناقص شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه کشور ما موفق شده تحریم ها را پشت سربگذارد، گفت:در آینده نیز حتما با حمایت نخبگان، جنگ رسانه ای، جنگ های اقتصادی نوین و ترکیبی را حتما می توانیم پشت سر بگذریم.
بورس این روزها بیش از روزهای دیگر به حمایت دولت نیاز دارد موضوعی که تا به امروز عکس آن صورت گرفته و باعث ریزش های متعدد شده است.
نوشادی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های سرشار سازندگان و پیمانکاران داخلی با حمایت دولت وارد عرصه بین‌الملل شود، گفت: باید به سمت تعریف کار و طرح در فراسوی مرزها حرکت کنیم.
مهدوی ابهری گفت: توسعه زنجیره ، ام تی و ام تی پی به سرمایه گذاری های کلان و لایسنس نیاز دارد و دولت باید بستر های لازم را برای این موضوع فراهم کند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
رئیس سازمان حشد شعبی با اشاره به اینکه این سازمان از دولت عراق در زمینه توسعه‌گرایی و مبارزه با فساد حمایت می‌کند، گفت حشد شعبی یک نماد وحدت‌بخش برای عراق و مدافع نخست نظام سیاسی آن است.
هزاران نفر از مردم تونس امروز در اعتراض به سیاست های اقتصادی و رویکردهای سیاسی دولت این کشور به خیابان ها آمدند.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
نجازاده سرپرست بانک ملی گفت: بانک ملی در راستای ادامه فعالیت‌های سیاست‌های دولت اقداماتی را درباره حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را انجام داد.
سمنان- وزیر علوم بابیان اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان در دست اقدام است، گفت: هفت هزار شرکت دانش بنیان طی دولت سیزدهم در کشور تاسیس شده است.
بر اساس اعتبارات ردیف های متفرقه بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از کشت دانه های روغنی مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
با برگزاری بیست و ششمین مجلسه کمیسیون راهبری کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت، پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی بررسی و برای ارائه به کارگروه نهایی شد.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه با اشاره به ناآرامی های اخیر در فرانسه، دولت پاریس را به حمایت از گروه های تروریستی متهم کرد.
معاون دبیر کل سازمان همکاری اسلامی در امور فلسطین و قدس اشغالی گفت که این سازمان از تلاش های دولت عراق برای مقابله با چالش ها حمایت می کند.
مشاور کاخ سفید در امور رقابت اعلام کرد دولت جو بایدن همچنان از قانون آنتی تراست شرکت های فناوری که اکنون در کنگره در حال بررسی است، حمایت می کند.
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، اعضای دولت با صدور مجوز برای تأمین تجهیزات مورد نیاز فرودگاه های کیش و قشم جهت پشتیبانی از جام جهانی قطر موافقت شد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن بر حمایت از ملت و دولت ایران برای مقابله با توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
یک نشریه آمریکایی گفت که دولت آمریکا در راستای حمایت از اغتشاشات در ایران تحریم های جدیدی را علیه تهران اعمال خواهد کرد.
نخست وزیر پیش برد امور عراق با تاکید بر اینکه به دولت جدید عراق اعتماد کامل دارد، خواستار حمایت گروه های سیاسی از محمد شیاع السودانی در تشکیل کابینه شد.
اسماعیلی با تاکید بر حمایت همه جانبه دولت در تحقق صنعت خودکفایی کاغذگفت:از سال آینده ۴۵ هزار تن کاغذ مورد نیاز کتاب‌های درسی از تولید داخلی تأمین خواهدشد.
وزارت خارجه سوریه امروز دوشنبه با صدور بیانیه ای از دولت فرانسه خواست به مسئولیت های خودش در راستای جلوگیری خونریزی بیشتر در سوریه پایبند باشد.
کرمان - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت در راستای توسعه اقتصادی از طرح های صنعتی بخش خصوصی حمات می کند.
آیین نامه های حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در حوزه‌های اقتصاد، علوم، تحقیقات و فناوری و صنعت، معدن و تجارت به تصویب هیئت دولت رسید.
وزیر خارجه چین از دولت بنگلاش برای حمایت دوباره از سیاست های پکن در قبال منطقه تایوان تشکر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ